Kävin Lidlissä niin oli kalliimpaa kuin prismassa.
Lidl lupasi 30% alennuksia hedelmiin ennen joulua mutta äsken kun tulin sieltä niin oli kalliimpaa kuin prismassa. Lisäksi hedelmät kuten appelsiinit oli ikivanhoja. Lisäksi kassalla oli tuotteet mitä ostin kalliimpia kuin hyllyssä. Palvikinkkukin oli 0.67 euroa kalliimpi mitä hinta oli hyllyssä. Oli kyllä viimeinen kerta kun käyn lidlissä tänä vuonna.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Käyn useissa eri ruokakaupoissa, Lidlillä on tuoreimmat kasvikset.
Enpä usko.
S-ryhmä, K-ryhmä, Lidl ja muut
Nämä kartellit rahastavat suomalaiset rutiköyhiksi, ei mitään eroja enää näiden välillä.
Naurattaa kun Lidlissä on iso punainen lappu joissakin tuotteissa joissa näkyy YHDEN SENTIN alennus normaalihintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Tämä on kyllä totta, poisluettuna kesäisin Cittarin lähituottajien tuotteet. Huom Lidlissä ei paljon kotimaisia kasviksia myydä, perunat poisluettuna.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun Lidlissä on iso punainen lappu joissakin tuotteissa joissa näkyy YHDEN SENTIN alennus normaalihintaan.
Katsoin monta tuotetta hyllyssä jossa oli hinta 2.99 oli vedetty yli ja alennettu hinta 2.97. Esimerkiksi palvikinkku jonka ostin niin kassalla hinta olikin 3.67 euroa vaikka piti olla 2.97 euroa.
Tampereen seudulla ainakin S kaupoissa on kaikken heikoimmat hevi osastot.
Vierailija kirjoitti:
ja ahneat S-ryhmä ja K-ryhmä eivät alentaneet yhtään mitään
Huomasin hintatason nousseen jo aikoja sitten niin korkealle, että en asioi enää liiterissä. Perunatkin oli huonoja ja kitkerän makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Tämä on kyllä totta, poisluettuna kesäisin Cittarin lähituottajien tuotteet. Huom Lidlissä ei paljon kotimaisia kasviksia myydä, perunat poisluettuna.
Höpö höpö. Porkkanaa, salaattia, kurkkua, tomaattia jne. Kotimaista on.
Navel appelsiini lidlissä 2.67 euroa ja prismassa 2.09.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Miten ulkomaalaiset vihannekset on tuoreempia kuin kotimaiset?
Voi kun meilläkin olisi tuollainen Satumaan Prisma vieressä. Nyt joutuu halvempaan Lidliin tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Että sellaisia satuja.
Olen käynyt viime vuosina enimmäkseen Lidlissä. Tänä vuonna tein viikon ruokaostokset Prismassa. Olin tyytyväinen loppusummaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Miten ulkomaalaiset vihannekset on tuoreempia kuin kotimaiset?
En pidä kotimaisista nektariineista, appelsiineista tai viinirypäleistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt viime vuosina enimmäkseen Lidlissä. Tänä vuonna tein viikon ruokaostokset Prismassa. Olin tyytyväinen loppusummaan.
Minä teen kahden viikon ruokaostokset kerrallaan Prismasta. Yhdestä kaupasta saa siis joka lähtöön sapuskaa.
Liiterissä on suppea valikoima prismaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen kahden viikon ruokaostokset kerrallaan Prismasta. Yhdestä kaupasta saa siis joka lähtöön sapuskaa.
Liiterissä on suppea valikoima prismaan verrattuna.
Kukaan muu kuin älykääpiö ei vertaile eri kokoluokan myymälöiden valikoimia.
Kävin cittarissa tänään ja olipa kallisra, kun tottunut käymäön prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Miten niin ei myydä paljon kotimaisia kasviksia? Ihan varmasti myydään vaikka kuinka. Kurkkua, tomaatteja, paprikoita, porkkanoita, juuriselleriä, punajuuria, lanttua, kurpitsoita, kaaleja, salaatteja, yrttejä...
Ok.