Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autotien reunassa oleva pyöräkaistahan on mielettömän vaarallinen! Siis kun autoilija kääntyy oikealle yli kaistan, jota ajetaan suoraan!

Vierailija
31.05.2024 |

!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalissa liikenteessä ole koskaan oikealle kääntyvän kaistan oikealla puolella on suoraan menevien kaistaa. Ihan pähkähullu ajatuskin.

Vierailija
2/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pää on siitä jännä, että se kääntyy. Kääntyvä autoilija on velvoitettu käyttämään tätä ominaisuutta kääntyessään ja se opetetaan tarkkaan jo autokoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen pää on siitä jännä, että se kääntyy. Kääntyvä autoilija on velvoitettu käyttämään tätä ominaisuutta kääntyessään ja se opetetaan tarkkaan jo autokoulussa.

Silti se äärimmäisen vaarallinen ja epälooginen, KOSKA pyöräilijä mukamas rinnastetaan autoilijaan, MUTTA koskaan autoliikenteessä ei ole tilannetta, että oikealle kääntyvä kääntyisi suoraan menevien kaistan yli.

Vierailija
4/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluun liittyi tyypillinen sukkahousu misteri joka luulee että pakettiautoissa ja työkoneissa on läpinäkyvät peltihytit, täysin pähkähullu on , ei noita sukkahousumistereitä erota kun tullaan ihan jormana risteyksien yli.

Vierailija
5/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa käännöksessä jäi juuri kuukausi sitten ikäihminen kuorma-auton alle Turussa ja kuoli, jälki oli todella rumaa :(

Vierailija
6/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluun liittyi tyypillinen sukkahousu misteri joka luulee että pakettiautoissa ja työkoneissa on läpinäkyvät peltihytit, täysin pähkähullu on , ei noita sukkahousumistereitä erota kun tullaan ihan jormana risteyksien yli.

monella vielä "jorma" otsassa

Vierailija
7/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun sukkahousu misteri ajelee pallit rutussa ja putkikatseella niin ei siinä aivoissa liiku muu kuin ilmastonmuutos...

Vierailija
8/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin liikennevalot laitetaan ihan autotien viereen. Siitä mistä painetaan suojatien nappia. Autolta vaaditaan vain pieni virhe esim. kolari niin auto on ihmisten päällä.

Vierailija
9/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni se on äärettömän vaarallinen. Käsittämätön idea. Kannattaisi mieluummin laittaa pyörätie hieman leveämmän jalkakäytävän reunaan. Tuo ajoäradalla oleva on pelottava.

Vierailija
10/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekka ei näe lapsia. Ajaa lapsien päältä suojatiellä.

Vierailija
11/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita hikisiä ihmisohjuksia on sukkahousut jalassa monessa firmassa ja se putkiviritys pyörii muiden ihmisten riesana.

Vierailija
12/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tieliikennelakia pitäisi muuttaa siten että polkupyörä on aina talutettava suojatien yli ja että polkupyörällä ei saa liikkua autotiellä. Nykyisin myös sähköpotkulautailijat aiheuttaa samanlaista vaaraa liikenteessä kuin pyöräilijät eli ne sujahtelee miten sattuu liikenteessä. 

Vierailija
13/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot kääntyvät samalla lailla oikealle myös suojatien yli.

Pyöräilijänä olen sitä mieltä että pyöräkaista on mulle turvallisempi kun vastaavaan paikkaan laitettu kevyen liikenteen väylä. Oletettuna että mennään kaupungissa max 40 nopeusrajoitusalueella.

Vierailija
14/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijänä olen sitä mieltä että pyöräkaista on mulle turvallisempi kun vastaavaan paikkaan laitettu kevyen liikenteen väylä. Oletettuna että mennään kaupungissa max 40 nopeusrajoitusalueella.

Aika harva ajaa 30km/h tai 40km/h alueella niin hiljaa, yleensä ihmiset ajaa noin 60km/h. Ihmiset ei osaa liikennesääntöjä kun eivät osaa noudattaa nopeusrajoituksia eikä pitää turvavälejäkään, sen takia saamme lukea uutisista aina kun joku menehtyy liikenteessä.

Vierailija
15/15 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ajaa 30km/h tai 40km/h alueella niin hiljaa, yleensä ihmiset ajaa noin 60km/h. Ihmiset ei osaa liikennesääntöjä kun eivät osaa noudattaa nopeusrajoituksia eikä pitää turvavälejäkään, sen takia saamme lukea uutisista aina kun joku menehtyy liikenteessä.

Aika harva ajaa nopeusrajoitusten mukaan, mutta siitä huolimatta pyöräkaista on mielestäni 40 km/h alueella vielä kevyen liikenteen väylää turvallisempi. Verrattuna esimerkiksi siihen että esim. 80 km/h alueella erillinen kevyen liikenteen väylä tuntuisi paljon turvallisemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi