Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luuli, että meinaan tehdä hänelle eväät

Vierailija
07.11.2020 |

Kun lähtee töihin. No en meinaa.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joka aamu miehelle eväät ja kahvi termariin.

Miksi alapeukut?

Tekeekö mies päivittäin perheelle ruuat vai mitä hän tekee perheen ja sinun hyväksi?

Olettaisin, että vastaajan näkemyksen mukaan ihan tarpeeksi. Ja mitä se meille kuuluu, miten jotkut kotityönsä jakavat.

Vierailija
82/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joka aamu miehelle eväät ja kahvi termariin.

Miksi alapeukut?

Tekeekö mies päivittäin perheelle ruuat vai mitä hän tekee perheen ja sinun hyväksi?

Olettaisin, että vastaajan näkemyksen mukaan ihan tarpeeksi. Ja mitä se meille kuuluu, miten jotkut kotityönsä jakavat.

Juuri näin. Mies tekee ihan tarpeeksi kun tilille napsahtaa kuussa yli 30 000e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulle miehen tekemä aamupala maittaisi :D voisi edes joskus huomioida niin ei tarvitse hakea huomiota muualta.

Vierailija
84/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en minäkään tee eikä minulle tehdä. Ollaan molemmat työssäkäyviä ihmisiä ja hoidetaan omat eväämme.

Vierailija
85/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Naisten pitää lopettaa miesten palvominen ja passaaminen, enää ei eletä 50-luvulla.

Entäs sitten kun pitäisi kesämökillä tyhjentää huussi tai vaikka rengasrikko kauppareissulla, onko tasa-arvo tässäkin eli mies voi vaikka vain katsella vieressä kun nainen vaihtaa rengasta yksin räntäsateessa? Eipä ole, kyllä nuo miehen kontolle jää, ei löydy montaa naista joista on esim. paskoo lapioimaan.

N47

Minä ainakin käytän auton renkaidenvaihdossa huoltamolla, samoin huoltamo muutoinkin hoitaa asian, mikäli auton kanssa jotain apua tarvitsen.

Enkä hankkisi mökkiä, jossa ei ole sisävessaa.

Vierailija
86/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee mitä lystää, mutta ei kyllä voi vaatia toista tekemään itselle eväät. 

Itse olen hyvin tarkka syömisistäni eikä tulisi mieleenkään vaatia puolisoa tekemään ne eväät puolestani. 

Vierailija
87/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies näin oletti?

Kun teen eväät ma-pe. ap

No siinä tapauksessa en yhtään ihmettele, jos mies odotti ne tänäänkin saavansa.

No lohdutukseksi teille huolehtijoille on sanottava, että se söi aamupalan ja tekee vaan 3 tunnin työpäivän eikä halunnut eväitä. ap 😂

Ei sillä oo oikeasti tänään töitä. Se käy brunssilla jonkun luona...

Onpa avuton mies. Mistä se oikein löytää noita passaavia naisia ympärilleen?

Vierailija
88/88 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies herää aamulla ennen minua. Hän tekee illalla itselleen eväät valmiiksi ja lataa myös kahvinkeittimen itselleen. Jos huomasin, että mies ei ollut muistanut laittaa kahvinkeitintä valmiiksi, tein sen sitten hänen puolestaan. Yhden kerran en sitten itse sitä huomannut ja seuraavana päivänä mies kysyi, miksei keitin ollut ladattu. Kun tein sen muutaman kerran, mies oletti, että minä teen niin jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi