Millä muulla tavalla voi osoittaa puolisolle arvostusta?
Kysyn kuulumisia, kysyn mielipiteitä, en räplää kännykkää kun keskustelu kesken, osallistun toisen mielenkiinnon kohteisiin, teen ruokaa josta toinen tykkää, pussaan, halaan, haluan....-
Mitä muuta voin vielä tehdä?
Olen toisella kierroksella. Eksäni vaihtoi minut lennosta toiseen ja sanoi, etten arvostanut häntä tarpeeksi. Toimin yllämainitusti. Mitä muuta minun pitää tehdä, jotta en mokaa tätäkin suhdetta?
Kommentit (46)
Niinpä. Naiset aina valittavat, kun miesei yritä tsempata. Eivätkä halua näköjään tehdä sitä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
No omalla kohdalla olen yrittänyt antaa kumppanille tilaa ja omaa aikaa enkä ole nipottanut pikkuasioista kuten pelaamisesta. Mokasin kaiken tämän edellisessä suhteessa, joten tällä kerralla olen tietoisesti yrittänyt olla vähemmän läheisyydenhakuinen. Annan tilaa jos toinen on selvästi väsynyt tai haluaa lähteä harrastuksiin kavereiden kanssa.
Täällä toinen. Annan miehen mennä kuten tämä haluaa. Minäkin mokasin ensimmäisen avioliittoni kontrolloimalla.
Kaverin kanssa just juteltiin, kun meidän miehille pitää suurin piirtein kumartaa, kun vievät roskat. Joillain tuo ihailun tarve on valtava.
Laihduta ja sporttaa. Ihan turha alkaa miellyttämään ja palvomaan. Timmi nainen saa arvostusta ja palvontaa, läde harmittaa. Ikävä fakta ehkä, mutta ei voi mitään.
asdfdfsdafasdfsadfsdafsadf kirjoitti:
Laihduta ja sporttaa. Ihan turha alkaa miellyttämään ja palvomaan. Timmi nainen saa arvostusta ja palvontaa, läde harmittaa. Ikävä fakta ehkä, mutta ei voi mitään.
Hah. Bmi:ni on 22 ja olen liikunnallinen.
Ap
Valaiseva keskustelu. Ei tosiaan ihme, että eroja on paljon.