Kissani oli valjaissa, irtokoira hyökkäsi, koiralla kuono naarmuilla -> kuka korvaa???
Eli ulkoilutin kissaamme valjaissa, kun iso irtokoira hyökkäsi. En ehtinyt tehdä mitään ja kissa tietenkin puolustautui. Koiralle tuli kuono naarmuille ja toinen silmä jotenkin sattui ja nyt omistaja vaatii korvauksia.
Mielestäni minun ei tarvitse maksaa, sillä koira oli irti ja kissani oli kiinni.
Kommentit (6)
Vierailija:
silti vastuu on koiranomistajalla, et sinä sille voi mitään jos itse pidät eläintäsi kiinni ja siihen tulee vapaana oleva toinen eläin. Minulla sama ongelma täällä isossa kaupungissa kun toiset pitävät koiriaan vapaana ja meidän sakemanni kun ei oikein pidä toisista koirista, tulevat vaan ärsyttämään ympärille.
Vierailija:
silti vastuu on koiranomistajalla, et sinä sille voi mitään jos itse pidät eläintäsi kiinni ja siihen tulee vapaana oleva toinen eläin. Minulla sama ongelma täällä isossa kaupungissa kun toiset pitävät koiriaan vapaana ja meidän sakemanni kun ei oikein pidä toisista koirista, tulevat vaan ärsyttämään ympärille.
Voitteko vielä kertoa, kuinka saisin oman kantani tälle miehelle taottua päähän :-)
No eiköhän tää tästä. Mies uhkaili jo lakituvalla, että mennään vaikka sinne sitten, jos ei muuten helpota. Ahdistaa vaan koko tilanne, kun tää setä soittelee melkein joka päivä ja huutaa...
ap
pidit enkä minä kissaani. Älä sinä ap yöuniasi menetä, kyllä se äijä kohta lopettaa sun kiusaamisesi ja jos ei lopeta niin soita sinä poliisille ja kysy neuvoa miten toimia tollasen älypään kanssa.
Uhkaa vain, että viet asian lakitupaan. Tietysti hän maksaa itse, kun piti koiransa irti. Sinä et ole tehnyt mitään väärin.