Hullut Päivät / Galna Dagar 2014
Koska kevään hullarit on?
Koitin Googlata mutta en löytänyt päivämäärää, edes Stockan työpaikkailmoituksessa ei ollut päivämäärää.
Kenelläkään sisäpiiritietoa?
Kommentit (59)
Työntekijät ei saa kertoa ajankohtaa ennen kuin se julkistetaan...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 13:58"]
Työntekijät ei saa kertoa ajankohtaa ennen kuin se julkistetaan...
[/quote]
Joo mutta jos sen tänne laittaa anonyyminä niin mitä haittaa?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:48"]
Ei tullut tänään kuvastoa!
[/quote]
Ei se tule enää etukäteen. Kukaan ei mene viikonloppuna ostoksille jos tietää että kohta on alennuksia?
Nii milloin ne nyt sit on? Viikol 14 vai 15?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:48"]
Ei tullut tänään kuvastoa!
[/quote]
Ei se tule enää etukäteen. Kukaan ei mene viikonloppuna ostoksille jos tietää että kohta on alennuksia?
[/quote]Kyllä se yhä lähetetään etukäteen.
Laittaisiko joku linkin kuvastoon? On kuulemma tullut uutiskirjeen tilaajille - paitsi minulle *mrrr* vaikka uutiskirje on hyvissä ajoin tilattu. Finnairin uutiskirjeen kautta tuli lentotarjoukset tietoon, mutta kun kiinnostaa mitä tavaraa siellä olisi myynnissä...
Tuleeko se kuvasto heti puolilta öin nettiin?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:22"]
Laittaisiko joku linkin kuvastoon? On kuulemma tullut uutiskirjeen tilaajille - paitsi minulle *mrrr* vaikka uutiskirje on hyvissä ajoin tilattu. Finnairin uutiskirjeen kautta tuli lentotarjoukset tietoon, mutta kun kiinnostaa mitä tavaraa siellä olisi myynnissä...
[/quote]
Jos olet Stockan uutiskirjeen tilaaja, niin oletko tarkistanut roskapostikansiosi?
Erektioni on valtava kun odotan keskiyötä, jolloin kuvasto räjähtää nettiin.
t. adonis Espoosta
Voi hemmetti, mulla on sitten näköjään mielissä sen verran tiukka mainosfiltteri, että ei ollut tullut läpi :( ennen on aina tullut ja nytkin olin lentotarjoukset saanut. Ei kukaan ihana oikeasti voisi sitä linkkiä laittaa tänne?
Kevään hullarit ovat aina viikolla 14, ellei satu olemaan kirkollisia juhlapyhiä (lue, pääsiäispyhiä, sinä vuonna juuri silloin.) No nyt ei oo ja Hullarit 99,9%:n todennäköisyydellä starttaavat keskiviikkona 2.4. 2104 klo 8.00.. ja nettikauppa kaatuu, taas kerran.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:48"]
Jotkut ihmiset saattaa asua kauempana ja haluta hullareille ihan paikan päälle, silloin se vaatii vähän etukäteissuunnittelua, jos tarvii esim. töistä vapaata. Mun mielestä siis ihan ymmärrettävää tää kysely.
[/quote]
Ei helkkari, ottaako joku vapaata töistä hullujen päivien takia? :D
Kyllä ihan oikeasti ottaa tai käyttää liukumavapaita. Ainakin meillä Syksyllä ihmiset teki näin, mutta niin myös olympialaisten vuoksi. En ymmärrä.
Hullujen päivien fb-ryhmään päivittyi juuri kansikuva "hullut päivät tulossa" ilman päivämäärää ;)
Stockan fb sivuilta löytyy tieto.
Ali-ihmisiä ne ovat, jotka tuolla ravaavat ruuhkassa ja hysteerisesti rahojaan tuhlaavat.
Jospa joku joka on sinne töihin menossa voisi kertoa? Meidän pitäisi matka varata joko viikolle 14 tai 15 ja en kuitenkaan halua hullareita jättää väliin, tarvetta muutamaan juttuun jota yleensä saa sielä hyvään hintaan olisi. :)