Naapuri koputtaa oveensa ennen kun avaa sen
Ihmettelen tätä suuresti. Yksinasuva mieshenkilö, tulee töistä tai jostain kotiin, koputtaa kolme kertaa aina oveensa ja menee sitten avaimella sisään. Mistä tälläinen voi johtua?
Kommentit (26)
Mun naapuri soittaa aina omaa ovikelloa, enneku menee sisään avaimilla. Paitsi et se on joku hoitaja, joka käy päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Asutkohan ap mun entisessä kämpässä? Naapurin keski-ikäinen poikamies ei koputellut oveen, mutta kun avasi oven kuului sisältä naisen äännähdys. Ei siis mikään tervehdys, eikä varsinaisesti hätääntynyt. Mutta ääni kuului kun ovi avautui. Mietin silloin pitäisikö kutsua poliisit ihan vaan varmuuden vuoksi. En kutsunut koska tilanne ei toistunut ja se olisi yhtä hyvin voinut olla siivooja tms.
Siis ihan tosi. Jos miehen asunnosta kuuluu naisen ääni, niin olet soittamassa poliisit ?
Kaikenlaisia sekapäitä sitä onkin ..
Kannattaa keksiä parempaa tekemistä kuin naapurin kyylääminen.
Antaa koputella koputtelun ilosta. Ei pitäisi olla sinun ongelmasi. Mistä tiedät, onko hänellä vaikka joku sukulainen kylässä ja koputtaa ennen sisään menoa?
Olisi ahdistavaa tulla itse tuolla tavoin seuratuksi/stalkatuksi/kyylätyksi. Mulla on itselläkin maneereja (ei kuitenkaan koputus), mutta ovat harmittomia ja olisi ihan järkyttävän säälittävää, jos ne olisivat jonkun toimettoman kerrostalokyttääjän päivän kohokohtia.
Vierailija kirjoitti:
Pindoran älylukko toimii niin, että ensin puhelimesta näppäillään koodi, sitten ovea koputetaan kolme kertaa ja ovi aukeaa sitten ilman avainta.
Täähän onkin kätevä, en ollut aikaisemmin kuullutkaan.
Pindoran älylukko toimii niin, että ensin puhelimesta näppäillään koodi, sitten ovea koputetaan kolme kertaa ja ovi aukeaa sitten ilman avainta.
Tosin jos tämä mies menee koputuksen jälkeen avaimella kuitenkin sisään, niin sitten en tiedä.