Mistä bikinit pienellä ympärysmitalla ja suurehkolla kupilla?
Tukevatkin pitäis olla. Oma kokoni on noin 70f, aika epätoivoista etsiä noista perusketjuista. Alusvaateliikkeissä taas saa maksaa itsensä kipeäksi ja niissä on niin mummomaiset kuosit aina. Ikää vasta 21v joten ei mitään tätimäisiä! Vinkkejä? :)
Kommentit (50)
Funky Ladysta ostin Marlies Dekkersin bikinit. Ei tasan ole mummomaiset, mutta maksoi kyllä aika paljon. 70F olen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:15"]
googlaa Lumingerie!!
[/quote]
Nämä eivät oikeasti istu pieniympäryksiselle naiselle jolla on isot rinnat. Trust me. Tätä aina tuputetaan. Nämä on hyviä ilmeisesti XXL-naisille.
Ympärystä 60 on oikeasti mahdoton löytää suomalaisista rintsikkakaupoista :(
Narubikinithän voi säätää ihan minkä kokoisiksi vain. Joten missä ongelmasi on? Tarvitsetko enemmän tukea?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:25"]
googlaa Lumingerie!!
[/quote]
Nämä eivät oikeasti istu pieniympäryksiselle naiselle jolla on isot rinnat. Trust me. Tätä aina tuputetaan. Nämä on hyviä ilmeisesti XXL-naisille.
[/quote]
Mulla eri kokemus, olen löytänyt ainoastaan tuolta itselleni sopivia liivejä. :)
T. 60H
Changest löytyy mutta niin myös hintaakin :/ oon ostanu bikinit ihan h&m yläosat L ja alaosat S kokoa, nänkit saa just just piiloon mutta netistä gömda juveler/ her secret.fi ja ebaysta löytäny mukavat biksut/ monokinin :) niin ja kaikki rintavat ei ole silikonitissejä. T- luomu 65/E/F
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:32"]
googlaa Lumingerie!!
[/quote]
[/quote]
Mulla eri kokemus, olen löytänyt ainoastaan tuolta itselleni sopivia liivejä. :)
T. 60H
[/quote]
Onko kokosi 60H eu vai uk? Tässä on paljon eroa. Eu-kokona tuo ei ole iso. Itse olen tuo aiemmin kirjoittanut 60GG (uk) Minulla nuo Lumingerien liivien kupit menevät kainaloihin asti. Rintani ovat edessäni, eivät kainaloissani ;) Tämä onkin useimmiten se ongelma.
Itse joudun tilaamaan ulkomaisista nettikaupoista, joita tässä on mainittukin. Mitään ongelmia ei ole ollut ja asiakaspalvelu on ollut erinomaista, mutta onhan se tilaus- ja palautusrumba ärsyttävää. Palautuksista pitää tietysti maksaa postikulut, kun on ulkomaisista nettikaupoista kysymys, eli se kannattaa ottaa huomioon laskeskellessaan, mitä tuotteen todelliseksi hinnaksi tulee. Toisaalta kotimaisissa erikoisliikkeissä hinnat ovat sen verran korkeat, että ulkomailta tilaaminen todennäköisesti tulee halvemmaksi tuosta vaihto- ja palautusruljanssista huolimatta.
Etenkin rintaliiveissä mitoitus paljon merkkien ja jopa mallien välillä ja joiltain merkeiltä ei löydy istuvaa kokoa ollenkaan. Sanoisinkin, että kannattaa heti aluksi tilata ainakin kahta eri mallia ja molemmista ainakin kahta eri kuppikokoa. Jos tilaa yhdet kerrallaan, odottaa niiden tuloa, sovittaa, toteaa epäsopivaksi, lähettää takaisin ja odottaa taas uusia, niin kesä ehtii mennä ohi, ennen kuin löytää sopivat.
Narubikinithän voi säätää ihan minkä kokoisiksi vain. Joten missä ongelmasi on? Tarvitsetko enemmän tukea?
