Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan saanut hyvää palvelua Stokkalta

Vierailija
30.12.2013 |

En niin ikinä. Olen asioinut Stokkalla lapsesta asti kun muualta en ole saanut esim. käyttämiäni meikkejä/vaatteita ym. yhtä vaivattomasti. Viimeksi pyysin myyjää etsimään minulle sopivanväristä luomiväripalettia (chanelilta) ja myyjä teki selväksi että ei kaltaisellani(ikäiselläni?) ihmisellä siihen ole varaa. Taisiis - "nämähän on sitten vähän hintampia kuin esim lumenet.." Esittelyä en sitten saanut kuin pintapuolisesti, jäädessäni tutkailemaan paletteja myyjä lähti kanta-asiakkaan(?) luokse. Myöskään laukkua etsiessäni myyjät eivät ole kertaakaan tulleet avustamaan. Kannoin sitten sen burberryn laukun kassalle ja vastaukseksi sain ynseän "tämä on vain näytekappale.." Ihan uskomatonta. Ei tulla koskaan tulla tarjoamaan apua vaan kyylätään jostain hyllyn takaa ettei vaan mene taskuun. Okei, saatan näyttää törkeältä tekoripsineni ja jiustenpidennykseneni mutta onko se syy jättää palvelematta? Sitä burberryä en sitten saanut ostettua lainkaan, piti tilata netistä. Luomivärit ostin sitten ilman ammattilaisen mielipidettä ja näitä ennen en ole edes osannut odottaa saati pyytää palvelua.

Olen 21-vuotias.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea uskoa tätä todeksi.

Vierailija
2/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkapuolella olen saanut, vaatepuolella en minkäänlaista. t. tavallisesti pukeutuva maalaistollo yli 40-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:54"]

En niin ikinä. Olen asioinut Stokkalla lapsesta asti kun muualta en ole saanut esim. käyttämiäni meikkejä/vaatteita ym. yhtä vaivattomasti. Viimeksi pyysin myyjää etsimään minulle sopivanväristä luomiväripalettia (chanelilta) ja myyjä teki selväksi että ei kaltaisellani(ikäiselläni?) ihmisellä siihen ole varaa. Taisiis - "nämähän on sitten vähän hintampia kuin esim lumenet.." Esittelyä en sitten saanut kuin pintapuolisesti, jäädessäni tutkailemaan paletteja myyjä lähti kanta-asiakkaan(?) luokse. Myöskään laukkua etsiessäni myyjät eivät ole kertaakaan tulleet avustamaan. Kannoin sitten sen burberryn laukun kassalle ja vastaukseksi sain ynseän "tämä on vain näytekappale.." Ihan uskomatonta. Ei tulla koskaan tulla tarjoamaan apua vaan kyylätään jostain hyllyn takaa ettei vaan mene taskuun. Okei, saatan näyttää törkeältä tekoripsineni ja jiustenpidennykseneni mutta onko se syy jättää palvelematta? Sitä burberryä en sitten saanut ostettua lainkaan, piti tilata netistä. Luomivärit ostin sitten ilman ammattilaisen mielipidettä ja näitä ennen en ole edes osannut odottaa saati pyytää palvelua.

Olen 21-vuotias.

[/quote]

nyyh, kyllä nyt mieli pahoittuu. T. Mielensäpahoittaja thaimaahaasta

Vierailija
4/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:56"]Hyvin vaikea uskoa tätä todeksi.

[/quote]

No älä usko. Lähdetkö kanssani oulun stokkalle seuraamaan?

Vierailija
5/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan Stockalta aina ensiluokkaista palvelua. Olen nuori itsekin ja kalliitakin tuotteita katsellessa palvellaan oikein hyvin. Joskus kosmetiikkaosastolla olen sanonut että mielestäni tuote on aika kallis ja silloinkin myyjä on hienovaraisesti esitellyt edullisemman tuotteen ja myynyt sitä ihan samalla asenteella kuin kalliimpaakin. Kaikki tuotepalautukset on myös hoitunut älyttömän hyvin. Kerran palautin ostamani t-paidan josta olin leikannut laput ja henkarilenksut jo irti kunnes huomasin että paidan saumassa oli pieni reikä ja ajattelin että se suurenee helposti. Pusero oli aika kallis joten ajattelin palauttaa sen. Kassalla myyjä ei edes vilkaissut paitaa vaan etsi heti uuden vastaavan, pahoitteli tapahtunutta ja ylimääräistä vaivaa sekä antoi hyvitykseksi 5 euron kahvikupongin. Noita kahvikuponkeja sain toisenkin kerran, kun yritin maksaa muutaman kympin ostoksen 500 euron setelillä. Myyjällä ei ollut vaihtorahaa kassassa ja sitä piti hakea yläkerrasta. Odottelin ehkä 6-7 minuuttia vaihtorahoja ja takaisin tullessaan myyjä pahoitteli että olin joutunut odottamaan ja antoi kaksi 5 euron kahvikuponkia.

Olen muutamasti seurannut sivusta kun kassalle on sattunut räyhääjäasiakas. Siis asiakas karjuu myyjälle täysin aiheetta tai oman virheensä takia ja myyjä palvelee silloinkin kunnioittavasti ja yrittää jotenkin piristää asiakasta. Olen itse aina ystävällinen. Hymyilen, kiitän avusta ja suosituksista, saatan vaikka sanoa että oli kiva asioida kun myyjä tunsi tuotteet niin hyvin tms. mutta kuten sanottu, olen nähnyt myös että niitä happamia palvellaan hymy huulilla.

Vierailija
6/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
7/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö muuten ap, että suurin osa Stockan kosmetiikkapuolen myyjistä ei ole edes Stockmannin, vaan edustamansa kosmetiikkamerkin palveluksessa? Eli mahdollisesti haukut tässä nyt väärää puuta. Jos kyse on kuitenkin selkeästi vaikkapa Stockmannin omista työntekijöistä  ja heidän työtavoistaan, taki vaikka tuotepuutteista osastolla, kannattaa antaa rakentavaa palautetta suoraan Stockan asiakaspalveluun. Oikein rakentavasta palautteesta voidaan jopa palkita. Itselläni on kokemusta tästäkin. 

Vierailija
8/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut huonoa palvelua

Vierailija
9/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eroa siinäkin missä Stockmannin tavaratalossa asioi, Helsingin keskustassa saa palvelua, meillä Helsingin ulkopuolella ei niinkään.

Vierailija
10/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut palvelua stokalta

Vierailija
11/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi nuoret shoppailijat tiedetään ja teille ei haluta antaa turhia kiksejä tuhlaamisesta.

Vierailija
12/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Myyjiä on liian vähän auttamaan asiakkaita, viimeksi asioidessani stockkalla ajattelin että yhtä hyvin voisin maksaa ostokseni kassa-automaatilla, sen verran sitä "palvelua" löytyi. Ja olen siisti, hyvin käyttäytyvä asiakas, jolla olisi myös rahaa ostaa kalliitakin tuotteita. Mutta eihän sen asiakkaan statuksen edes pitäisi vaikuttaa, jos asiakaspalvelu oikeasti osataan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän