Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Biden johtoon Georgiassa! Georgia sininen ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin

Vierailija
06.11.2020 |

Uuh

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilpin käry on vahva.

Käry on vahva, mutta se tulee republikaanin housusta.

Ja sä uskot kaiken mitä meidän media sanoo Niinkö? 

Itse en ole ns trumpisti mutta Biden on eliitin A suunitelma päästä Uuuteen maailmanjärjestykseen ja Trump B suunitelma. 

Kuka hyötyy länsimaan korona ahdingosta? No Kiina, Venäjä ja Lääketeollisuus myös Teknologia jätit

En, vaan mitä puolueettomat vaalitarkkailijat sanovat. Etkö usko heihinkään? 

- eri 

Vierailija
42/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake news & Witch hunt & CROOKED HILLARY!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä CNN:n videossa sanottiin "Vice President Mike Pence is nowhere to be found", eli ihmettelivät missä varapresidentti on. 

Mitä av:n asiantuntijat sanoo, onko erikoista, että hän ei ole kommentoimassa, vai ihan normaalia, että pysyttelee vielä sivussa?

Oudolta vaikutaa mutta tän "koronaiskuryhmän" johtajan työnlaatu on sellainen että ehkä alkaa tulla tunne että parempi kätkeytyä bunkkeriin. Toinen vaihtoehto on se omassa iskuryhmässä levinnyt korona. 

Vierailija
44/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalihuijaus on tällä kertaa vedetty jopa naurettavalla tavalla överiksi. Bidenille tehtaillaan ääniä niin kauan että voitto saadaan. Kuolleet äänestävät. Republikaaneja ei päästetä valvomaan äänten laskentaa. Twitter & Facebook sensuroivat kaiken mahdollisen.

Ja kansa taputtaa. Kun sananvapaus ja rehelliset vaalit saadaan kuopattua, voidaan aloittaa mädätys toden teolla.

Kenelläkään ei olisi varmaan ongelmaa, jos Trump häviäisi rehelliset vaalit. Mutta jos häviö tulee vilpin takia, se pitäisi olla ongelma myös Bidenin kannattajille.

Vierailija
45/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on demokraattien vuoro. Neljä vuotta kriittisen rotuteorian, sukupuolisekopäisyyden, ”defund the police”:n ja marxilaisen antifa-anarkismin tunkemista amerikkalaisten kurkuista alas, niin katsotaan sen jälkeen uudelleen. Jospa republikaatitkin sillä välin löytäisivät jonkun Trumpia presidentillisemmän ehdokkaan.

Vierailija
46/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalihuijaus on tällä kertaa vedetty jopa naurettavalla tavalla överiksi. Bidenille tehtaillaan ääniä niin kauan että voitto saadaan. Kuolleet äänestävät. Republikaaneja ei päästetä valvomaan äänten laskentaa. Twitter & Facebook sensuroivat kaiken mahdollisen.

Ja kansa taputtaa. Kun sananvapaus ja rehelliset vaalit saadaan kuopattua, voidaan aloittaa mädätys toden teolla.

Kenelläkään ei olisi varmaan ongelmaa, jos Trump häviäisi rehelliset vaalit. Mutta jos häviö tulee vilpin takia, se pitäisi olla ongelma myös Bidenin kannattajille.

moskovasta päivää

47/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on aina sydänten presidentti!

Trump tullaan muistamaan presidenttinä, jonka piittaamaton koronapolitiikka johti kymmenien tuhansien amerikkalaisten turhaan kuolemaan.

Vierailija
48/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran vilppiä on tapahtunut, niin miksi puolueettomat vaalitarkkailijat tai edes ääntenlaskennassa mukana olleet  republikaanit eivät ole huomanneet mitään eikä minkäänlaisia todisteita ole? 

Vierailija
49/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan se ja sama onko Georgia sininen vai punainen. Toki Bidenin voitto hyvä juttu, mutta ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa miten jossain yksittäisessä USA:n osavaltiossa äänestetään. Olen eurooppalainen, en yhdysvaltalainen.

