Hirveää olla persjalkainen nelikymppinen paksujalkainen mamma
Sitä näyttää niin paksulta tyylittömältä tantalta, vaikka ei huomattavaa ylipainoa olekaan. Olisipa edes pitkät ja hoikat sääret. Näyttäisi niin paljon tyylikkäämmäältä.
Kommentit (17)
Persjalkainen + paksujalkainen = paksuperseinen kaksijalkainen.
Mamma on ihana ja näkee vain peilistä päänsä siltä tulleita negatiivisia asioita.
mies52v
Kunhat et leikkauta lyhyttä tukkaa ja värjää shokkivärillä, niin olet vieläkin haluttava.
Ei mulla ole paksuja jalkoja. N40.
Kyllä tommostakin mätisäkkiä joku mies panis.
Nythän persjalkaisuus on muotia; kts vaikka S Marinia. Perä leveä kuin puimuri ja pölkkynilkat.
Ota ilo irti ennen kuin ihanne taas muuttuu.
40+ naisten pitäisi pukeutua edes vähän paljastavammin, milffit on niin seksikkäitä!!
Vierailija kirjoitti:
Nythän persjalkaisuus on muotia; kts vaikka S Marinia. Perä leveä kuin puimuri ja pölkkynilkat.
Ota ilo irti ennen kuin ihanne taas muuttuu.
Sanna M on kaukana nelikymppisestä persjalkaisesta tantasta. Hoikka ja tyylikäs siro nainen.
Vierailija kirjoitti:
40+ naisten pitäisi pukeutua edes vähän paljastavammin, milffit on niin seksikkäitä!!
Jenkkakahvojako pitäisi esitellä? Vai maharöllykkää? Paksuja pohkeita?
Olen 48-v. puuma ja milffien aatelia. Sääret vaan esille upeat naiset! Ihanaa, kun talvista tulee näin lämpimiä, voi pukeutua nimimekkoon läpi talven!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ilo irti ennen kuin ihanne taas muuttuu.Sanna M on kaukana nelikymppisestä persjalkaisesta tantasta. Hoikka ja tyylikäs siro nainen.
😂😂😂
Mitä ihmettä? Miksi joku häpeäisi tuollaista? Ole mitä olet, ja ylpeä siitä, mamma-hyvä!
Sitä paitsi paksut, vahvat jalkalihakset on sulle vain eduksi vanhemmiten, kun lihasmassa alkaa huveta. Ole onnellinen paksujalka! Me kaikki kannustamme sinua.
Mäkin olen nelikymppinen nainen ja voin sanoa, että kovalla salitreenillä lyhyetkin jalat näyttää heti ihan erilaisilta. Treenattu iso peffa ja lihaksikkaat reidet on oikein hyvä yhdistelmä, vaikka olisi lyhyempikin. Toisaalta pitää korostaa, että oikeanlaista treeniä ja ruokavaliota pitää harrastaa riittävän pitkään. Tulokset eivät tule ilmaiseksi. Pitää tehdä isoja liikkeitä riittävän isoilla painoilla (erilaiset kyykyt, maastavedot jne) ja sarjoihin progressiota, lisäksi reilusti oikeanlaista ruokaa, jotta lihakset saavat sekä kunnon ärsykettä ja ravintoa kasvaakseen. Ei mitään lähentäjä-loitontajalaitteessa vetkutusta eikä takavuosien jumpista tuttuja koirakusetus-liikkeitä. Jos tuo persjalkaisuus häiritsee sinua ap kovastikin niin eikun hyvän pt:n puheille, joka suunnittelee sinulle kunnon saliohjelman, opastaa oikean tekniikan ja sitten laittaa myös ruokailun kuntoon. Jos et ole tuohon projektiin valmis, niin sitten opi hyväksymään vartalosi sellaisena kuin se on, ja korosta sitä pukeutumalla itsellesi edullisesti. Ja lopeta valitus.
Mikä pakottaa olemaan, nykyään on enemmän kuin ok vaihtaa sukupuolta.
Mulla on lyhyet ja luonnostaan lihaksikkaat jalat, erityisesti pohkeet, joita liikunta vielä pahentaa. Mies rakastaa mun koipia, aina kiinni kankussa ja kinkuissa kuten näitä siroja pikku jalkoja kutsuu. Olen normaalipainoinen, mutta jalat on mielestäni pahin kohtani, olisin mielelläni pitkä- ja hoikkajalkainen mutta minkäs teet. En silti näytä tantalta vaan sporttiselta.
Piristä geeniperimää tekemällä mulattilapsia?
Ala liikkua, liikakilot ovat oma valinta.