Parhaat Lily-blogit?
Huomasin että aika moni hyvä blogi on nykyään Lily-portaalissa. Ainakin Laura Loves, Elämäni Kunnossa, Coco, ym. Mitkä on teistä parhaat Lily-blogit?
Kommentit (65)
Laura Loves on ainoa, jota sieltä säännöllisesti seuraan.
Kaikki mitä rakastin, Puutalobaby ja Saara Sarvas.
Ma-material girl on kiva muotiblogi jossa myös asiaa äitiydestä! Aika monia Lilyn suosittelemia blogeja sieltä etusivun alalaidasta tulee epäsäännöllisen säännöllisesti selattua.
Joo toi Onnenpäivä on munkin suosikki! :) Terv. edellinen
Onnenpäivä on munkin suosikki, se on itse asiassa yksi parhaista suomalaisista blogeista mun mielestä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 12:43"]
Huomasin että aika moni hyvä blogi on nykyään Lily-portaalissa. Ainakin Laura Loves, Elämäni Kunnossa, Coco, ym. Mitkä on teistä parhaat Lily-blogit?
[/quote]kiva mainos
En tiedä sieltä muita kuin Pupulandian (bloggaa Trendin kautta Lilyn sivuilla) ja Saaran blogin. Pitääpä käydä katsomassa mitä siellä on.
Cougaria seuraan, samoin Mr. Darcya, Onnenpäivää ja Kustaata. Plus läjää muita pienempiä blogeja. En halua enempää mainostaa, ettei ilkeät av-mammat tee ryntäystä Lilyyn riehumaan. On nimittäin ihanan asiallisella tasolla pysyneet kaikki keskustelut ja kommentoinnit siellä.
En viitsi sanoa täällä, koska en halua turhia ahdistelijoita lempiblogeihini.
Lilyssä tosiaan tuntuu olevan ihmeellisen fiksu henki! Jos itse aloittaisin blogin, kirjoittaisin varaan siellä. Tuo Onnenpäivä on kyllä tosi inspiroiva blogi, samoin Elämäni Kunnossa. Ai niin ja Pupulandiahan on myös Lilyssä!
Coco ei anna itsestään mitään, ei yhtään mitään. En jaksa sitä blogia enää.
I`d rather hair you -siinä oikeasti inspiroiva hiusblogi.
Puutalobaby, isyyspakkaus (tosin viimeaikoina se on muuttunut todella tylsäksi ja melko kaupalliseksi, oli mielenkiintoisempi silloin kun tyttöä odotettiin ja tyttö oli vauva), ite puin, mun elämä milloin siitä tuli näin (ihana), onnenpäivä :)
Muakin kiinnostaa??[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:40"]
Öö miten tuolla menee se, että mitkä on ns palkattuja blogeja, ammattikirjoittajia, ja mitkä sitten ihan "kenen vaan" blogeja? Onko ne kaikki missä lukee suosittelemme otsikon vieressä palkallisia?
[/quote]
Luen Puutalobabya, mutta sivustolta löytää usein vähän vahingossa muutakin luettavaa. Eli vähän vahingossa mitä blogia milloinkin.