Miten vietät perjantai-iltaa?
Kommentit (422)
Aina kotona sohvalla joka ilta.
Mitens tänään?
Itse syön pitsaa ja katselen tv:tä. Vähän viiniä seuraksi. Pyykkiä vois myös pestä ja koirien kanssa lenkille. Aika rauhallista. Joululauluja kuuntelen.
Olen tietokoneella,syön hyvää ruokaa,katson telkkaria ja varmaankin nukahdan sohvalle kaukosäädin käteen =)
M30
Kuvaan miehille tarkoitettuja vihjailevia videoita, joissa hyväilen itseäni
https://open.spotify.com/track/0ul4GKB08DgsgY7geSLtN2?si=5-Kd9rMMSBqrx2…
Katselen netflix elokuvia ja sitten vain elämää ja sitten taas netflix elokuvaa.
Ei huvita tehdä mitään, kun mieli on niin matalalla. Paska ilmapiiri, kun oli tänään töissä.
Leipasin juustokakkubrowniepiirakan ja kattelen Ex-onnellisia.
Joululaulujen kuuntelemista kera glögin ja konvehtien. Joulumieliala alkaa pikku hiljaa kohota, mikä sopii hyvin näihin koti-iltoihin. :)
Askartelen samalla joulukortteja ja paketoin muutamia lahjoja. Leppoisaa puuhastelua!
Vierailija kirjoitti:
Aina kotona sohvalla joka ilta.
Valmistaudu juhlapäivään!
Taidan lähteä tunnin sisällä esittelemään lihaksiani sa<lille..alkokin kyllä kiinnostaisi, pitkästä aikaa
mies52v
Pitsaa, karkkia. Kohta saunaan.
Sama kuin melkein aina eli katon urheilua ja otan muutaman oluen.
Juuri saunasta, olutta ja Pokeria sitten, voittaa ajattelin. En aina voita mutta joskus. Sitten yöllä seksiä ja riettaita juttuja mieheni kanssa. Aamulla kankkunen ja äreä olo.
Paistan lapsille pizzaa, käydään saunassa ja katsotaan harry potter elokuvaa. Käytiin koiran kanssa lenkki ja nyt vain oleillaan.
Ai niin, glögiä ja joululauluja kiitos, lisäys edelliseen.
Kohta keihäsmatkat uusinta. Glögiä ja pipareita.
Just luin, että Lukkarinen Janita kuollut. Veti mielen matalaksi.
Oon iltavuorossa töissä puoli ysiin (kätilönä). Siitä kotiin nukkumaan. Univelka painaa.
Punon nahkaruoskaa ja kuuntelen tubesta heviä.
Olen ollut sinkku jo noin 5 vuotta. Ikävä kyllä en lähde treffeille, olen itse 34-v, turhan suuri ikäero jos sinä lähemmäs 60.