Mistä bikinit pienellä ympärysmitalla ja suurehkolla kupilla?
Tukevatkin pitäis olla. Oma kokoni on noin 70f, aika epätoivoista etsiä noista perusketjuista. Alusvaateliikkeissä taas saa maksaa itsensä kipeäksi ja niissä on niin mummomaiset kuosit aina. Ikää vasta 21v joten ei mitään tätimäisiä! Vinkkejä? :)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:43"]
http://motherless.com/g/chloe_b___aka_strawberry/B03E162
Tossa aika hyvä.
[/quote]
Tämä oli kai vastaus setien kommentteihin?
ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:15"]
googlaa Lumingerie!!
[/quote]
Nämä eivät oikeasti istu pieniympäryksiselle naiselle jolla on isot rinnat. Trust me. Tätä aina tuputetaan. Nämä on hyviä ilmeisesti XXL-naisille.
[/quote]
Mulla eri kokemus, olen löytänyt ainoastaan tuolta itselleni sopivia liivejä. :)
T. 60H
[/quote]
Onko kokosi 60H eu vai uk? Tässä on paljon eroa. Eu-kokona tuo ei ole iso. Itse olen tuo aiemmin kirjoittanut 60GG (uk) Minulla nuo Lumingerien liivien kupit menevät kainaloihin asti. Rintani ovat edessäni, eivät kainaloissani ;) Tämä onkin useimmiten se ongelma.
[/quote]
Täytyy myöntää, et tuo on ongelma joissain Lumingerien liiveissä itsellänikin! Mut joistain Lumingerien tuotemerkeistä löytyy sopivia malleja mullekin (jolla myös ne tissit siinä edessä, ei kainalossa), esim. jotkut Panachen liivit ja sit joku muistaakseni puolalainen merkki, jota en nyt muista! Mut juuri sen puolalaisen merkin kans heillä ilmeisesti loppunut yhteistyö, harmi vain...
Niin, mun koko taitaa olla 60H eu, eli ilmeisesti pienempi kuin 60H uk (?), mut helppo ei ole löytää tälläkään koolla liivejä! Etenkin tuon pienen ympärysmitan takia.
T. samainen 60H
[/quote]
Olen sitten tilannut muutamaan otteeseen väärät mallit. Ja tehnyt niiden pohjalta väärän arvion. Olen tykästynyt brittien nettikauppoihin, postikulut eivät ole valtavat ja tiedän kokonikin aika tarkaan. Harvoin tulee tehtyä palautuksia. Vaikka palauttaminenkin toki on ollut toimivaa. Minullekin hyvin istuvat ja tukevat liivit ovat tärkeät. Komppaan sitä, että 60 ympärys on miltei mahdoton lötää muualta kuin nettikaupoista.
t. se aiempi 60 GG (60 J, eu-koossa)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:38"]
Itse joudun tilaamaan ulkomaisista nettikaupoista, joita tässä on mainittukin. Mitään ongelmia ei ole ollut ja asiakaspalvelu on ollut erinomaista, mutta onhan se tilaus- ja palautusrumba ärsyttävää. Palautuksista pitää tietysti maksaa postikulut, kun on ulkomaisista nettikaupoista kysymys, eli se kannattaa ottaa huomioon laskeskellessaan, mitä tuotteen todelliseksi hinnaksi tulee. Toisaalta kotimaisissa erikoisliikkeissä hinnat ovat sen verran korkeat, että ulkomailta tilaaminen todennäköisesti tulee halvemmaksi tuosta vaihto- ja palautusruljanssista huolimatta.
Etenkin rintaliiveissä mitoitus paljon merkkien ja jopa mallien välillä ja joiltain merkeiltä ei löydy istuvaa kokoa ollenkaan. Sanoisinkin, että kannattaa heti aluksi tilata ainakin kahta eri mallia ja molemmista ainakin kahta eri kuppikokoa. Jos tilaa yhdet kerrallaan, odottaa niiden tuloa, sovittaa, toteaa epäsopivaksi, lähettää takaisin ja odottaa taas uusia, niin kesä ehtii mennä ohi, ennen kuin löytää sopivat.