[/quote]
KYLLÄ! Voi tulla yllätyksenä, että isorintainen tarvitsee rinnoilleen tukea jos ne eivät ole silarit ;)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:40"]
[/quote]
KYLLÄ! Voi tulla yllätyksenä, että isorintainen tarvitsee rinnoilleen tukea jos ne eivät ole silarit ;)
[/quote]
Minulla 70E, ja ne vähän tuossa roikkuvat liian alhaalla. Narut ovat rumat, kaarituki pitä olla.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:32"]
[/quote]
[/quote]
Ok, ei sitten tarvitse turhaan sinunkaan luulla että kukaan olisi kateellinen rinnoistasi. Eli voit olla rauhassa:)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:10"]
Kateelliset suut suppuun ;)
[/quote]
Viittasin tähän
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:32"]
[/quote]
[/quote]
Ok, ei sitten tarvitse turhaan sinunkaan luulla että kukaan olisi kateellinen rinnoistasi. Eli voit olla rauhassa:)
[/quote]
En uskonutkaan että olisit ;) Isorintaisella on aina hankalaa.
Ihmettelen kuitenkin miksi pienirintaisena osallistut tähän keskusteluun? Onko sinulla ap:lle vinkkiä? Jotain muuta kuin naljailua?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:35"]
googlaa Lumingerie!!
[/quote]
[/quote]
T. 60H
[/quote]
Onko kokosi 60H eu vai uk? Tässä on paljon eroa. Eu-kokona tuo ei ole iso. Itse olen tuo aiemmin kirjoittanut 60GG (uk) Minulla nuo Lumingerien liivien kupit menevät kainaloihin asti. Rintani ovat edessäni, eivät kainaloissani ;) Tämä onkin useimmiten se ongelma.
[/quote]
Täytyy myöntää, et tuo on ongelma joissain Lumingerien liiveissä itsellänikin! Mut joistain Lumingerien tuotemerkeistä löytyy sopivia malleja mullekin (jolla myös ne tissit siinä edessä, ei kainalossa), esim. jotkut Panachen liivit ja sit joku muistaakseni puolalainen merkki, jota en nyt muista! Mut juuri sen puolalaisen merkin kans heillä ilmeisesti loppunut yhteistyö, harmi vain...
Niin, mun koko taitaa olla 60H eu, eli ilmeisesti pienempi kuin 60H uk (?), mut helppo ei ole löytää tälläkään koolla liivejä! Etenkin tuon pienen ympärysmitan takia.
T. samainen 60H
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Viittasin tähän
[/quote]
Kun oikeen hienovaraisesti luet, niin satutko huomaamaan tuon silmän vinkkauksen? Olkaamme kaikki tyytyväisiä juuri omiin rintoihimme, eiks joo? Ja jos jollain on kysymyksiä, niin autetaan parhaamme mukaan... eiks joo?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Viittasin tähän
[/quote]
Kuka näistä nyt kateellinen olisi.... Ei ole kiva, kun hyllyy ja roikkuu.... Olen itse aina potenut rintojani, hävennytkin. Viimeinen asia maailmassa mitä tekisin, olisi olla yläosattomissa rannalla.... Ja sitten tapasin miehen, joka viisikymppisenä ja viidenkymmenen naisen jälkeen sanoo, ettei ole koskaan tavannut ketään jolla on näin täydelliset rinnat. Johon minä, että WTF??? Kyllä elämä on ihmeellistä... Mutta silti ottaisin jotkut napakat c:t tai d:t.
Ok, tartuin hieman epäolennaiseen asiaan tässä ketjussa kun heti ketjun alussa jo vedettiin tuo kateusasia esiin, hymiöllä tai ilman. T:napakka-b ;))
[/quote]
Narubikinit ei kyllä toimi isoilla rinnoilla. Ainakaan sellaiset kolmionmalliset, minulla ne peittää ehkä just nännit. Sitä paitsi menevät jatkuvasti paikaltaan pois. T. 70G
Viimeksi kun itse kävin funky ladyssä ei siellä ollut mitään mun koossa, 65e/f. Pelkästään isolla ympärysmitalla löytyi.
Changella on kokoja, mutta laadusta en mene takuuseen.