Musta ei ole äitipuoleksi
Lapsessa ei ole mitään vikaa, ihan normaali ja tavallinen 6v. lapsi. En vaan voi sietää häntä, hänen äitinsäkin edustaa kaikkea mitä halveksin.
Miten hitossa pääsen pois tästä tilanteesta?
Kommentit (5)
Älä jää tuohon kuvioon. Teet palveluksen lapselle, jos vetäydyt. Itse ainakin nostan sinulle hattua, jos lähdet. :) Mulla oli äitipuoli, joka ei voinut sietää mua, ja vielä 26-vuotiaana selvittelen traumoja. Äitipuolen osa on rankka, eikä musta ole häpeä, jos toteaa, ettei siihen pysty, ja vetäytyy ennen kuin vahinko ehtii tapahtua. :)
Asummekin erikseen. Olen yrittänyt totutella lapseen koska mies on minulle todella rakas ja muutoin täydellinen. En voi tehdä lapsen kanssa mitään kun kaikki menee hänen osaltaan kiukutteluksi, kaikki pitää tehdä vaikeaksi, lelut pitää rikkoa ja mitä kaikkea muuta lapset sitten tekevätkään. Tuntuu että pää leviää, pakko päästä lapsen luota pois. Keksin jonkun menon ja itken kun en halua mennä takaisin. En halua olla koko lapsen kanssa missään tekemisissä.
Kyllähän tämä varmaan tarkoittaa loppua tälle suhteelle?
Valitettavasti on niin, että lapsi on etusijalla. Hän oli siellä ensin.
Nyt mietit kumpi on vaikeampaa, oppia sietämään lasta kuin aikuinen vai jättää mies. Mietihän, jos olisit itse se lapsi?
Ei mustakaan olisi ollut, siksi en tapaillutkaan lapsellisia miehiä.
Muuttamalla omillesi. Mies voi käydä luonasi ilman lastaan.