[/quote]
Ok, kiva kuulla! Tuleeko yleensä postimaksut sen mukaan kuinka paljon tilaa vai onko aina sama? Kannattais varmaan joo tilata iso satsi :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:54"]
Ok, tartuin hieman epäolennaiseen asiaan tässä ketjussa kun heti ketjun alussa jo vedettiin tuo kateusasia esiin, hymiöllä tai ilman. T:napakka-b ;))
[/quote]
Oikeastaan olisin noin 1000 kertaa mieluummin tuo B, mutta kun en ole, niin yritän parhaani mukaan selviytyä näistä isoista rinnoistani. Saan todella psyykata itseäni, tunteakseni että ne ovat kauniit ja sopivat mulle. Kiitos kun ehdotit niitä narubiksuja jotka olisin aina halunnut pukea päälleni. Et vain halua nähdä minua ne päällä rannalla :D
Mulla ei ole ihan yhtä "iso" ongelma, koko jotain D75, mutta ei kyllä kauheasti löydy hyvännäköisiä bikinejä minullekaan näistä normaaleista kauppakeskuksen liikkeistä. Kun kuppikoko olisi sopiva, niin ympärys on aina vähän liian löysä ja käytössähän bikinit vaan veltostuvat lisää. Sitäpaitsi jos sattuu löytämään erityisiä isomman kuppikoon bikineitä ne ovat jotenkin korostetun "ryntäät esiin"-mallisia tökerön kovitetuin kupein ja pallokuosein..
Vaikka inhoan ihan hirveästi kaikenlaista vaatteiden tuunausta (housujen lyhentämiset jne), niin bikinien kohdalla olen tehnyt poikkeuksen, lopulta vuosi sitten. Halusin pystyä ostamaan niitä kivoja kympin bikineitä, joita voi ostaa useammatkin eikä tarvitse murehtia aurinkovoiteen tuhoista.
Eli ostin Stadiumista L-koon bikineitä (onkohan se nyt bandeau-malli, josta olkain/niskalenkki-narut lähtevät keskeltä edestä ja ne voi laskea kokonaan alaskin rusetille aurinkoa ottaessa). Niissä oli sopiva kuppikoko, mutta järkyttävän leveä ympärys. Kotona ratkoin selän kiinnitysnipsun molempien puolien kiinnityssaumat auki ja ompelin uudet samanlaiset saumat kauemmas keskiviivasta, ompelukoneella bikinien värisellä langalla. Ympärys pieneni varmaan melkein 10cm. Tuli tosi hyvät ja tukevat. Pystyin pitämään niitä hyvin ilman olkaimiakin. Tuli halvaksi (kympin bikiniyläosia sai kolmet kahden hinnalla) ja oli ihana vähän vaihdella värejä. Eikä ollut mitään mallia "70-vuotias Maire-mummo".
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 13:38"]Tukevatkin pitäis olla. Oma kokoni on noin 70f, aika epätoivoista etsiä noista perusketjuista. Alusvaateliikkeissä taas saa maksaa itsensä kipeäksi ja niissä on niin mummomaiset kuosit aina. Ikää vasta 21v joten ei mitään tätimäisiä! Vinkkejä? :)
[/quote]
NJAMS! Siinä on kimmalla kurvit kohdallaan-Panisin-!!! Saa laittaa kuvia ja puhelinnumeroo ;)!! Njams vaan mitkä panokurvit!!!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 13:38"]Tukevatkin pitäis olla. Oma kokoni on noin 70f, aika epätoivoista etsiä noista perusketjuista. Alusvaateliikkeissä taas saa maksaa itsensä kipeäksi ja niissä on niin mummomaiset kuosit aina. Ikää vasta 21v joten ei mitään tätimäisiä! Vinkkejä? :)
[/quote]
NJAMS! Siinä on kimmalla kurvit kohdallaan-Panisin-!!! Saa laittaa kuvia ja puhelinnumeroo ;)!! Njams vaan mitkä panokurvit!!!
[/quote]
Mulla on kotona mies joka tykkää näissä kurveissa kurvailla, myötähäpeä tulee tuollasta läähättäjää kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:15"]
googlaa Lumingerie!!
[/quote]
Nämä eivät oikeasti istu pieniympäryksiselle naiselle jolla on isot rinnat. Trust me. Tätä aina tuputetaan. Nämä on hyviä ilmeisesti XXL-naisille.
[/quote]
Mulla eri kokemus, olen löytänyt ainoastaan tuolta itselleni sopivia liivejä. :)
T. 60H
[/quote]
60E huutelee samaa. Tuolta löytyy hyvin. En ymmärrä tuota "nämä eivät sovi.." koska ko.liikehän myy monia eri merkkejä! Palautus ja vaihto sujui omalla kohdallani tosi hyvin..
Kyllä Lumingeriesta löytyy kapealla ympäryksellä sekä "pieniä" (D, E) että isompiakin kuppeja. Kannattaa kokeilla, on ilmainen palautus ja erittäin hyvä asiakaspalvelu, joka kyllä opastaa! Kaikki mallithan eivät vain sovi, mutta itse ainakin olen löytänyt tuolta parhaita liivejä ikinä.
Mulla sama koko. Älyttömiä kommentteja, että tommoset on silarit. Ei oo. Ihan kun ois vaan yhdenlaisia naisia ja isot rinnat vaan jos on lihava.