Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille tosiaan väliä onko naisella 1 vai 10 eksää?

Vierailija
08.11.2020 |

Mikä on totuus?

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.

Vierailija
122/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaustaistelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä mä olen miettinyt, että miksi ajatellaan että runsas määrä kumppaneita on jotenkin huono, että on poljettu loppuun? Itse yli 7v suhteessa olen aivan satavarmasti harrastanut seksiä lähemmäs tuhat kertaa. Kuitenkin se yksi kumppani kuulostaa paremmalta? Kuvitteleeko ne, että olen kerran painanut miestäni ja loput ajasta ollaan oltu vaan pusutellen?

Ei se ole se seksikertojen määrä, vaan seksikumppanien määrä. Kyllähän siinä voi arvot olla vastakkaiset, jos toinen on harrastanut seksiä vähän kaikkien kanssa, ihan sama. Ja toinen vain vakituisessa suhteessa. 

No miksi se nyt olisi että ihan sama? Miksi se on niin kamalaa että nainen tykkää seksistä ja on sitä sinkkuna harrastanut usean miehen kanssa?

Tuohan on sama kuin ottais jonkun maksullisen naisen.

Siis eli ihmiskaupan tukeminen on sinusta sama kuin kaksi aikuista halukasta ihmistä harrastaa seksiä? Millä tavalla se on sama asia?

Koska kummankin jalkovälissä saattaa olla tautien tuhoama tuhkaloota. 

Taudit, varsinkin kun antibiootit menettävät vaikutustaan, ovat se syy miksi ympäriinsäpaneskelua on aina pidetty huonona juttuna. Ja se koskee myös miehiä, mutta kun mies muuttuu tuhkamunaksi, se on vain yhden ihmisen ongelma, mutta naisten synnytyskykyä on aina pidetty yhteiskunnallisena asiana, samalla tavalla kuin miesten on ajateltu taistelevan yhteiskunnan puolesta. 

Testit on keksitty.

No varmasti on testejä ja niitä näköjään tarvitaan paljon.

Vaihtoehtoisesti voi elää sillä tavalla, ettei testit ole osa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kuinka laatuluokkaa parisuhdemarkkinoilla? Olen seurustellut vain yhden miehen kanssa. Suhde kesti 10 vuotta. Olen nyt 26.

Vierailija
124/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaustaistelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä mä olen miettinyt, että miksi ajatellaan että runsas määrä kumppaneita on jotenkin huono, että on poljettu loppuun? Itse yli 7v suhteessa olen aivan satavarmasti harrastanut seksiä lähemmäs tuhat kertaa. Kuitenkin se yksi kumppani kuulostaa paremmalta? Kuvitteleeko ne, että olen kerran painanut miestäni ja loput ajasta ollaan oltu vaan pusutellen?

Ei se ole se seksikertojen määrä, vaan seksikumppanien määrä. Kyllähän siinä voi arvot olla vastakkaiset, jos toinen on harrastanut seksiä vähän kaikkien kanssa, ihan sama. Ja toinen vain vakituisessa suhteessa. 

No miksi se nyt olisi että ihan sama? Miksi se on niin kamalaa että nainen tykkää seksistä ja on sitä sinkkuna harrastanut usean miehen kanssa?

Tuohan on sama kuin ottais jonkun maksullisen naisen.

Siis eli ihmiskaupan tukeminen on sinusta sama kuin kaksi aikuista halukasta ihmistä harrastaa seksiä? Millä tavalla se on sama asia?

Koska kummankin jalkovälissä saattaa olla tautien tuhoama tuhkaloota. 

Taudit, varsinkin kun antibiootit menettävät vaikutustaan, ovat se syy miksi ympäriinsäpaneskelua on aina pidetty huonona juttuna. Ja se koskee myös miehiä, mutta kun mies muuttuu tuhkamunaksi, se on vain yhden ihmisen ongelma, mutta naisten synnytyskykyä on aina pidetty yhteiskunnallisena asiana, samalla tavalla kuin miesten on ajateltu taistelevan yhteiskunnan puolesta. 

Testit on keksitty.

No varmasti on testejä ja niitä näköjään tarvitaan paljon.

Vaihtoehtoisesti voi elää sillä tavalla, ettei testit ole osa elämää.

Ihan samalla tavalla minä kävin sukupuolitautitestissä kun päätimme jättää kondomin mieheni kanssa pois parin kk seurustelun jälkeen, vaikka olin edellisen kerran harrastanut seksiä lähes 3v aiemmin ja ainoastaan yhden miehen kanssa. Kyllä ne testit kuuluvat kaikkien elämään jos ei ihan täysiä neitsyitä olla.

Vierailija
125/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totuushan on, että ei kukaan itseään kunnioittava mies halua naista jota puoli kylää on kairannut.

Kaverilla seurusteli aikanaan hetken tuollaisen kevytkenkäisen naisen kanssa.

Oli aika kiusallisia tilanteita, kun baareissa aina joka toisesta pöydästä nousi lapa pystyyn, kun tämä nainen purjehti sisään :-/

Vierailija
126/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totuushan on, että ei kukaan itseään kunnioittava mies halua naista jota puoli kylää on kairannut.

Oli aika kiusallisia tilanteita, kun baareissa aina joka toisesta pöydästä nousi lapa pystyyn, kun tämä nainen purjehti sisään :-/

No onko se kiusallista jos he ovat vaikka samasta työpaikasta tai istuneet iltaa yhdessä useasti vaikkei seksiä olisi harrastettukaan?

Vierailija
127/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton merkitystä sillä on jos miehellä on itsetunto kunnossa ja kumpikin haluaa olla juuri toisensa kanssa?

Vierailija
128/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ne lukuisat miehet ei sitten olleet kevytkenkäisiä? Että vain nainen joka on harrasranut omaksi ilokseen seksiä on huono, arveluttava mutta ei ne lukuisat miehet joilta on irronnut helpolla munaa? Ajatteletteko te miehet oikeasti koskaan mitään?

Vierailija
129/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulle on paristakin syystä. Ensinnäkin kun itse on kokematon niin toivoisi sen toisenkin olevan edes suht lähellä samaa tasoa. Toinen syy taas on se, että jos on monia kumppaneita, niin se kertoo joko siitä, että ei osaa valita itselleen sopivaa kumppania, tai sitten irtosuhteet kiinnostaa, ja olisin vain taas yksi kaato muiden joukossa, tai sitten taas yksi väärä valinta.

Terveisin Naispelko27

Lähdenkin tästä harrastamaan irtosuhteita, niin en vahingossakaan kelpaa sinulle.

Vierailija
130/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen: on väliä.

Vierailija
131/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulle on paristakin syystä. Ensinnäkin kun itse on kokematon niin toivoisi sen toisenkin olevan edes suht lähellä samaa tasoa. Toinen syy taas on se, että jos on monia kumppaneita, niin se kertoo joko siitä, että ei osaa valita itselleen sopivaa kumppania, tai sitten irtosuhteet kiinnostaa, ja olisin vain taas yksi kaato muiden joukossa, tai sitten taas yksi väärä valinta.

Terveisin Naispelko27

Lähdenkin tästä harrastamaan irtosuhteita, niin en vahingossakaan kelpaa sinulle.

Naisille se on noin helppoa.

Vierailija
132/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

No miesten kanssa ajattelin niitä harrastaa.

Vierailija
133/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ne lukuisat miehet ei sitten olleet kevytkenkäisiä? Että vain nainen joka on harrasranut omaksi ilokseen seksiä on huono, arveluttava mutta ei ne lukuisat miehet joilta on irronnut helpolla munaa? Ajatteletteko te miehet oikeasti koskaan mitään?

Kysymys on mitä kumpikin sukupuoli arvostaa. Te arvostatte noita irtoseksimiehiä ja heitä palkitsette seksillä. Miehet eivät taas arvosta irtoseksinaisia. Teidän asianne on miten suhtaudutte miehiin tässä asiassa ja meidän asiamme on miten me suhtaudutaan naisiin.

Vierailija
134/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

No miesten kanssa ajattelin niitä harrastaa.

Niin..tiedän?

Vierailija
135/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin lukuisa joukko miehiä ole. Pitää olla aika laadukas mies että kelpaa irtoseksiin ja saa naisten korkeimman arvonannon ja palkinnon.

Vierailija
136/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko kuinka laatuluokkaa parisuhdemarkkinoilla? Olen seurustellut vain yhden miehen kanssa. Suhde kesti 10 vuotta. Olen nyt 26.

Tämän palstan mielestä olet jumalatar. Todellisuus voi sitten lyödä naamalle kovaa, jos uskot mitä täällä sanotaan.

Vierailija
137/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton merkitystä sillä on jos miehellä on itsetunto kunnossa ja kumpikin haluaa olla juuri toisensa kanssa?

Sinä se et vain suostu katsomaan asiaa muusta näkövinkkelistä.

Vierailija
138/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin lukuisa joukko miehiä ole. Pitää olla aika laadukas mies että kelpaa irtoseksiin ja saa naisten korkeimman arvonannon ja palkinnon.

Ei, sinä vain olet niin huonolaatuinen että et kelpaa. Lähes kaikki normaalit kelpaavat. -eri

Vierailija
139/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se et vain suostu katsomaan asiaa muusta näkövinkkelistä.

Yritän kovasti, mutta et anna perusteita muuta kuin että ”näin se on”, ”tuntuu epämiellyttävälle kun joku on saanut mitä minäkin”. Ja naisia syytetään tunteilla meneviksi...

Vierailija
140/209 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, sinä vain olet niin huonolaatuinen että et kelpaa. Lähes kaikki normaalit kelpaavat. -eri

Omasta laadustani olet varmasti oikeassa, toisesta asiasta et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi