Mies luuli, että meinaan tehdä hänelle eväät
Kommentit (88)
Olisi kannattanut, olisi voinut tuoda suklaata ja aurajuustoa töistä tullessaan. Loppuvat kuitenkin, kun kun koko päivän märsyät sohvalla.
Ai jaa, minä olen tehnyt iät kaikat miehelle eväät töihin. Aina on kelvannut.
Minähän se käyn kaupassakin, joten tiedän aina mitä jääkaapissa on, ja yritän tehdä eväät siten, että ne pitävät nälkää.
Ei jonkun eväiden laittaminen ole homma eikä mikään, siinähän se sivussa, muiden hommine ohessa.
Heitä mieslapsi mäkeen. Elinkyvyttömät pitää karsia kierrosta heti.
Laitan ma - pe eväät mutta en tänään. ap
Vierailija kirjoitti:
No oletpas huono vaimo.
Toivottavasti mies löytää mukavan työkaverin.
Vähän on vaikea työkaveria löytää, kun yksin tekee töitä. ap
Vähän on kapinahenkeä tänään ilmassa. :D
Hyvä. Naisten pitää lopettaa miesten palvominen ja passaaminen, enää ei eletä 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Laitan ma - pe eväät mutta en tänään. ap
No tulihan sieltä jo tolkun sanoja
mies52v
Minä teen joka aamu miehelle eväät ja kahvi termariin.
En laittaisi miehelle koskaan eväitä. Käymme molemmat töissä, miksi ihmeessä laittaisin?
Eikö mies osaa itse tehdä ? Mikä ihmeen oletus siitä heti tulee, jos nainen joskus tekee niitä eväitä, niin se ei todellakaan tarkoita, että se olisi joku velvollisuus. Tottakai parisuhteessa voi toiselle tehdä kaikkea pientä arkea auttavaa, mutta varsinkin miehille niistä pienistä asioista mitä nainen tekee, tulee todella äkkiä itsestäänselvyys.
Mies alkaa hakea eväänsä muualta.
Mun mies tekee joskus mulle eväät, kun olen unohtanut sen illalla ja pitäisi jo mennä nukkumaan.
Ootsä niin kyvyttömän miehen kanssa?
Ei osaa itse eväitään tehdä?
Mun faija (nyt 71.vee) teki aina omat eväänsä, koskaan en nähnyt olettavan mun mutsin tekevän niitä!
Tulkaa naiset nykyaikaan, lakatkaa passaamasta turhake-ukkoja!
Laita risiiniöljyä leipiin niin oppii.
Vierailija kirjoitti:
No oletpas huono vaimo.
Mies menee hyvännäköisen naistyökaverin kanssa sitten lounaalle ja... Saat sitten ihmetellä, miten tässä näin kävi, että mies oli niin paska, että lähti täydellisestä suhteesta, vaikka sinua on nyt tuplasti sen verran kuin silloin, kun mies vannoi ikuista rakkautta.
Miksei mies tee naiselle eväitä??! Varsinkin kun naiset syövät enemmän eväitä kuin miehet.
No oletpas huono vaimo.