Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenkohan raskaana ??

Vierailija
23.02.2014 |

Olen 17v , olen harrastanut seksiä ilman ehkäisyä ex poika ystäväni kanssa viimeksi n. 6 vko sitten, hän ei ole koskaan kylläkään päästäny spermaa sisään .sitten minulla oli kuukautiset 2 viikkoa yhdynnän jälkeen mutta nekin tulivat viikkoa ennen kuin piti joka on outoa koska minulla on tosi säännölliset kuukautiset aina ollut. Oksensin koko päivän 2 päivää sitten ja nyt minulla on ollut ripulia mutta en ole oksentanut paha olo kylläkin on. En tiedä oliko mulle oksennus tauti koska ei ollut kuumetta kuitenkaan paha olo vain. Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna mutta ei tunnu yhtään siltä koska yleensä rintoja arastaa tosi paljon ja vatsaan sattuu jo viikkoa ennen kun kuukautiset alkaa, nyt ei ole mitään sellaista. Plus että olen todella väsynyt joudun joka päivä nukkumaan hyvien yön unien lisäksi muutaman tunnin päivä unet. Olenkohan raskaana ???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos tekisit testin. Varmuutta et asiaan saa vaikka kuinka täällä palstalla kyselisit.

Vierailija
2/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ras kaus testi niin tiedät olet ko ras kaana. Jos et ole, käytä eh käisyä. Ei tile vauvaa eikä kukka kaalia pimpsuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatatpa hyvin ollakin.. tee testi.

Vierailija
4/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kukaan voi tietää oletko raskaana, vaikka kuvailisit oksennustasi tms miten tarkasti. Voimme ainoastaan sanoa onko raskaus mahdollinen. Ja sen verran varmaan itsekin tajuat, että jos seksiä harrastaa ILMAN EHKÄISYÄ, on raskaus aina mahdollinen. Eli, tee raskaustesti.

Vierailija
5/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös stressi siitä, oletkohan vai etköhän, voi myöhästyttää menkkoja sekä aiheuttaa huonoa oloa ym.oiretta. Eli kuten muutkin sanoo: älä vatvo, älä turhaan kysele täältä palstalta (kukaan meistä ei voi tietää, kuinka asian laita on), vaan tee testi ja jos eivät menkat ala, tee esim.viiden päivän kuluttua uusi testi.

Kaupoissa on myynnissä 2kpl pakkauksia hyvin edullisesti, n.3€, joten rahastakaan tuo ei varmasti jää kiinni, jollet halua terveyskeskuksen purkkiin käydä pissaamassa. :)

Vierailija
6/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös stressi siitä, oletkohan vai etköhän, voi myöhästyttää menkkoja sekä aiheuttaa huonoa oloa ym.oiretta. Eli kuten muutkin sanoo: älä vatvo, älä turhaan kysele täältä palstalta (kukaan meistä ei voi tietää, kuinka asian laita on), vaan tee testi ja jos eivät menkat ala, tee esim.viiden päivän kuluttua uusi testi.

Kaupoissa on myynnissä 2kpl pakkauksia hyvin edullisesti, n.3€, joten rahastakaan tuo ei varmasti jää kiinni, jollet halua terveyskeskuksen purkkiin käydä pissaamassa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi