Parhaat Lily-blogit?
Huomasin että aika moni hyvä blogi on nykyään Lily-portaalissa. Ainakin Laura Loves, Elämäni Kunnossa, Coco, ym. Mitkä on teistä parhaat Lily-blogit?
Kommentit (65)
Kaikki mitä rakastin. Uskomatonta, ettei kukaan ole sitä vielä maininnut. Paras blogi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:53"]
Kaikki mitä rakastin. Uskomatonta, ettei kukaan ole sitä vielä maininnut. Paras blogi.
[/quote]
On mainittu 5. viestissä
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:53"]
[/quote]
Tuollahan numero 5 sen mainitsi :)
Suurin osa lemppareista on jo mainittu, mutta kerta kiellon päälle eli Puutalobaby (ihan paras!) Kaikki mitä rakastin, The Variety Show (sieltä näkee kätevästi sarjauutuuksia), Kahvia, kiitos! (ei kauhean tunnettu vissiin mutta hauskaa lapsiperhe elämää), Aina jonon viimeinen...paitsi välillä ne gifit on vähän krooh. Ite puin on (yleensä) hauska.
Tuo Looking for Mr Darcy on ihan huippu! Kiitos vinkistä, jumituin koneelle lukemaan postauksia pitkäksi aikaa. Muitakin hyviä tässä tullut.
Öö miten tuolla menee se, että mitkä on ns palkattuja blogeja, ammattikirjoittajia, ja mitkä sitten ihan "kenen vaan" blogeja? Onko ne kaikki missä lukee suosittelemme otsikon vieressä palkallisia?
Hauskinta tällä hetkellä Asikaine!
Mun mielestä bloggarit, jotka ottaneet oman domainin ja siis ovat oman juttunsa takana 100% on superrohkeita ja myös suoraselkäisiä. Uskovat omaan juttuunsa. Esim. Lattemamma. Lukijat tulee sit ajan kanssa ja yhteisö rakentuu sisällölle, ei maksetuille mainoksille.
Minä luen Pupulandiaa ja Lilouta!
Keillä on?[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:41"]
Joukossa on sellaisia joilla on enemmän lukijoita kuin palkatuilla, mikä vähän ihmetyttää.
[/quote]
Walk in closet of pure love, by Didem :) ja saara sarvaksen blogia luen!
Onko Didem blogi Lilyssä? En ole lukenut, aaveella vain nimeen törmännyt. Luen treeniblogeja, Onnenpäivä, Fitnessfuhrer, WTD.
Saara Sarvas, Looking for Mr Darcy, Minimalist.
Luen myös Kaikki mitä rakastin ja Pupu mutta vain for LOLz.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:08"]
Lilou's crush on mun lemppari!
[/quote]
Minun myös. :)
Fitness Führer on muuten todella hyvä. No bullshit treeniblogi ilman superfood-länkytystä.
Rönsy olisi Suomen paras blogi jos päivittyisi.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:40"]
Öö miten tuolla menee se, että mitkä on ns palkattuja blogeja, ammattikirjoittajia, ja mitkä sitten ihan "kenen vaan" blogeja? Onko ne kaikki missä lukee suosittelemme otsikon vieressä palkallisia?
[/quote]
Ei mene ainakaan ihan noin. Suosittelemme on toimituksen antama tunnustus hyvästä blogista. Näitä blogeja päivitetään usein ja niissä on hyvä sisältö.
Omia suosikkeja:
Puutalobaby, Saara Sarvas, Isyyspakkaus, Aika kypsä äidiksi, Etkaisänymuavarte, No sex and the city, Mun elämä milloin siitä tuli näin (ihana) ja suurin suosikki Looking for Mr. Darcy
Inkerin vikaa on hyvä!