Mies luuli, että meinaan tehdä hänelle eväät
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpas huono vaimo.
Toivottavasti mies löytää mukavan työkaverin.Mies menee hyvännäköisen naistyökaverin kanssa sitten lounaalle ja... Saat sitten ihmetellä, miten tässä näin kävi, että mies oli niin paska, että lähti täydellisestä suhteesta, vaikka sinua on nyt tuplasti sen verran kuin silloin, kun mies vannoi ikuista rakkautta.
Kun hänellä ei ole yhtään työkaveria. ap
Ei haittaa, täällä pannaan sumppi pihisemään kun ukkos taas tulee.
t. Mirkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies näin oletti?
Kun teen eväät ma-pe. ap
No siinä tapauksessa en yhtään ihmettele, jos mies odotti ne tänäänkin saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö ap töissä itse?
Käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö ap töissä itse?
Käyn.
Miksei sun mies tee sulle eväitä?
Ammattivalittajakim tarttee vapaapäivän, siksi eväspalvelu toimii vain arkisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies näin oletti?
Kun teen eväät ma-pe. ap
No siinä tapauksessa en yhtään ihmettele, jos mies odotti ne tänäänkin saavansa.
No lohdutukseksi teille huolehtijoille on sanottava, että se söi aamupalan ja tekee vaan 3 tunnin työpäivän eikä halunnut eväitä. ap 😂
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, minä olen tehnyt iät kaikat miehelle eväät töihin. Aina on kelvannut.
Minähän se käyn kaupassakin, joten tiedän aina mitä jääkaapissa on, ja yritän tehdä eväät siten, että ne pitävät nälkää.
Ei jonkun eväiden laittaminen ole homma eikä mikään, siinähän se sivussa, muiden hommine ohessa.
Miksi mie ei halua tehdä itselleen eväitä? Ja miksi sinä vain käyt kaupassassa? Tuo kuulostaa vähän äiti lapsi -suhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpas huono vaimo.
Toivottavasti mies löytää mukavan työkaverin.Mies menee hyvännäköisen naistyökaverin kanssa sitten lounaalle ja... Saat sitten ihmetellä, miten tässä näin kävi, että mies oli niin paska, että lähti täydellisestä suhteesta, vaikka sinua on nyt tuplasti sen verran kuin silloin, kun mies vannoi ikuista rakkautta.
Miten pillu liittyy leipään? Ainahan miehet huonompaan vaihtaa ja itkee sitten kun seuraava on patslaiska nahjus entiseen verrattuna.
Onko miehesi holhouksenalainen kun ei osaa itse huolehtia omista tarpeistaan? Pyyhitkö pyllynkin?
Tai kysytäänpä näin päin: mitä hän osaa tehdä ja tekee joka arkipäivä kodin/perheen hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Naisten pitää lopettaa miesten palvominen ja passaaminen, enää ei eletä 50-luvulla.
Entäs sitten kun pitäisi kesämökillä tyhjentää huussi tai vaikka rengasrikko kauppareissulla, onko tasa-arvo tässäkin eli mies voi vaikka vain katsella vieressä kun nainen vaihtaa rengasta yksin räntäsateessa? Eipä ole, kyllä nuo miehen kontolle jää, ei löydy montaa naista joista on esim. paskoo lapioimaan.
N47
Vierailija kirjoitti:
Mies alkaa hakea eväänsä muualta.
So what?
Hieno miesvihanlietsomistrollaus heti aamusta. Ja palstan ulinaiset miesvihakiimassa. Heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Naisten pitää lopettaa miesten palvominen ja passaaminen, enää ei eletä 50-luvulla.
Entäs sitten kun pitäisi kesämökillä tyhjentää huussi tai vaikka rengasrikko kauppareissulla, onko tasa-arvo tässäkin eli mies voi vaikka vain katsella vieressä kun nainen vaihtaa rengasta yksin räntäsateessa? Eipä ole, kyllä nuo miehen kontolle jää, ei löydy montaa naista joista on esim. paskoo lapioimaan.
N47
Meillä mä kyllä tyhjennän kesämökin ulkohuussin. Ei miehestä sitä ole tekemään, kun koko ajan yökkäilee. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä teen vaimolle bento rasian.
Teetkö myös yhdys sanan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Jos nainen tekee miehelle eväät joka arkipäivä ja mies tyhjentää huussin kerran vuodessa ja renkaan, kun se hajoaa kauppareissulla, niin kumpaan luulet vuodessa menevän enemmän aikaa? Mulla ei ole tosin huussia eli jos sen joutuu tyhjentämään joka viikko ja siinä menee aina pari tuntia, niin sori. Hajoaako teillä auton renkaat joka kauppareissulla?
Miten ne naisten hommat on aina hommia, joita joutuu tekemään päivittäin/viikoittain ja miesten hommat aina sellaisia, että ne tehdään kerran vuodessa tai jos sattuu tapahtumaan?
Teen itse evääni. Ns. miesleivät. Suihinotto eteisessä riittää vaimon panokseksi perheenpään töihinlähtöön. Tuon rahan taloon ja siksi myös annan säännöt taloon.
Kun teen eväät ma-pe. ap