Mitä on käsikakkaaminen? Tällä palstalla tulee usein vastaan, vaan ei selitystä.
Mistä tämä legenda saanut alkunsa? Etupuyllyilyistä perillä vaan en tästä.
Kommentit (29)
Mistä näitä fiksuja ihmisiä oikein sikiää, että oikein käteen kakkaaminen olisi miellyttävämpää kuin veden roiskuaminen... Miksei laita vessapaperia pönttöön jo valmiiksi pari palaa: ei loiskua eikä kuulu ääntä, muttei tarvitse sentään käsiään liata?
Mitenkäs sitten löysemmän tavaran aikana??? Ei - kyllä suosittelen laittamaan sen paperin sinne pönttöön ensin.
1. Riipu housut
2. Istu pöntölle.
3. viikkaa vessapaperisullasta itsellesi tarpeeksi iso, ja paksu tippu toiseen käteesi.
4. Vie käsi jalkojen välistä peräaukon kohdalle, mutta niin, että paperin, ja peräaukon vlissä on ilmaa.
5.Ponnista pökäle paperille
6. Laske paperi ja pökäle pönttöön.
7. Toista tarvittaessa.
8. Pyyhi
9. Nosta housut
10. Pese kädet, ja jatka muita puuhiasi.
Näin siis käsikakataan, kannattaa harrastaa eteenkin julkisissa vessoissa, mutta itse harrastan myöskotona.
Ei olisi tullut mieleenikään. Enkä aio kokeilla. Julkisissa vessoissa mulla ei ole koskaan kakkahätä - ja nyt täytyy sanoa, että hyvä niin ;)
Minä ainakin laitan paperia pyttyyn valmiiksi.
1. Riipu housut
2. Istu pöntölle.
3. viikkaa vessapaperisullasta itsellesi tarpeeksi iso, ja paksu tippu toiseen käteesi.
4. Vie käsi jalkojen välistä peräaukon kohdalle, mutta niin, että paperin, ja peräaukon vlissä on ilmaa.
5.Ponnista pökäle paperille
6. Laske paperi ja pökäle pönttöön.
7. Toista tarvittaessa.
8. Pyyhi
9. Nosta housut
10. Pese kädet, ja jatka muita puuhiasi.Näin siis käsikakataan, kannattaa harrastaa eteenkin julkisissa vessoissa, mutta itse harrastan myöskotona.
Vai mihin piilotat kakan? Mikä järki tuossa touhussa on? Varsinkin kotona? Luulis, ettei sitä viereisen kopin tyyppiä kauheesti kiinnosta sun touhut... Ja jos kiinnostaakin, niin anna kuulua vaan koko pöntön täydeltä! Normaali ihminen kakkaa aina silloin tällöin, mitä sitä häpeemään!
Siiis R-E-P-S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
' reps' hehehehe :D onko hullumpaa kuultu!!!!!!!! :-P
Ton käsikakkaamisen mä kyllä oon tajunnu.
Todella siistiä on kun laittaa sitä paperia pyttyyn ja paskoo, ei kuulu ääntä eikä vesi roisku.
Huvinsa kullakin, ilmeisesti se lämmin paska kädessä saa aikaan joillekin kiksejä muuta syytä en nää miksi tätä käteen paskomista harrastettaisiin.
Pakkohan tämän on olla kokonaan vitsi, ei kai kukaan tässä maailmassa voi haluta tehdä mitään tuollaista?
en käsitä miksi näin tehdään. Pylly on takapuoli ei se sijaitse edessä joten nimitys on ristiriitainen.
Selvispähän nyt sekin. Vaikka en kyllä tajua mikä järki siinä on? Ja jos se kerta on tyttölapsen pimppa niin miks joku sit kyselee että nuolisitko miehesi etupyllyä?
tarkoittaa sitä, että joku mamma on niin hieno, ettei kehtaa sanoa tyttärelleen pimppi ( onhan se tietty kauhee sana :-) vaan käyttää nimitystä etupylly !!!!!
meidän pojat on jo ainakin kaksveestä tienneet mikä on esinahka ja pimppi jne. osaavat pestä vehkeensä hienosti vetämällä esinahkaa taakse.
En oon nimittäin ikinä kuullut muualta, kun oman äitin käyttävän kun olin pieni, ja joskus kauan sitten satunnaisesti täällä käväistessä kuukausia ja kuukausia sitten, jossain ketjussa mainitsin tuon "etupylly"-nimityksen. Lähtiköhän sitten siitä...? Vai onko se jotenkin muutenkin yleinen nimitys?
Mieheni ei ainakaan ymmärrä sitä ollenkaan :-)
(No meillä ei ole tyttöjä joten ei ole edes tarvinnut keksiä moista, 2-v:lle olen opettanut ihan että pojilla pippeli ja tytöillä semmonen pimppi.)
mutta toi KÄSIKAKKA juttu oli siis ihan uutta. hirveetä!!! ja vielä joku tekee KOTONAKIN!? ei ymmärrä :-D :-D täältä oppii NIIN ihme asioita........
* se jolla oli etupylly lapsena :-D *
julkisessa wc:ssä ollenkaan! Eikä sekään vaikka loiskahtaisi vettä takapuoleen. Aika harvoin kuitenkaan sellaista käy. Pitää olla aika kova jöötti, että roiskuu.
En tod. jaksa mitään papereita heitellä pönttöön, luonnonvaratkin siinä turhaan tuhlaantuu.
Ja sopii myös lyhytkätisille.
Kotikäsikakkaajalle ainakin sopiva konsti. SIihen sen siivilän sitten voisi ripustaa vessan seinälle omaan koukkuunsa.
että joku ihmetteli miten kakata jotta pytyn vesi ei roisku/tai että viereisessä kopissa oleva ei kuule... joku kertoi kakkaavansa käteen ja sitten lskevansa kakan varovasti pyttyyn