Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalimimmit 40+

Vierailija
06.11.2020 |

Kyllä on vähän varttuneemmat naiset upean näköisiä kun pitävät huolta kropastaan. Salilla näkee välillä todella upeita 40-60 v naisia joilla on kroppa timmissä. Turha väittää, että naiset jotenkin rupsahtaisivat. Pysyvät hyvässä kunnossa pitkään kunhan viitsivät nähdä asian eteen hiukan vaivaa. Tuollaisen viisikymppisen kun saisi niin en vaihtaisi edes kahteen kaksvitoseen. M49v

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah.

Vierailija
2/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ukki 40 v. pimpsukoita katsele. Katsele omanikäisiäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi siellä salilla tosiaan pistää niitä raskaampiakin painoja, vaikka olisi viiskymppinen. Ei tarvi heilutella niitä 2-3 kg painoja aina.

t:nainen

Vierailija
4/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenilisätuhero haiskahtaa tunkkaiselle, muutoin ok!

Vierailija
5/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele mitään keski- ikäisiä.

Vierailija
6/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtämisessä haasteita? Oliko peruskoulu muutenkin hankalan tuntuista?

Vierailija
7/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten aloitus saa peukkuja.

Jos miehistä sanoisi täsmälleen samoin niin mammat puuskuttaisivat ikiksen johdolla.

Vierailija
8/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenilisätuhero haiskahtaa tunkkaiselle, muutoin ok!

No älä menen neninesi sinne mihin pitäisi mennä muninesi.

Vierailija
9/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat tekoruskettuneita rusinoita 😁

Vierailija
10/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi siellä salilla tosiaan pistää niitä raskaampiakin painoja, vaikka olisi viiskymppinen. Ei tarvi heilutella niitä 2-3 kg painoja aina.

Juurikin näin! Lihasmassaa ei naiselle muutenkaan tule liikaa jos ei käytä steroideja ja iän karttuessa ei ainakaan. Lihaskunnosta kannattaa pitää huolta koska väistämättä lihasmassaa alkaa jossain iässä vähenemään. Mitä enemmän sitä on niin sitä pidempään on toiveita säilyttää liikkumiskyky hyvänä.

Vierailija
11/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelasta vanhaa naamaa. M35

Vierailija
12/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ovat tekoruskettuneita rusinoita 😁

Et ole käynyt salilla? Ehkä joskus 20v sitten olivat mutta ei enää.

Vierailija
13/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35

Vierailija
14/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, mitä miehet yleensä ottaen minusta, kropastani tai naamastani ajattelevat. Minä treenaan, koska minä nautin siitä, ja koska haluan pysyä toimintakykyisenä. Olen täysin sinut kuivahtaneen olemukseni ja kurpahtaneen naamani kanssa. Vaikka se miehille (ja jostain syystä joillekin naisillekin)  vaikeaa näyttääkin olevan ymmärtää, kaikki naiset eivät tee ratkaisuja elämässään sen perusteella, miltä he näyttävät miesten silmissä. Että jaksattekin. 

Vierailija
15/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaikilla jo osteoporoosi.

Vierailija
16/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillähän se vanha naama on ongelma kun naiset katsovat enemmän miehen kasvoja kuin kroppaa mutta toisinpäin naamalla ei niin ole merkitystä. Miehet katsovat enemmän vartaloa, persettä ja tissejä.

Vierailija
17/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35

2 miestä toisen tyttiksestä: Hyvä kroppa, mutta kamala naama. - Joo, niin on.

Luuletko, että tuota naista kiinnostaisi enää panna (olla pantavana) jos olisi ollut kuulemassa?

Vierailija
18/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama, mitä miehet yleensä ottaen minusta, kropastani tai naamastani ajattelevat. Minä treenaan, koska minä nautin siitä, ja koska haluan pysyä toimintakykyisenä. Olen täysin sinut kuivahtaneen olemukseni ja kurpahtaneen naamani kanssa. Vaikka se miehille (ja jostain syystä joillekin naisillekin)  vaikeaa näyttääkin olevan ymmärtää, kaikki naiset eivät tee ratkaisuja elämässään sen perusteella, miltä he näyttävät miesten silmissä. Että jaksattekin. 

Näytät kuitenkin minun silmissäni hyvältä jo pelkästään tämän tekstin perusteella jos se siis on totta. M50v

Vierailija
19/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa miten aloitus saa peukkuja.

Jos miehistä sanoisi täsmälleen samoin niin mammat puuskuttaisivat ikiksen johdolla.

Minä en kylläkään mitään peukkuja nää. Missä sinä niitä näet?

Vierailija
20/170 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 miestä toisen tyttiksestä: Hyvä kroppa, mutta kamala naama. - Joo, niin on.

Luuletko, että tuota naista kiinnostaisi enää panna (olla pantavana) jos olisi ollut kuulemassa?

Entäs jos ne sanoisi: Kauniit kasvot mutta kamala kroppa? Eiköhän tuollaisille arvosteleville jonneille pitäisi muutenkin ymmärtää olla antamatta. N29v