Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihalut ja himot hukassa, synnytys ja imetys

Vierailija
26.02.2014 |

Imetän tietysti kohta kolmen viikon ikäistä vauvaamme, ja olisin utelias kuulemaan milloin teillä himot ja halut seksiin ovat palautuneet synnytyksen jälkeen? Moni on jo viikossa olleet sänkypuuhiin valmiita mutta milloin on oma alakerta toiminut? Jos touhuiltas, jouduttas käyttään liukasteita, ei mulla toimi pätkääkään hommelit! Paikat ei "hajonnu" synnytyksessä ja pintanaarmut parantuneet. Harmittaa miehen puolesta, olis halukas mut mä en jaksa (väsymys) yks syy... :/

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan vauvan kokonaan yksin. Vauvalla tankkaus menossa - viime yönä tissiteltiin tunnin parin välein ja olen silmät ristissä laskemassa tunteja milloin pääsee itse nukkumaan. Ehkä se tästä kun vauva nukkuu öisin pidempiä välejä. Pää ei nyt kyllä toimi,huh. Ap

Vierailija
42/45 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:58"]

Parisuhteeseen tulee vauvan läheisyys ja se vähentää seksin tarvetta. Saman on tehnyt miehellekin joten peitto heiluu imetysaikana n. 3 vko välein. Jos kumpikin hoitaa vauvaa, tilanne pysyy tasapainossa.

[/quote]

Naisten juttuja. Läheisyys toki on tärkeää ja vauvan läheisyys voi vaikuttaa, mutta ei nyt sotketa läheisyyttä ja seksiä.

Alapeukkuja odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:59"]

Kyllä on itsekäs ja epäkypsä mies, jos omat halut on tuossa pikkuvauvavaiheessa vain mielessä ja pettämään täytyy mennä jos ei kotoa irtoa. Todellinen MIES ymmärtää, että lapsen hänelle tehnyt nainen kärsii tai voi kärsiä hormonien vähäisyydestä ja synnytyksestä johtuen haluttomuudesta, kuivuudesta, repeämistä, joiden vuoksi paneminen ei todellakaan ole mielessä. Jos mies ei tätä ymmärrä, niin ei olisi lapsia pitänyt alkaa tekemäänkään.

[/quote]

En tiedä kuinka yllätyksenä nämä asiat miehille tulevat, mutta ei kyllä ole tullut vastaan kaveripiirissä että etukäteen olisi naiset varoitelleet seksin vähenevän, ja radikaalisti, lapsen syntymän jälkeen. Enemmän oli niitä juttuja ihanista vauvoista ja kuinka kiva olisi ja...

Vierailija
44/45 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synnytyksestä aikaa jo yli puolitoista vuotta eikä seksihalut ole palanneet vieläkään. Tuo alakerta kyllä räjähti pillun päreiksi synnytyksessä eikä mikään ole sen jälkeen tuntunut normaalilta. Miestä käy sääliksi. Tuo kolme viikkoa on älyttömän lyhyt aika. 

Vierailija
45/45 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synnytyksestä aikaa jo yli puolitoista vuotta eikä seksihalut ole palanneet vieläkään. Tuo alakerta kyllä räjähti pillun päreiksi synnytyksessä eikä mikään ole sen jälkeen tuntunut normaalilta. Miestä käy sääliksi. Tuo kolme viikkoa on älyttömän lyhyt aika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi