Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspakkaus 2014

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä marinat jaksaa aina vaan hymyilyttää, kun selkeästi suurin osa valittajista ei osaa ottaa huomioon sitä merkittävintä pakkauksen kasaamiseen vaikuttavaa tekijää, eli rahaa. Aina vaan joku puhuu siitä, että miksei voi esim. itse kasata pakettiaan. Olisihan se aivan mahtavaa jos voisi, mutta luultavasti silloin valittavia tuotteitakin olisi ehkä noin viisi per pakkaus. Tilausvolyymeilla kun on tällaisessa tapauksessa aivan valtava merkitys kokonaishintaan. Samaten jos olisi tyttö- ja poikapakkaukset erikseen, niin tuotteiden määrä olisi aivan varmasti pakko ainakin puolittaa. Ja siitäkös sota syttyisi jälleen. Tuotantokulut kun ei todellakaan ole samat valmistettaessa kahta eri väristä tuotetta kutakin esim. 15 000 kpl kuin yhtä samaa 30 000 kpl. 

Ja se joka väittää turkoosia pojan väriksi on vain mielikuvitukseltaan köyhä. Esimerkiksi jonkun bloggaajan pitäisi tehdä oma stailauksensa sekä tytölle että pojalle yhdistäen äitiyspakkauksen tuotteita omiin, niin ihmisten kapeakatseisuus saattaisi hieman laajentua. Yhdellä pinkillä bodyllakin saisi melkoisen muutoksen pakkauksen sukupuolimielikuvaan, mutta kun sellaista ei tule valmiina, niin poikapaketistahan on ehdottomasti kyse.  

Vierailija
102/122 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt annettais ihmisten vaan olla tykkäämättä oksennuksenoranssista ja p*skanruskesta väristä. Se ei tarkoita että itse pakkauksen ideaa arvostetaan yhtään vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vaan ettei kukaan lastaan rakastava laita noita ongelmajätejäämävaatteita lapselleen. Suoraan roskiin on oikea osoite tuolle laatikolle.

Keöa ei tajua että luottamuksen voi menettä vain kerran

Vierailija
104/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Jenni / toimitus" time="25.02.2014 klo 10:01"]

Mitä mieltä olet uudesta äitiyspakkauksesta? Kurkista sisältöön täältä: http://www.vauva.fi/artikkeli/vauva_ja_taapero/tarvikkeet/aitiyspakkaus_2014_jakoon_kevaalla_uutuutena_kuolalappu

[/quote]Onko toi sun mielestä hyvä kuva?

Vierailija
105/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:28"]

En tykkää!!! Myöskin Kelan kuvat on outoja: mm.äiti surffaa tabletilla...!?

[/quote]

Mun mielestä se kuva jossa äidillä on vauva kainalossa ja tabletti toisessa kädessä on aika hyvä "ajankuva". Siltähän se tavallinen kotiarki näyttää nykyään..

Vierailija
106/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:40"]

[/quote]

Mun mielestä se kuva jossa äidillä on vauva kainalossa ja tabletti toisessa kädessä on aika hyvä "ajankuva". Siltähän se tavallinen kotiarki näyttää nykyään..

[/quote]

Sori vaan, ei kyllä näytä!!! :D

Ja suurimmalla osalla nykyään tummaihoinen lapsi?!

Vierailija
107/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Vieläkin jaksan ihailla äitiyspakkausta vaikka kuopus on 9v. ja lisää lapsia ei meille tule.

Vierailija
108/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:40"]

[/quote]

[/quote]

Olis myös ihan kiva, jos laitettais kuva odotusajan röökaavasta äipästä, kuuluuhan sekin olennaisena ajankuvaan nykyään... 

Vierailija
109/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania:

-makuupussi <3

-toppahaalari

-vanuhaalari

-sukat+lapaset

-kuolalappu

-Vihreä-valkoraidalliset potkarit

En tykkää:

-"ruosteen" väriset vaatteet

-keltaraidallinen body

Pussilakanassa näyttäisi olevan paljon kivempi kuosi kuin edellisessä pakkauksessa.

Vierailija
110/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^jatkan vielä: että eikös tämän pakkauksen pitäisi kuvastaa suurinta osaa suomalaisista? Tuskin kaikilla on padeja käytössään, ja ihmetyttää vain miksi tähänkin on pitänyt ottaa tuo rotu-kysymys... Lisäksi vaatteet on juu aika poikamaisia. Olisiko neutraalimpi linja ollut tarpeen, ihan kaikessa?

t. edellinen

Vierailija
111/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 22 = 18!

Vierailija
112/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös aika poikamainen pakkaus... Itselleni toki ok, kun meille on poika tulossa, mutta yleispätevämmät värit olisi olleet kivemmat. Joka tapauksessa tykkään uudesta, toivottavasti saisimme sen!

Vierailija
113/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt kyllä näe tuota mitenkään erityisen poikavärisenä. 

Vierailija
114/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu tuli mieleen: tosi poikamainen värimaailma! Miksi ei tehdä neutraalia tai panna pakkaukseen myös punaista tai pinkkiä?

Vierailija
115/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on niin poikamaista? Mä oon ostanut vauvanvaatteet suunnillee tuota värimaailmaa, kun en tiedä, kumpi on tulossa.

Vierailija
116/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaväripakkaus?

Nykyään siis on edelleen kapeammat kriteerit sille, minkä värisiä vaatteita halutaan tyttövauvalle...?

No, onhan se tietty _kauheeta_ jos joku luulisi tyttöä pojaksi. Siitähän voisi tulla vaikka lesbo, huih! :-)

Sievää, nättiä ja laadukasta näyttää olevan. 

Vierailija
117/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalan värisiä vaatteita taas, 70-luvun retrohenkisiä, yöäk!

Onneksi lapset on jo tehty...

Vierailija
118/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksen voi myös jättää ottamatta. Mä en ole ottanut kummankaan lapsen kohdalla. En siksi, ettei vaatteet kelpaisi, vaan siksi, ettemme ole tarvinneet sitä.

Vierailija
119/122 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:29"]

vihreänruskealla värimaailmalla miellytetään juurikin maahanmuttajien silmää.

Katsokaa mihin väreihin somalit pukeutuu.

Mamupaketti tuo on.

[/quote]

Palstapersu on nyt mennyt lopullisesti sekaisin.