Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni väitös: Kukaan mies ei oikeasti halua lapsia

Vierailija
25.02.2014 |

Mielipiteitä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi minun typerä mieheni yrittää vaatia minulta kolmea ipanaa, jos ei niitä kuitenkaan sitten halua :D ?

Vierailija
2/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on varmasti muita yhtä tasokkaita väitöksiä, joista luulee tietävänsä jotain??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin halusi/haluaa

Vierailija
4/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "mies" kovin nuori kun ei tunne miehiäjotka haluavat?

Vierailija
5/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet lapsia haluavat kunhan eivät joudu hoitamaan niitä (suora lainaus nuorelta mieheltä).

Vierailija
6/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika typerä ja kapeakatseisen on miehesi jos kuvittelee että miehet=yksi massa joilla kaikilla on sama tahto. Varmaan laukoo kaikista naisistakin yhtä viisaita stereotypioita? Naiset sitä, naiset tätä..

Vierailija
7/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin mies haluaa. Jos miehet eivät haluaisi lapsia, niin olisimme kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
8/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä tiedän useita pariskuntia, joissa mies kinuaa lapsia, mutta nainen ei niitä halua. Ja muutaman sellaisen, joissa mies on kinunnut lapsia ja nainen antanut periksi.

Vierailija
9/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väite. Ei väitös.

Väite on väärä. Mieheni kinusi lapsia pitkään. 

Vierailija
10/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne jotkut haluaa. Nössöt nuoret ja kuolemaa lähestyvät vanhukset.

Vierailija
11/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on tutkimus, mutta tähän hätään en löydä sitä. Luin sen viime vuonna. Tyypillistä sen mukaan on että esikoisen haluaa nainen ja seuraavan/viimeisen mies. Tutkimuksessa oli perustelut, mutta pitäisi tosiaan kaivaa se tuolta hyllyistä.

Vierailija
12/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 09:44"]

Mielipiteitä?

[/quote]

Onko väitöstilaisuus jo pidetty? Mitä argumentteja vastaväittäjä esitti?

Vierailija
13/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies maksoi noin 3000 e että saimme toisen lapsen, ja on nyt vuoden suostutellut minua kolmanteen. En sitten tiedä, mitä tässä OIKEASTI on takana.

Vierailija
14/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte tosi älykkään kuvan itsestänne... Miehellä tyhmiä mielipiteitä, joita sitten surutta yleistää ja sinä kutsut tätä väitökseksi;-)

Vierailija
15/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa yhtä hyvin kuin väite: Kaikki naiset haluavat lapsia.

Mun mies halusi lapsen ja on erittäin hyvä ja hoivaava isä.

Vierailija
16/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua. Enkä minäkään. 

Aika monille tuttavamiehille lapsi on ollut "yllätys" ja miehillä epärealistiset ajatukset lapsiperhearjesta... Ikävää.

Muutamalle korkeasti koulutetulle miehelle oma perhe on ollut statuskysymys. Heille ei tulisi kuuloonkaan jäädä lapsettomaksi vaikka ei edes pitäisi lapsista.

Vierailija
17/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

- Höpöhöpö

Vierailija
18/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vois kertoa sen vela-serkulleni, jonka vauvakuumeinen mies jätti nelivitosena.

Vierailija
19/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimenomaan mies on halunnut. Tuskin meistä paria olisi tullut, ainakaan pidemmän päälle, jos en olisi suostunut tekemään lapsia. Sanoi, ettei ymmärrä miksi jotkut ihmiset eivät halua jatkaa geenjänsä. Yksi oli ok, kaksi vielä parempi jne.

Vierailija
20/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 20 v eräs 27 vuotias silloinen poikaystävä jätti minut kun kerroin, etten halua lapsia viiteen vuoteen. Hän sanoi, että ei halua odottaa perheellistymistä niin kauaa.

Nykyinen mieheni haluai myös lapsia - ja niitä onkin nyt kaksin kappalein. Mies oli varautunut perhe-elämän arkeen täysillä ä, mutta ilmeisesti sen verran helppoa on ollut että on alkanut vihjailemaan josko sitä vielä kolmannenkin pyöräyttäisi... Ihan vaan että saadaa kaikkiin talomme huoneisiin asukas - juupa juu :D. Myös oma isäni on lapsirakas, hän oli meille lapsille mitä parhain isä ja nyt lapsenlapsille mitä parhain isoisä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi