Mun fyssari sai erektion, kun tutki mua
Vähän epämielllyttävä kokemus, ei ehkä huomannut, että mä huomasin. Tuli aika lähelle ja tunsin kyllä, että verkkareissa oli jotain kovaa. Oon käynyt sillä useamman kerran ja pitäis käydä jatkossakin... On kyllä muuten asiallinen, osaava ja kiva tyyppi.
Kommentit (22)
Et sitten kysynyt, että "onko sulla jotain taskussa, vai onko tuo vain työniloa?"
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:44"]
Vähän epämielllyttävä kokemus, ei ehkä huomannut, että mä huomasin. Tuli aika lähelle ja tunsin kyllä, että verkkareissa oli jotain kovaa. Oon käynyt sillä useamman kerran ja pitäis käydä jatkossakin... On kyllä muuten asiallinen, osaava ja kiva tyyppi.
[/quote]
Imitkö sitä?
Olen nainen ja olis tosiaan pitänyt sanoa käynnin lopussa, että susta huomaa, että saat työstäsi nautintoa ;)
Oliko suuri peenis ? Jos suuri otahan suikkuliin ja anna hieman römpsää.
En kehuskele, mulla on sairaus, minkä vuoksi käyn siellä ja niissä käynneissä ei ole mitään seksuaalista mun mielestä. Miehille näköjään voi käydä noin töissäkin. Jätänkö siis tapahtuneen huomiotta ja jatkan vaan käymistä samalla tyypillä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:14"]
En kehuskele, mulla on sairaus, minkä vuoksi käyn siellä ja niissä käynneissä ei ole mitään seksuaalista mun mielestä. Miehille näköjään voi käydä noin töissäkin. Jätänkö siis tapahtuneen huomiotta ja jatkan vaan käymistä samalla tyypillä?
[/quote]
Eikä siinä erektiossakaan ole välttämättä mitään seksuaalista, tai vaikka onkin niin ei se erektio välttämättä johtunut sinusta. Kalu voi koveta milloin sattuu ajasta ja paikasta riippumatta, tai sit fyssarille tuli kiva eilisilta vaimon kanssa mieleen ;)
Jos fyssari on muuten hyvä niin jatkat käyntiä.... erektio on normaalia asia, niin kauan kun ei kaluaan sinulle tarjoille niin anna olla.
T: mies
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:14"]
[/quote]
Jos fyssari ei edes itse huomannut koko "erektiota" olisi urpoa lakata käymästä tuollaisen syyn takia.
Nyt naiset on ihan paniikissa, kun miettivät onko just niiden oma ft-puoliso saanut erektion duunissa. Ei tollasia alotuksia saa tehdä ap!
Luonnollinen reaktio, oli syy mikä tahansa. Jätä huomioimatta. Ole tyytyväinen, että sinulla on (omien sanojesi mukaan) osaava, kiva ja asiallinen tyyppi fysioterapeuttina. Fysioterapeuttejakin on moneen junaan ja sillä, toimiiko henkilökemianne ja osaako hän kannustaa sinua oikealla tavalla, voi olla merkittävä vaikutus kuntoutumiseesi. En siis missään tapauksessa riskeeraisi toimivaa fysioterapeutti/asiakassuhdetta sellaisen asian takia, jota hän ei tarkoituksella tehnyt.
Oijoi nyt jätät heti sen kullinseisottajan ja etsit toisen fysan. Todella alentavaa tuollainen naisen esineellistäminen. Otat välittömästi yhteyttä päättäviin tahoihin, tuollainen pelehtiminen paisuvaislihaksen kanssa on loputtava.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:38"]
Oijoi nyt jätät heti sen kullinseisottajan ja etsit toisen fysan. Todella alentavaa tuollainen naisen esineellistäminen. Otat välittömästi yhteyttä päättäviin tahoihin, tuollainen pelehtiminen paisuvaislihaksen kanssa on loputtava.
[/quote]
Sisko puhuu täyttä asiaa!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:38"]
[/quote]
Sisko puhuu täyttä asiaa!
[/quote]
Eikös ap ole tässä se seisottaja: fyssarilla seisoi, koska ap. seisotti
Oletko mies vai nainen?