Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskaanako?
27.02.2014 |
Moikka
Ajattelin kysyä täältä jos jollakin samankaltaisia oireita.
Eli mulla alko n 1,5 vko sitten kauhea väsymys voisin nukkua vuorokaudet pitkee nippailua/ turvotusta ala mahassa,pahaa oloa,päänsärkyä ja rinnat turvonneet/kipeät, tein testin mutta se oli nega ehkä haalea haamu tulkitsin negaksi. Nyt menkat alkoi ajallaan mutta oireet jatkuu,normaalisti menkka oireet alkaa pv ennen alkamista. Voisinko kuitenkin olla raskaana ?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa