Silmälaseja käyttävät ihmiset...
He näyttävät mun mielestä viisailta ja älykkäiltä. On saatavilla todella hienoja ja upeita kehyksiä. Värivalikoimaa on myös paljon. Tykkään miehestä, jolla on silmälasit. Nam!
N35
Kommentit (15)
Monelle silmälasit ovat pakko, leikkaukset ei paranna pysyvästi kaikkien näköä eikä kaikkia näkökykyyn vaikuttavia asioita voi edes leikkauksella korjata. Siksi rillit on jees.
Jotkut näyttää jotkut ei. Eräs tamperelainen Niina esim. Oli ruma lasien kanssa ja nyt ei käytä enää rillejä, ja on edelleen kuin petolinnun perse.
ja mulla on lasit mut oon kaukana viisaasta.
Ot, mut miksi silmäleikkauksia tekevillä kirurgeilla on itsellään silmälasit? Katsoin jonkun mainosvideon ja pisti silmään.
Tulevaisuudessa tietotekniikka tulee laseihin ja vasta silloin lasit pukevat. Niillä voi samaan aikaan surfata netissä sekä kuvata lähimmäisten pöllöilyä.
Siihen asti joudumme tyytymään tietokoneisiin, tableitteihin ja älykännyköihin.
Ei laseista ikinä päästä. Vaikka likinäön suurin piirtein saisi poiskin, ikänäkö muuttaa näkökykyä paljon ja lisäksi vielä sylinterikorjaustakin tarvitsee. Ymmärrän kyllä ihmisiä, joiden harrastuksia silmälasit häiritsevät.
Silmälääkäreillä on silmälasit, koska ikänäön vuoksi tarvitsevat ns. lukulasit kuten muutkin kuolevaiset. Olen leikkausosastolla töissä ja kaikilla silmälääkäreillämme on lasit.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:42"]
Jotkut näyttää jotkut ei. Eräs tamperelainen Niina esim. Oli ruma lasien kanssa ja nyt ei käytä enää rillejä, ja on edelleen kuin petolinnun perse.
[/quote]
Kerropa, mitä sinulla on minua vastaan? Aika monta tuulesta temmattua törkyketjua olet minusta aloittanut. Ja kyllä, tietenkin tiedän kuka olet. Toimenpiteisiin on ryhdytty.
T. Niina
Sori mutta tämä Niina ei takuulla lue vauva-palstaa.
Mulla on ollut silmälasit 9-vuotiaasta lähtien ja ne on ihan osa minua. En voisi kuvitellakaan leikkauttavani silmiäni.
Kaikki saa lasit enemmin tai myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:03"]
Mulla on ollut silmälasit 9-vuotiaasta lähtien ja ne on ihan osa minua. En voisi kuvitellakaan leikkauttavani silmiäni.
[/quote]
Ihan samat sanat kaikkiin noihin kohtiin - olin jopa 9-vuotias (no, kuusi viikkoa vaille), kun ekat lasini sain.
ikänäönkin voi leikata
nimim + linssinen rillipää teini-iästä asti ja nyt piilareita käyttävä, mutta leikkausta harkitseva mamma
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:48"]
Sori mutta tämä Niina ei takuulla lue vauva-palstaa.
[/quote]
En tiedä mikä tämä Niina-juttu on, mutta ei kukaan uskoisi minunkaan lukevan. Olen 42-vuotias, lapseton juristisinkku, ja tämä on paras keskustelupalsta ikinä.:)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:03"]
Kaikki saa lasit enemmin tai myöhemmin.
[/quote]
Mulla on ollu lasit 10-vuotiaasta alkaen. Aina vaan tuli vahvemmat kunnes parikymppisenä alkoi pysähtyä ja nyt on ollu reilut parikymmentä vuotta stabiili näkökyky.
Mies on reilusti yli 50v eikä vieläkään tarvitse laseja, edes lukulaseja. En ole katkera, mutta kuitenkin.....
Ok.
t.rillipää