Mistä NAUTIT?
Saa luetella :)
mulla
-koti järjestyksessä (harvinaista herkkua)
-yhtäaikainen O miehen kanssa ;)
-opiskelu/ uuden oppiminen
-hyvä kunto
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:31"]Juhlimisesta
Hyvästä seurasta
Seksistä
Flirttailusta
Siististä kodista
Trance-musiikin kuuntelusta nupit kaakossa :D
[/quote]
No tossahan noi tulikin ;D
Vapaapäiväänä törkeen hyvää ruokaa sohvalla television äärellä lempiohjelmien parissa ja mahdollisimman rennoissa vaatteissa. Ahh. Mikään ei elämässä ole parempaa.
Nautin myös ravintoloissa ja kahviloissa käymisestä, matkustelusta, palelevaisena lämpimään suihkuun menemisestä, väsyneenä nukkumaan käymisestä ja siitä, kun joku nauraa mun läpille tai huomaa älykkyyteni, vaikka ei mainitisikaan siitä. Nautin myös niistä hetkistä, kun peilikuva miellyttää. Siisti koti myös mun listalla korkealla, vaikka ei todellakaan aina ole siistiä.
Nukkumisesta silloin, kun näen onnellisia unia. Miehen silityksestä. Onnistuneesta kampauksesta. Ukkosesta ja helteestä, ruskettuneen ihon tuoksusta, musiikista, kivuttomuudesta.
Se kun saa jotain näkyvää aikaiseksi, oli sitten kyseessä siivoaminen, remppaaminen, pihan laitto.
Nautin myös juoksemisesta ja siitä kun kunto nousee.
Siitä tulee tosi hyvä fiilis, että on päivän aikana saanut paljon tai edes jotain aikaiseksi.
Se kun saa vaan makoilla sohvalla ja syödä karkkia, ilman kiirettä minnekkään.
matkustamisesta, kissan kehräyksestä, nukkumaan menemisestä väsyneenä, auringon paisteesta
- Siitä kun on siistiä ja kaapitkin ovat järjestyksessä, ei kovin yleistä meilläkään
- Kun tulee kevät ja pääsen kylvämään taimia, kasvatan melkein kaikki pihakukat itse. Vähän myöhemmin keväällä siitä, kun kuopsutan multaa pihalla ja teen muita pihahommia
- Yksin saunomisesta
- Illalla siitä, kun menen aikaisin sänkyyn ja luen siellä kirjoja
- Kirjoista ja lukemisesta yleensäkin
- Metsässä kävelemisestä ja syksyisin sienestyksestä
- Ruoanlaitosta silloin kun se ei ole pakko, vaan kun sattuu itseäkin huvittamaan
- Kunnollisista ukonilmoista ja myrskyistä
- Valokuvaamisesta
- Lempisarja & herkkuja
- Nukkumisesta ja sitten herää virkeänä
- Ruoanlaitosta
- Kissoistani
- Työstä
- Ystävistä <3
- Valokuvaamisesta
- Lempisarja & herkkuja
- Nukkumisesta ja sitten herää virkeänä
- Ruoanlaitosta
- Kissoistani
- Työstä
- Ystävistä <3
- shoppailusta
- stseni laittamisesta kauniiksi (meikit, vaatteet)
- lapsivapaista viikonlopuista
- hyvistä elokuvista
- herkuista
- tanssimisesta
- nukkumisesta
- hyvästä seksistä
- riittävästä vapaa-ajasta, jolloin kukaan ei vaadi mua tekemään yhtään mitään
- omaehtoisesta kuntoilusta
- lapsen kanssa nauramisesta ja höpsöttelystä
- hyvistä leffoista ja musiikista
Stressittömyydestä, kivuttomuudesta, kuumasta suihkusta, siivoamisesta (ja tietysti vastasiivotusta kodista), tuoreesta ruisleivästä, syyssateesta, omasta rauhasta.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:17"]
- Siitä kun on siistiä ja kaapitkin ovat järjestyksessä, ei kovin yleistä meilläkään
- Kun tulee kevät ja pääsen kylvämään taimia, kasvatan melkein kaikki pihakukat itse. Vähän myöhemmin keväällä siitä, kun kuopsutan multaa pihalla ja teen muita pihahommia
- Yksin saunomisesta
- Illalla siitä, kun menen aikaisin sänkyyn ja luen siellä kirjoja
- Kirjoista ja lukemisesta yleensäkin
- Metsässä kävelemisestä ja syksyisin sienestyksestä
- Ruoanlaitosta silloin kun se ei ole pakko, vaan kun sattuu itseäkin huvittamaan
- Kunnollisista ukonilmoista ja myrskyistä
[/quote]
Kuin mun ajatuksia...
Lisäksi vielä kiireettömistä aamuista Hesarin ja kahvin kera, pitkistä juoksu/kävelylenkeistä yksin tai yhdessä puolison kanssa, lasten kanssa pelleilystä, kalliorannalla istumisesta
Yksinäisyydestä, musiikin kuuntelusta ja soittamisesta, hyvästä kirjasta/elokuvasta, hyvästä ruoasta ja juomasta.
Musta on ihanaa lukea että me naiset nautitaan suht pienistä ja arkisista, jokapäiväisistäkin asioista! Kukaan ei ole vielä kirjoittanut nauttivansa matkoista Malediiveille tai kalliista shampanjasta. Hyvä näin.
Juhlimisesta
Hyvästä seurasta
Seksistä
Flirttailusta
Siististä kodista
Trance-musiikin kuuntelusta nupit kaakossa :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:30"]
Musta on ihanaa lukea että me naiset nautitaan suht pienistä ja arkisista, jokapäiväisistäkin asioista! Kukaan ei ole vielä kirjoittanut nauttivansa matkoista Malediiveille tai kalliista shampanjasta. Hyvä näin.
[/quote]
Oikeesti mulle tulee ihan tippa linssiin, kun luen näitä teidän juttuja.
Itekin tajusin, että oikeesti oon aika onnellinen. Saan tehdä usein niitä asioita joista nautin.
Ihana ketju. Kiitos.