Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen, miksi treenaat 4kg kahvakuulalla

Vierailija
27.02.2014 |

Olen käynyt 1,5 vuotta kahvakuulatunneilla ja siellä on useampi tukeva nainen, jotka on käyneet sen saman ajan, ellei enemmänkin. Itsekin aloitin 4kg kuulalla, mutta vaiheittain olen siirtynyt isompaan ja nyt käytössä 8kg ja 12kg liikkeestä riippuen. Mutta nämä tietyt naiset jatkaa vaan sillä 4kg:lla, vaikka kehon oma massa mahdollistaisi jo aloittamisen paljon isommalla. Saako he tuosta tunnista mitään irti??

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selästäni on murtunut neljä nikamaa, joten en voisi treenata painavammalla kahvakuulalla. Selitän tilanteen mielelläni hitaammin, jos haluat.

Vierailija
2/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:27"]

Selästäni on murtunut neljä nikamaa, joten en voisi treenata painavammalla kahvakuulalla. Selitän tilanteen mielelläni hitaammin, jos haluat.

[/quote]

Ehkä lahvakuula ei ole sopiva laji sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä ihan siihen omaan suoritukseen, toisen motiiveja kun et tule tietämään ellei hän niitä sinulle kerro. Tällä lihavalla naisella voi olla vaikka joku sairaus jonka vuoksi hänelle on suositeltu kevyttä liikuntaa pienillä painoilla. Mutta se taas ei ole yhtään sinun asiasi, vaan ihan tämän lihavan naisen oma asia.

Vierailija
4/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia liikuttaa sinua, koska...?

Vierailija
5/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap. Olet upea nainen ja kehittynyt lajissasi.

Vierailija
6/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulle helpompaa jos se läski ei kävis siellä sua neljän kilon painoillaan ärsyttämässä? Kevytkin liikunta on parempi kuin ei liikuntaa ollenkaan.

Vierailija
7/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:31"]

Olisko sulle helpompaa jos se läski ei kävis siellä sua neljän kilon painoillaan ärsyttämässä? Kevytkin liikunta on parempi kuin ei liikuntaa ollenkaan.

[/quote]

Kolahtiko =)

Vierailija
8/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi joku jaksaa syynätä lihavien syömisiä, tekemisiä, pukeutumista jne. ja sitten tulla tänne vinkumaan syytä?

HEI LAIHA, Onko sinulla kenties puhevamma vai miksi et kysy suoraan jos noin paljon kiinostaa?

Minulla on esim. polvi paskana ja en saa treenata kovilla painoilla, lisäksi kahvakuula on minulle kivaa liikuntaa ja hiki tulee jo noillakin painoilla. Haluan nauttia liikunnasta enkä treenata naama irvessä itselleni lihaksia. Kokeile säkin joskus nauttia elämästä ja keskity omaan hyvinvointiisi ja siihen mikä sinulle on hyvä ja anna muiden tehdä samoin!

Vierailija
9/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähänkin niska-, hartia- tai selänseudun ongelmia niin on suositeltavaa käyttää kevyempää kahvakuulaa.

Vierailija
10/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lihava nainen aloitti treenaamisen 12kg kahvakuulalla, mitä jos ap keskittyy vain omaan treenaamiseen niin jaksaisi nostaa suurempaa painoa?

Vierailija
11/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:37"]

Jos on vähänkin niska-, hartia- tai selänseudun ongelmia niin on suositeltavaa käyttää kevyempää kahvakuulaa.

[/quote]

Mutta kun kaikkia liikkeitä ei pysty tekemään oikein jos on liian pieni kuula. Ymmärrän, jos jossain nostoliikkeessä käyttää pienempää kuulaa, mutta kahden käden heilautuksissa pitäisi kyllä olla isompi.

Vierailija
12/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vuoden käynyt ja treenaat 8/12 kilon kuulalla! Selitäpä itse, että miten toi on mahdollista? Normaalille, terveelle ihmiselle 12 kiloa on hyvä alotuspaino, jos haluaa voi käyttää kasia alkuun mutta siitäkin äkkiä pois. Vuoden jälkeen pitäisi olla jo ihan jotain muuta, ei tosta ole yhtään mitään hyötyä. 

En voi uskoa että alotit toisten haukkumisketjun tolta pohjalta, huutonaurua (hyvässä hengessä kuitenkin). 

Vierailija
13/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:39"]

Tämä lihava nainen aloitti treenaamisen 12kg kahvakuulalla, mitä jos ap keskittyy vain omaan treenaamiseen niin jaksaisi nostaa suurempaa painoa?

[/quote]

Hienoa, kohta kuulutkin jo niitten timmien joukkoon

Vierailija
14/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa "lahvakuulalla". Selitin ap:lle tilanteen, jonka vuoksi joku treenaa pienellä painolla.

Vierailija
15/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:42"]

Oot vuoden käynyt ja treenaat 8/12 kilon kuulalla! Selitäpä itse, että miten toi on mahdollista? Normaalille, terveelle ihmiselle 12 kiloa on hyvä alotuspaino, jos haluaa voi käyttää kasia alkuun mutta siitäkin äkkiä pois. Vuoden jälkeen pitäisi olla jo ihan jotain muuta, ei tosta ole yhtään mitään hyötyä. 

En voi uskoa että alotit toisten haukkumisketjun tolta pohjalta, huutonaurua (hyvässä hengessä kuitenkin). 

[/quote]

Siis jos itsellä on massaa 100kg tai ylikin ja kuulaa heilutellaan käyttäen koko vartaloa, niin johan sitä lähtökohtaisesti pitäisi pystyä heiluttelemaan paljon isompaa kuulaa kuin esim 50-kiloinen.

Vierailija
16/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ap sitä. Samalla voit ihmetellä, miksi tätä kirjoittava lihava nainen treenaa (tosin kotona) kahden kilon käsipainoilla.

Vierailija
17/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeesti, se on nyt ihan se ja sama heilutatteko te niitä 4 vai 8 kilon muovisia kuulia jossain ryhmäliikuntatunnilla vai ette, älkää olko niin noloja että alotatte aiheesta oikein minä olen parempi kuin sinä -keskustelun.  Jutelkaa pukkarissa kun juotte proteiinijuomia. T. Oikea kahvakuulaharrastaja

Vierailija
18/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 15:39"]

[/quote]

Hienoa, kohta kuulutkin jo niitten timmien joukkoon

[/quote]

Tuskin, syön liikaa. Treenaan vain todistaakseni että lihavakin voi olla hyväkuntoinen.

Vierailija
19/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän painoiset Lahvakuulat minä saan? Entä saanko mennä ollenkaan kuntosalille, jos en tee kyykkyjä tai tai käytän jotakin laitetta vähän varovaisilla liikeradoilla?

Mua jännittää, koska saan pian fysioterapeutilta henkilökohtaiset ohjeet kuinka harjoitella kuntosalilla, kun selässä on kolme välilevytyrää, paikoiltaan luistanut nikama ja lantiossa tulehdusmuutoksia. Reumadiagnoosia vielä pohditaan. On tärkeätä pitää selkä liikkuvana ja saada lihakset kuntoon ruodon tueksi, siksi suuntaan salille.

Kuinkahan paljon aiheutan palstakirjoittelua,  jos teen kaiken eri tavalla kuin muut? Painoakin kun on liikaa.

Vierailija
20/35 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asia sinulle kuuluu? Jos niillä on huono kunto eivätkä jaksa isompaa kuulaa käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi