Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teillä kauppa huuto.netissä?

Vierailija
25.02.2014 |

Mä olen yrittänyt ties mitä myydä ja edullisin hinnoin, muta mikään ei mene kaupaksi! Ei kiinnostaisi muutaman euron paitaakaan mainostaa 5 eurolla etusivulla.

Mulla on ihan uusiakin tuotteita myynnissä alle puoleenhintaan, mutta ei niitä ole koskaan katsotukkaan kuin max 4 kertaa. Eikö tuolta ihmiset osta enää mitään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt tosi paljon vaatteita hyvään hintaan jo vuosia mutta viimeiset kuukaudet ovat olleet ihan surkeat. Jotain huutonetissä on selvästi tapahtunut. Hakukaan ei toimi kunnolla ja kohteiden näyttökerratkin ovat vähentyneet kymmenesosaan.

Vierailija
22/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusanat auttavat, mutta oletko laittanut järkevät otsikot myytäville tuotteille? Jos ei ole vaikka kokotietoja, jättää moni katsomatta ilmoitukset kokonaan.

Ja vastauksena kysymykseen; pari tuotetta ollut myynnissä viime viikolla ei menneet kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että itse olen alkanut ennemmin käytettyä tavaraa ostamaan torilta. Siellä selkeästi hinta heti esillä, ja voit ostaa tuotteen heti. Ei tarvitse odotella päivä/viikko tolkulla ja joku huutaakin sinun ohi :/

Vierailija
24/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tietoinen tämän hetkisestä tilanteesta? Hiljaista vai vilkasta? Ps. Ei tarvi markkinoida parempia tai kauniimpia palveluita.

Vierailija
25/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Aina välillä jokunen kauppa, mutta tosi paljon harvemmin kuin joitakin vuosia sitten.

Tarjontakin on kyllä vähentynyt, itse ostaisin enemmän, mutta ei ole enää tarjolla läheskään siihen malliin kuin aiemmin.

Lastenvaatteita lähinnä ostan ja myyn.

Vierailija
26/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää huuto.net-tunnuksen salasanaa, enkä jaksa tehdä uutta. Tori.fi on paljon kätevämpi.