Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun fyssari sai erektion, kun tutki mua

Vierailija
27.02.2014 |

Vähän epämielllyttävä kokemus, ei ehkä huomannut, että mä huomasin. Tuli aika lähelle ja tunsin kyllä, että verkkareissa oli jotain kovaa. Oon käynyt sillä useamman kerran ja pitäis käydä jatkossakin... On kyllä muuten asiallinen, osaava ja kiva tyyppi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
2/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kysynyt, että "onko sulla jotain taskussa, vai onko tuo vain työniloa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:44"]

Vähän epämielllyttävä kokemus, ei ehkä huomannut, että mä huomasin. Tuli aika lähelle ja tunsin kyllä, että verkkareissa oli jotain kovaa. Oon käynyt sillä useamman kerran ja pitäis käydä jatkossakin... On kyllä muuten asiallinen, osaava ja kiva tyyppi.

[/quote]

Imitkö sitä?

Vierailija
4/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olis tosiaan pitänyt sanoa käynnin lopussa, että susta huomaa, että saat työstäsi nautintoa ;)

Vierailija
5/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suuri peenis ? Jos suuri otahan suikkuliin ja anna hieman römpsää.

Vierailija
6/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti tulit kehuskelemaan tänne. Hyvilläsi olet kuitenkin.

Vierailija
7/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehuskele, mulla on sairaus, minkä vuoksi käyn siellä ja niissä käynneissä ei ole mitään seksuaalista mun mielestä. Miehille näköjään voi käydä noin töissäkin. Jätänkö siis tapahtuneen huomiotta ja jatkan vaan käymistä samalla tyypillä?

Vierailija
8/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että oli kännykkä!

Vierailija
9/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain av-mamman toiveajattelua koko erektio! :)

Vierailija
10/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:14"]

En kehuskele, mulla on sairaus, minkä vuoksi käyn siellä ja niissä käynneissä ei ole mitään seksuaalista mun mielestä. Miehille näköjään voi käydä noin töissäkin. Jätänkö siis tapahtuneen huomiotta ja jatkan vaan käymistä samalla tyypillä?

[/quote]

Eikä siinä erektiossakaan ole välttämättä mitään seksuaalista, tai vaikka onkin niin ei se erektio välttämättä johtunut sinusta. Kalu voi koveta milloin sattuu ajasta ja paikasta riippumatta, tai sit fyssarille tuli kiva eilisilta vaimon kanssa mieleen ;)

Jos fyssari on muuten hyvä niin jatkat käyntiä.... erektio on normaalia asia, niin kauan kun ei kaluaan sinulle tarjoille niin anna olla.

T: mies

Vierailija
11/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:14"]

[/quote]

Jos fyssari ei edes itse huomannut koko "erektiota" olisi urpoa lakata käymästä tuollaisen syyn takia.

Vierailija
12/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii varmaan... :D

Vierailija
13/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset on ihan paniikissa, kun miettivät onko just niiden oma ft-puoliso saanut erektion duunissa. Ei tollasia alotuksia saa tehdä ap!

Vierailija
14/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen reaktio, oli syy mikä tahansa. Jätä huomioimatta. Ole tyytyväinen, että sinulla on (omien sanojesi mukaan) osaava, kiva ja asiallinen tyyppi fysioterapeuttina. Fysioterapeuttejakin on moneen junaan ja sillä, toimiiko henkilökemianne ja osaako hän kannustaa sinua oikealla tavalla, voi olla merkittävä vaikutus kuntoutumiseesi. En siis missään tapauksessa riskeeraisi toimivaa fysioterapeutti/asiakassuhdetta sellaisen asian takia, jota hän ei tarkoituksella tehnyt.

Vierailija
15/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi nyt jätät heti sen kullinseisottajan ja etsit toisen fysan. Todella alentavaa tuollainen naisen esineellistäminen. Otat välittömästi yhteyttä päättäviin tahoihin, tuollainen pelehtiminen paisuvaislihaksen kanssa on loputtava.

Vierailija
16/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naistenkaan nännit kovetu pelkästään kiihottumisesta.

Vierailija
17/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:38"]

Oijoi nyt jätät heti sen kullinseisottajan ja etsit toisen fysan. Todella alentavaa tuollainen naisen esineellistäminen. Otat välittömästi yhteyttä päättäviin tahoihin, tuollainen pelehtiminen paisuvaislihaksen kanssa on loputtava.

[/quote]

Sisko puhuu täyttä asiaa!

Vierailija
18/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:38"]

[/quote]

Sisko puhuu täyttä asiaa!

[/quote]

Eikös ap ole tässä se seisottaja: fyssarilla seisoi, koska ap. seisotti

Vierailija
19/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli taskussa kinesioteippirulla?

Vierailija
20/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaisin, oliko kyse miehestä?