Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät perjantai-iltaa?

Vierailija
06.11.2020 |

Minä vain tietokoneella

Kommentit (422)

Vierailija
101/422 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kruunu

Vierailija
102/422 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla. Naureskelen itsekseni,piereskelen ja kynsin takapuoltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/422 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
104/422 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä!

Vierailija
105/422 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin ja katsoin bornoo netistä ku akka ei anna prkle.

Vedän pään täyteen ja lähden nukkuu..

Vierailija
106/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin eilen youtubesta videoita ja koitin saada itseni kirjoittamaan jtain kun sen on yks mun harrastuksista, en saanut mitään aikaan ja aika loppui lopulta kesken, piti mennä aikaisin nukkumaan kun tänään on ylitöitä.

M34

Vierailija
107/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin jo päivällä, koska olin eilen etätöissä. Tein lounaaksi broileri-fetasalaattia. Iltapäivällä lähdin miesystävän luokse ja menimme parin tunnin juoksulenkille. Lämmitimme saunan, teimme spagetti bolognesea, puhuimme vähän vaaleista mutta emme koronasta. Katsoimme sarjaa, menimme nukkumaan. Mies olisi halunnut seksiä, mutta minä en innostunut, koska hammasta särki. Varasin nyt aamulla ajan hammaslääkäriin. Oli hyvä päivä kuitenkin.

Vierailija
108/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen sudokuja ja samalla pyörii taustalla Avatar: The Last Airbender. :) M25

Kivoja satuja ja tarinoita . Uuden testamentin mukaan noituus on syntiä joten kannattaa laittaa noitajutut pois ja kultajumalat ( egyptiläiset epäjumalat ) . Jeesus on oikea taivaassa . Risti näyttää tietä ...

Vierailija
109/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friday freedom , tietysti perjantaina ja lauantaina syödään valoisaan aikaan päivällä jotain hyvää kivaa itse tehtyä tai ravintolassa ehkä jotain lihaa kalaa salaattia pottuja ja kastiketta , ehkä tehdään hyvää kiisseliä itse marjoista ja siihen kermavaahto . Tavataan sukulaisia autetaan jos voidaan ja vähän siivotaan ,ulkoillaan . Peseydytään ja jumpataan . Ennen oltiin töissä viikonloput ahkerasti . Paitsi sunnuntaina pyhäpäivä .

Vierailija
110/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joulusiivouksen :D ja katon Hercule Poirottia, ruuat aika finito nii vikoja ruisleipiä syön :))) oispa suklaata

Joulu . YouTube tulkoon joulu . Voi pestä ikkunat hyvät ilmat . Ruisleipää uunissa ...tai paistinpannulla ,voita tai maitoloraus päälle ....makaronia voi keittää niin et lopuksi lorauttaa maitoa ja ripaus sokeria saa makaroni vellin . Ennen ku oli rahat ja ruoka vähissä keitettiin makaronia ja litra ketsuppia päälle .

Vierailija
111/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja en ymmärrä mitään näistä vikoista kommenteista

Vierailija
112/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä päänsärky ja join vain yhden kaljan. Varmaan koko päivä pilalla kun ei särkylääkkeet vaikuta.

Vierailija
113/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin terapiassa. Näinköhän elämä voittaa

Usko pois, kyllä voittaa.

Tsemppiä <3

Kiitos:)

Vierailija
114/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttuja en ymmärrä mitään näistä vikoista kommenteista

Hyvin huomaa kun nyt lukee, jotta mihinkä aikaan alko illalla olla porukka humppelissa. Itse taisin olla jo aika alusta.. Näyttäs tosin jatkuneet sievät olotilat toisilla vielä tänään aamulla 🤔

Vierailija
115/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vieraita, niin haettiin kaupasta miehen kanssa kaljaa, tehtiin hyvät sapuskat ja höpötettiin kaikkea mahdollista. Ja naurettiin hiprakassa niin että mahaan sattua. Hauskaa oli! 😂

Vierailija
116/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään oo perjantai o______O Join yhden oluen ja katsoin elokuvan. Nukahdin ajoissa ja heräsin jo neljän jälkeen aamulenkille. Tänäänkin varmaan juon yhden oluen ja katson elokuvan :-D

Vierailija
117/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas työkaverin kanssa sillai. Taas piti valehdella vaimolle. 

Vierailija
118/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan vaikka on lauantai.

Olen altistunut koronalle töissä, joten olen vaan kotona ja välttelen sosiaalisia kontakteja. Tosin töissäkin piti silti tänään olla :) Perus hoitohenkilökunnan koronaedut.

Piti olla miesystävän perheen kanssa illallistamassa.

No, siivoilin kodin joulukuntoon, laitoin jouluvaloja ja nyt juon kuohuviiniä. Ihan mukavaa tämäkin :)

Vierailija
119/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltaa juhlin ryyppäämällä koska Trump hävisi. 😂

Vierailija
120/422 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimalla ja ryyppäämällä, niin kuin aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä