Poikani avovaimo on työtön..
Valmistui ihan vastikään, ei ole saanut töitä mistään. Mua suoraan sanoen v*tuttaa tuo nainen, yrittääköhän edes. Ottaisi edes jotain siivoushommia, mutta kun ei.
Kommentit (26)
Ap, työttömyyteen en osaa sanoa mutta muista, että puolison valitsee jokainen itselleen. Ei äidilleen.
Ei sitä töitä niin vaan oteta. Itsekin olen siivoojaksi hakenut, mutta tyssää aina siihen et pitäisi olla koulutus. Mut vituttas kyllä olla tollasen anopin miniä. Älä puutu sellaisiin asioihin jotka eivät sinulle kuulu!
"ottaisi töitä"? Kerro mulle mistä niitä töitä voi "ottaa" ilman että kysellään lippulappuja, niin meen heti.. Niin, ei niitä voi vain "ottaa" :( höh..
Anteeksi nyt vaan mutta nuoresta ja (pitkäaikais) työttömästä ihimisestä, tulee mielikuva
- laiska
- saamaton
- työtävieroksuva
On näitä tullut vastaan elämän varrella, samanlaisia vielä nelikymppisinäkin. Liikaa vissiin tottuvat siihen, ettei aina tarvitse viitsiä. Ymmärrän huolesi ap.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:01"]Anteeksi nyt vaan mutta nuoresta ja (pitkäaikais) työttömästä ihimisestä, tulee mielikuva
- laiska
- saamaton
- työtävieroksuva
On näitä tullut vastaan elämän varrella, samanlaisia vielä nelikymppisinäkin. Liikaa vissiin tottuvat siihen, ettei aina tarvitse viitsiä. Ymmärrän huolesi ap.
[/quote]no, olenko laiska, enkä viitsi koska olen työkyvytön? (skolioosi, joka vain leikkauksella paheni) hm?
Voi kun poikasi saisi avautua mahdollisimman pian täällä, että äitini jäi työttömäksi ja syrjäytyy. Hankkisi edes siivoojaksi ryhtymistä.