Miten vietät lauantai-iltaa?
Kommentit (48)
Tänää olis tarkotukses alottaa Roope Ankan piirtämine hänen nuoruusvuosiltaan. :) M25
Tultiin just kotiin pitkältä kävelyltä miehen kanssa ja kohta syödään chiliä. Ajateltiin ehkä käydä kaupassa ja voisin samalla hankkia ainekset piparkakkutaikinaan jota voitaisiin leipoa huomenna. Rauhallinen ilta tiedossa miehen kanssa, olen raskaana joten senkin puolesta monet herkut kuten juustot on pannassa.
Söin joku aika sitten ja nyt makoilen viltin alla. Suunnittelen iltakävelylle lähtemistä tuonne kovaan tuuleen, mutta lataan ensin puhelinta. Nyt kuulostaa niin kuin tulisi vettäkin. Myöhemmmin katson Masked Singerin ja ehkä jonkun elokuvan tai tv-sarjaa. Aloin katsoa uudestaan Pako-sarjaa. Päivällä leivoin isäinpäiväkakun ja kävin parissa kaupassa.
Tilataan avomiehen kanssa pizzaa, tehdään Gin & Tonicit ja katsotaan yks dokumentaarielokuva mikä on ollu pitkään katselulistalla!
Vierailija kirjoitti:
Tilataan avomiehen kanssa pizzaa, tehdään Gin & Tonicit ja katsotaan yks dokumentaarielokuva mikä on ollu pitkään katselulistalla!
Mikä elokuva?
Teen koulutehtäviä, joiden palautus on huomenna illalla. Ei huvittaisi mutta sellaista se on opiskella töiden ohella :/ arki-iltoina en kerta kaikkiaan ole jaksanut.
Palstailen. Juon lämmintä hauduketta.
Mitä herkkuu ostais kaupasta? En yhtään tiiä. Juustoja voisi kyllä... hmm..
Kauppareissu meni niin myöhäiseksi, etten viitsikään tehdä ruokaa itse, kuten suunnittelin, vaan ostin pakastepizzan sekä jälkiruoaksi suklaakonvehteja. Niitä nauttien alan kohta katsoa jotain dokumenttia tai elokuvaa YouTubesta tai Areenasta.
Päivän mittaan olen miettinyt erästä filosofista / psykologista ilmiötä, joten voi olla, että päädynkin lukemaan siihen liittyviä artikkeleita ja keskusteluja netistä elokuvan katsomisen sijaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lähden bingoon (kyllä 😅), siinä ottaa pari ja jatkaa sitten toiseen baariin. Loppuillaksi luultavasti laulamaan karaokea, alkaa olla jo lauantain perinne.
N33
Just syötiin paikallisesta kiinalaisesta haettua ruokaa. Kaadoin itselleni valkkaria ja nyt istun alakerran sohvalla ja surffailen sekä mietin kaikenlaista, mm mun paskaa elämää. Mies meni yläkertaan katsomaan telkkaria.
Pitäis tyhjentää ja täyttää tiskikone sekä laittaa pyykit kuivumaan.
Siivotakin piti, mutta olen jotenkin niin väsynyt etten jaksa. Huomenna sit pakko kun anoppi ja appi kutsui itsensä meille syömään. Isäkin tulee.
Apuja ei tietenkään saa keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson Areenasta uutta Belgravia-sarjaa ja juon glögiä.
Onko hyvä sarja?
Ei yhtä hyvä kuin Downton, mutta jos tykkää genrestä niin suosittelen. Jaksoja vain 6, eli tulee jäämään pahasti kesken. Seuraavaan kauteen ( jos sitä tulee ) menee varmaan ainakin vuosi.
Pohjautuu ilmeisesti Julian Fellowesin kirjaan Belgravia.
Juuri otin palan itse tekemääni täytekakkua ja palstailen ja telkkua katson. Ensikertalaiseksi täytekakusta tuli vallan mainio.
Samoin kuin viimeiset pari sataa lauantaita: istun yksin kotona. Tänä viikonlopppuna en ole kännissä, joten se on pieni poikkeama normiin.
Vierailija kirjoitti:
Lähden bingoon (kyllä 😅), siinä ottaa pari ja jatkaa sitten toiseen baariin. Loppuillaksi luultavasti laulamaan karaokea, alkaa olla jo lauantain perinne.
N33
Entäs korona?🥶
Vierailija kirjoitti:
Palstailen. Juon lämmintä hauduketta.
Ai että! Voisikin lämmittää mukillisen glögiä..
Leiponut ja kokannut useamman tunnin:)
Ruokaa, sinappia, marenkilevyjä, kakkupohjan ja saaristolaisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Tultiin just kotiin pitkältä kävelyltä miehen kanssa ja kohta syödään chiliä. Ajateltiin ehkä käydä kaupassa ja voisin samalla hankkia ainekset piparkakkutaikinaan jota voitaisiin leipoa huomenna. Rauhallinen ilta tiedossa miehen kanssa, olen raskaana joten senkin puolesta monet herkut kuten juustot on pannassa.
Mitä chiliä? Ei varmaan tarkoiteta raakaa chilipaprikaa? Hehe. Saisko reseptii?
Tilataan kotiin pizzat🍕🍕
Illalla muutamat oluet ja masked singeriä töllöttäen🖥🖥