Vierailija
50/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt on demokraattien vuoro. Neljä vuotta kriittisen rotuteorian, sukupuolisekopäisyyden, ”defund the police”:n ja marxilaisen antifa-anarkismin tunkemista amerikkalaisten kurkuista alas, niin katsotaan sen jälkeen uudelleen. Jospa republikaatitkin sillä välin löytäisivät jonkun Trumpia presidentillisemmän ehdokkaan.

Sillä ei ole väliä kuka republikaanien ehdokkaana on neljän vuoden päästä. Vaikka se olisi Jeesus niin samanlainen vaalivilppi kuin nyt tullaan toteuttamaan silloinkin.

Vierailija
51/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitoutumaton mutta valehtelun ja puolitotuuksien aika maailmassa on pakko vähitellen lopettaa

Vierailija
52/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan se ja sama onko Georgia sininen vai punainen. Toki Bidenin voitto hyvä juttu, mutta ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa miten jossain yksittäisessä USA:n osavaltiossa äänestetään. Olen eurooppalainen, en yhdysvaltalainen.

Eihän sillä muuten olekaan väliä kuin kokonaistuloksen kannalta...

Vierailija
53/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä YK:n olisi syytä alkaa lähettää rauhanturvaajia ja vaalitarkkailijoita jenkkeihin...

Vierailija
54/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on puhunut, pulinat pois.

Vai päteekö tuo ainoastaan kun oma suosikki on voitolla? Sitten kun ei ole, niin uskotaan silmät säkenöiden kaikenlaisia salaliittoteoriota. Mikään ei ole liian överiksi vedettyä.

Ei hyvää päivää.

Vierailija
55/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaalien ei tarvitse olla rehelliset jos oma ehdokas voittaa" voi tuntua hyvältä idealta. Kunnes oma ehdokas ei sitten enää voitakaan.

Vierailija
56/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kokonaistulos kyllä tiedetään lopulta. Minua ärsyttää kun Suomessa - ja varmaan muuallakin- tämä vaalien seuranta on aivan maanisella tasolla. Jokaista osavaltiota tarkkaillaan koko ajan niin tarkkaan kuin voi tarkkailla. Tuntuu että koko maailma pyörii USA:n ympärillä. Näistä vaaleistakin on kohkattu jo varmaan vuoden ajan, ja tullaan varmaan kohkaamaan vielä monta kuukautta.

Vierailija
57/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä YK:n olisi syytä alkaa lähettää rauhanturvaajia ja vaalitarkkailijoita jenkkeihin...

Etyjin vaalitarkkailijat ainakin olivat aivan tyytyväisiä, paitsi Trumpin puheisiin. Pitääkö tarkkailijatkin vaihtaa, jos ei tulos miellytä?

Vierailija
58/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran vilppiä on tapahtunut, niin miksi puolueettomat vaalitarkkailijat tai edes ääntenlaskennassa mukana olleet  republikaanit eivät ole huomanneet mitään eikä minkäänlaisia todisteita ole? 

Todisteita on vaikka kuinka paljon mutta koska et ole perehtynyt asioihin, et tiedä niiden olemassa olosta.

Esim. vuonna 1850 syntynyt henkilö on käynyt henkilökohtaisesti antamassa äänensä. Yöaikaan löytyy satoja tuhansia Bidenin ääniä ympäri maata, joita sitten demokraatit laskevat ilman republikaanien valvontaa keskenään.

Kuulostaako rehellisiltä vaaleilta?

Vierailija
59/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kokonaistulos kyllä tiedetään lopulta. Minua ärsyttää kun Suomessa - ja varmaan muuallakin- tämä vaalien seuranta on aivan maanisella tasolla. Jokaista osavaltiota tarkkaillaan koko ajan niin tarkkaan kuin voi tarkkailla. Tuntuu että koko maailma pyörii USA:n ympärillä. Näistä vaaleistakin on kohkattu jo varmaan vuoden ajan, ja tullaan varmaan kohkaamaan vielä monta kuukautta.

Taitaa olla tämän nykyisen presidentin ansiota että näin kohkataan. Kyllä tämän vaalin tulos on tärkeä asia ihan maailmanlaajuisesti, ihan sama mitä mieltä sinä olet.

Vierailija
60/157 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin bidenin pedaritaipumuksesta, Trump vaikuttaa suorastaan pätevältä.