Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni väitös: Kukaan mies ei oikeasti halua lapsia

Vierailija
25.02.2014 |

Mielipiteitä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hassua kuvitella sen perusteella, mitä itse ajattelee tai itse valittu seura ajattelee, mitä miehet yleensä ajattelevat. Voisi sanoa jopa typerää tai kapeakatseista.

Meillä on neljä lasta. Mieheni on halunnut jokaisen. Ja ehdottanut yrittämistä, ja hoitaa vapaaehtoisesti. Ja hän on mitä miehisin mies, ei mitenkään poikkeus. Mieheni rakastaa lasten kanssa leikkimistä, varsinkin liikuntaa,  ja tekee mielellään monia kotitöitäkin. 

Vierailija
22/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä naiset valitettavasti totta.

t: mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja hänen edellinen tyttöystävänsä erosivat pääasiassa sen vuoksi, että nainen ei halunnut lapsia, mutta mieheni halusi.

Vierailija
24/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kinusi kolmatta lasta useamman vuoden. Itse en tahtonut. Sitten kun vahinko kävi ja tulin raskaaksi, mies oli onnessaan, itselleni se oli suuri järkytys ja asian hyväksymiseen menikin viikkoja.

Vierailija
25/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jopa miehen, joka halusi sijaisisäksi ja toisen, joka halusi adoptioisäksi. Eli höpöä puhuvat nämä, jotka väittävät, etteivät miehet halua isiksi.

Vierailija
26/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 09:44"]

Mielipiteitä?

[/quote]

Jännä että veljeni mulle avautuu kohtalaisen usein siitä, kuinka kovasti hän haluaisi lasta, on halunnut jo melkein 15 vuotta ja kahden eri naisen kanssa. Ja on sitä mieltä, että meillä on asiat täydellisesti kun olemme saaneet helposti 3 lasta.

Ei sen varmaan siskolleen tarvitsisi mitään esittää eikä oma-aloitteisesti alkaa asiasta puhua, kun en ole siitä koskaan mitään udellut.

Vierailija
27/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, vaikka en ihan noin paljon yleistäisi. Sanoisin, että suurin osa miehistä ei oikeasti halua lapsia. 

T.nainen, joka ei halua lapsia

Vierailija
28/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 09:47"]

Kyllä miehet lapsia haluavat kunhan eivät joudu hoitamaan niitä (suora lainaus nuorelta mieheltä).

[/quote]

Miksi ihmiset ei voi puhua vain omasta puolestaan? Ehkä jotkut amismölöt ja vastaavasti uratykit on tuollaisia miehiä, mutta mulla on monta miespuolista ystävää/työkaveria, jotka todellakin haluaa lapsia ja ennen kaikkea viettää aikaa omien lastensa kanssa.

Ovat sellaisia, jotka tykkäävät muutenkin peuhata ja olla lasten kanssa, jo ennen niitä omia lapsia.

Vierailija
29/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, punaniskamöllit tuskin haluavatkaan. Tai uraohjukset. Mutta tavallinen korkeasti koulutettu mieheni haaveilee viidestä lapsesta (meillä on 3) ja on kateellinen puolitutulle perheelle, jolla on 9 lasta.

Vierailija
30/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halusi kolme lasta, sai kaksi. En suostunut kolmanteen. Sitä miehet ei tajua et niitä lapsia pitää jaksaa hoitaa..Toisen kohdalla löysensi hoitotahtiaan niin päätin ettei kolmatta tule.

Vierailija
31/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä saattaa olla ero edessä juurikin siksi, että mies haluaa lapsen ja minä en.

Vierailija
32/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on mukavuudenhaluisia, eikä aina vaadi lasta, koska lapsesta on iso työ. Mutta nopeasti mukautuvat ja lapset on kuitenkin monelle miehelle se elämän tärkein juttu.

Vierailija
33/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi, mutta minä en. Olin tyhmä ja pidin lapsen.

Vierailija
34/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut esittävät kyllä outoja yleistyksiä. Jotkut miehet ovat kuulkaa myös homoja, vaikkei homous nyt tähän liity. Ihmisissä on kaikenlaista vaihtelua. Osa miehistä haluaa lapsia, ja hoitaa ne kanssa. Osa miehistä ei halua. Osa miehistä pitää paksuista naisista, osa langanlaihoista. Ei ole olemassa mitään yhtenäistä ryhmää "miehet" tai "naiset", mutta on olemassa paljon huonoja yleistyksiä ja ennakkoluuloja.

Vierailija
35/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on ollut enemmän miehiä, jotka on puhuneet siitä, miten paljon he haluavat lapsia ja perheen. Ja ainoa ihminen, joka on puhunut mulle sävyyn "ettekö te nyt jo ala hankkimaan lapsia" on mies. 

On varmasti olemassa miehiä, jotka eivät halua lapsia, mutta niin on naisiakin. Jos ap:n mies on OIKEASTI tuota mieltä, tituleeraan häntä tyhmäksi.

Vierailija
36/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä olisi lapsia jos mies ei olisi välttämättä halunnut ja sitoutunut jakamaan hoitovastuun täysin. Sanoin hirttäväni miehen jos tulisi ongelmia sopimuksen toteuttamisen kanssa.

Nyt ovat lapset 8- ja 6-vuotiaat, ja voin rehellisesti sanoa etten ole koennut tarvetta ryhtyä hirttopuuhiin.

Muita kysymyksiä...?

Vierailija
37/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi mielestä ne miehet, jotka haluavat lapsia eivät ole "miehiä". Ne on homoja tai muuten vaan hyvin akkamaisia.

Vierailija
38/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:09"]

Tämä on kyllä naiset valitettavasti totta.

t: mies

[/quote]

Älä yleistä. Minä kuulemma töksäytin tulevalle vaimolleni lähes ensitapaamisella haluavani lapsia. Onneksi olimme samaa mieltä, sillä minä en olisi huolinut puolisoa, joka ei halua lapsia. Tahaton lapsettomuus olisi ollut eri asia, mutta onneksi se ei ole ollut meidän ongelmamme.

T: Neljän lapsen isä

Vierailija
39/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös koulutuksesta. Esimerkiksi lääkäripiireissä suuret tai suurehkot perheet ovat todella tavallisia.

Vierailija
40/44 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kyllä, kun tuntemistani miehistä lähes kaikki haluaa lapsia ja naisista tosi harvat. Helppohan miesten on haluta lapsia, kun voivat napsia rusinat pullasta siinäkin hommassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan