Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani avovaimo on työtön..

Vierailija
25.02.2014 |

Valmistui ihan vastikään, ei ole saanut töitä mistään. Mua suoraan sanoen v*tuttaa tuo nainen, yrittääköhän edes. Ottaisi edes jotain siivoushommia, mutta kun ei.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun poikasi saisi avautua mahdollisimman pian täällä, että äitini jäi työttömäksi ja syrjäytyy. Hankkisi edes siivoojaksi ryhtymistä.

Vierailija
22/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, työttömyyteen en osaa sanoa mutta muista, että puolison valitsee jokainen itselleen. Ei äidilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä töitä niin vaan oteta. Itsekin olen siivoojaksi hakenut, mutta tyssää aina siihen et pitäisi olla koulutus. Mut vituttas kyllä olla tollasen anopin miniä. Älä puutu sellaisiin asioihin jotka eivät sinulle kuulu!

Vierailija
24/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ottaisi töitä"? Kerro mulle mistä niitä töitä voi "ottaa" ilman että kysellään lippulappuja, niin meen heti.. Niin, ei niitä voi vain "ottaa" :( höh..

Vierailija
25/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta nuoresta ja (pitkäaikais) työttömästä ihimisestä, tulee mielikuva

- laiska

- saamaton

- työtävieroksuva

On näitä tullut vastaan elämän varrella, samanlaisia vielä nelikymppisinäkin. Liikaa vissiin tottuvat siihen, ettei aina tarvitse viitsiä. Ymmärrän huolesi ap.

Vierailija
26/26 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:01"]Anteeksi nyt vaan mutta nuoresta ja (pitkäaikais) työttömästä ihimisestä, tulee mielikuva

- laiska

- saamaton

- työtävieroksuva

On näitä tullut vastaan elämän varrella, samanlaisia vielä nelikymppisinäkin. Liikaa vissiin tottuvat siihen, ettei aina tarvitse viitsiä. Ymmärrän huolesi ap.

[/quote]no, olenko laiska, enkä viitsi koska olen työkyvytön? (skolioosi, joka vain leikkauksella paheni) hm?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi