Miten vietät perjantai-iltaa?
Kommentit (422)
Syödään VALOISAAN AIKAAN PÄIVÄLLÄ nukutaan yöllä ehkä tai luetaan. Päivän valossa syödään aina. Perjantaisin ja lauantaisin tehdään töitä sekä ehkä tanssitaan ja otetaan drinkit sunnuntaina muistetaan Jeesusta ja iloitaan sekä ulkoillaan. Syömässä grillataan jotain PÄIVÄN valossa päivällä joka päivä . Ei uhrilihoja vaan tavallisesti.
Toukokuu 2010 alkanut yksinäinen erakkoelämä jatkuu edelleen.
Luin pääsykokeisiin koko päivän ja nyt kännit.
Grillataan lohta ja ollaan vaan. Onneksi aurinko paistaa🌞
Saunon, istun paljussa, ja juon.
No, kiitos kysymästä, tänä perjantaina olen lomalla (yhdellä lomapäivällä sai neljä vapaata päivää, koska tes ei laskuta lauantaita). Heräsin myöhään, kävin työterveyspsykologin vastaanotolla, hain uutta työpaikkaa, tein ruokaa ja nyt mietin että roikkuisinko vielä hetken palstalla vai lähtisinkö lenkille. Aurinko ainakin paistaa, joten jälkimmäinen taitaa voittaa.
Teen töitä, ja hyvä, että taas voin = pitkään kesti flunssa.
Juon olutta 🍺🍺ja katselen telkkaria jos sieltä tulee jotain katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sohvailen :)
Sohvailen ja shoppailen, kato ite..https://www.gauharhelsinki.com/fi/page/vaatetus
Käyn kävelylenkillä, kaupassa, syön, kuuntelen radiota ja pyörin somessa/netissä. Työttömän perjantai.
Yksinäistä erakko elämää alkaen toukokuu 2010.
Ihan itekseni, ex dumppas taas kerran. Siis erottiin n. 11 vuotta sitten, ollaan sen jälkeen alettu seukata. Miks mä en koskaan opi että olen "paremman puutteessa", siis kaveri joka heitetään mäkeen kun löytyy kivampaa seuraa? Ja käytiin tänään kaupassa mutta ehdotus oli että tavataan joskus kun hänellä ei ole muita menoja. Vähän olen tyhmä ja katkera.
Tulin just juoksulenkiltä, nautin ihanasta alku kesästä.
Kun mieheni saa puuhastelunsa autotallissa valmiiksi syömme ruoan, illalla katsomme jonkun filmin.
Tämmösiä nää 5 kymppisten perjantai-illat on.
Vierailija kirjoitti:
Kun mieheni saa puuhastelunsa autotallissa valmiiksi syömme ruoan, illalla katsomme jonkun filmin.
Mitäs mies siellä puuhastelee?
Kokeilen leipoa itse terveellisiä välipalakeksejä. Samalla vilkuilen ikkunasta, että irti olevat pukkipojat pysyvät maisemissa.
Kävin lenkillä ja tein ruokaa. Nyt pyörin sohvalla ja katon telkkaria samalla kun roikun netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies siellä puuhastelee?
hah hah :) ei sitä mitä luulet ..
Just nyt kiroilee kun turkkilainen kun vaihtaa rikki mennyttä lasiruutua ehjään, saa nähdä tuleeko siitä muuta ku toi meteli ja mulla maha kurnii jo... Ukkoa saa aina odottaa, olen niiiiiiiiin tottunut siihen.
Hyvää vkonloppua ;)
Tulin just torilta.
Kyllä oli lämmintä😶
Eiköhän ilta mene telkkaria katsoen ja siemaillen valkkaria😶
Kotona vaimon ja lapsen kanssa, kuten 7 viime vuotta.