Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menin ihan shokkipaniikkiin äsken...

Vierailija
23.02.2014 |

mies, jonka näin viimeisen kerran juhannuksena ja jota ajattelin, että en näe enää ikinä tai josta en edes kuule ikinä, soitti kännykkääni klo 12. En vastannut. En ole kuullut hänestä 8 kuukauteen, mutta ajatellut joka päivä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on jotenkin sairas

Vierailija
2/41 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:41"]

ap on jotenkin sairas

[/quote]

no tulihan se vanha kunnon argumenttikin sieltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 09:00"]

Ehkä ap pelkää, että voisi tulla onnelliseksi ja siksi tekee kaikkensa estääkseen itseään saavuttamasta onnea. Valitettavasti näitäkin ihmisiä on...

[/quote]

Et tainnut lukea ketjua? Ei sinänsä yllätä. Kun soittajahan oli mies, johon ap oli koittanut juhannuksen jälkeen pitää yhteyttä, mutta tämä ei enää vastannut viesteihin jne. Kyllä minäkin voisin olla vastaamatta, jos yhtäkkiä yli puolen vuoden tauon jälkeen tuosta noin vain soittelee sen jälkeen, kun itse vain vastaamatta jättämällä on ilmoittanut, ettei kiinnosta.

Vierailija
4/41 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 09:00"]

Ehkä ap pelkää, että voisi tulla onnelliseksi ja siksi tekee kaikkensa estääkseen itseään saavuttamasta onnea. Valitettavasti näitäkin ihmisiä on...

[/quote]

Et tainnut lukea ketjua? Ei sinänsä yllätä. Kun soittajahan oli mies, johon ap oli koittanut juhannuksen jälkeen pitää yhteyttä, mutta tämä ei enää vastannut viesteihin jne. Kyllä minäkin voisin olla vastaamatta, jos yhtäkkiä yli puolen vuoden tauon jälkeen tuosta noin vain soittelee sen jälkeen, kun itse vain vastaamatta jättämällä on ilmoittanut, ettei kiinnosta.

[/quote]

No miten sen miehen olisi pitänyt lähestyä, jos tajusi virheensä ja olisi halunnut pyytää anteeksi? Eikö ap toiminut juuri yhtä huonosti kuin mies? "Tuosta noin vaan ottaa yhteyttä! " Hyi sitä miestä. Olisihan ap voinut vastata ja kuunnella asian. Jos mies oli panoseuraa vailla, olisi voinut ap sanoa, että ei tapaa panna kusipäiden kanssa. Jos mies olisi soittanut anteeksi pyytäen ja ehdottanut, jos ap antaisi hänelle mahdollisuuden, niin olisi voinut sanoa harkitsevansa. Helppoa kuin mikä!

Vierailija
5/41 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: White trash.

Vierailija
6/41 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on huvittava. "Se on varmaan mun elämäni mies, mutta en uskalla ottaa asiasta selvää (mistä jo tietää, ettei se ole) , ettei mun haavekuvani romahda. Ei se muhun kuitenkaan HIV:tä tartuttanut."

Vierailija
7/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita takaisin. Tyhmää ajatella monta kuukautta, mutta ei keskustella.

Vierailija
8/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty soittamaan. Olin aivan varma, että hän on elämäni mies. Kenestäkään ei ole tullut ikinä niin vahvaa tunnetta. olen kuitenkin ollut naimisissakin ja avoliitossa ja elämää kokenut nainen. en kestä kuulla, että hän ei ole, vaikka en voi tietää mitä puhelu koski.

Vierailija
9/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitti taas. en uskalla vastata.

Vierailija
10/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat sille nyt takaisin

Vierailija
11/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita, soita, soita! Kävi miten kävi, tuli mitä tuli, niin se on parempi kuin jäädä pähkäilemään, että olisiko pitänyt. No niin, luuria käteen ja onnea matkaan!

Vierailija
12/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö. Vastaa äläkä täällä itke.

Vierailija
13/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko soitat tai sitten lopetat tuon vatvomisen

Vierailija
14/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettet vastaa.

Vierailija
15/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan ekana mielee, että kertoo, että hänellä hiv. Kävin kyllä testeissä 4 kk juhannuksen jälkeen, joten mulla ei ole. kiitos kannustuksesta. Jos soittaa kolmannen kerran, en vielä vastaa, mutta jos vielä huomenna, vastaan.

Vierailija
16/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 15:31"]tuli vaan ekana mielee, että kertoo, että hänellä hiv. Kävin kyllä testeissä 4 kk juhannuksen jälkeen, joten mulla ei ole. kiitos kannustuksesta. Jos soittaa kolmannen kerran, en vielä vastaa, mutta jos vielä huomenna, vastaan.

[/quote]

Sekopää. Mitä jos mies olisi soittanut sanoakseen, että olet hänen elämänsä nainen? Mutta antoi nyt periksi, kun et kerran vastaa.

Vierailija
17/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitat takas! Ihme pelkuri oot kyllä!

Vierailija
18/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille. Käyttäydyt kuin hullu.

Vierailija
19/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
20/41 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ihanaa luettavaa:  hullu, pelkuri, sekopää, vittua ja kyrpää. On täällä niin käsittämätöntä väkeä liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi