Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen aivotärähdyksestä: osaako joku neuvoa?

Vierailija
25.07.2006 |

Tyttö 1v9kk putosi aamulla keinusta melko kovasta vauhdista ja löi takaraivonsa. Itki heti tapahtuneen jälkeen, päässä pari ruhjetta.

Päivällä ollut muuten normaali, mutta väsyneempi. Nyt illalla n. 10 tuntia tapahtuneen jälkeen alkoi oksentaa, mutta ei ole sekava. Väsynyt ehkä.

Mies meni jo tytön kanssa lääkäriin, mutta itse olen täällä kuin tulisilla hiilillä, kun pelottaa niin. Onko kellään tietoa tai kokemusta lapsen aivotärähdyksestä? Voiko oksentelu alkaa noin pitkän ajan kuluttua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on aika hyvät ohjeet aivotärähdykseen

Vierailija
2/5 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuston jutun. Mutta olisiko kellään kokemusta omasta lapsesta vastaavassa tilanteessa? Tai muuten tietoa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivo tärähdyksen oireet ovat juuri sekavuus ,väsymys ja oksentelu.

Lasta ei saisi päästää nukahtamaan vaan heti lääkäriin (pillit soiden) ja väsymyksen myötä alkaa usein juuri oksentelu jne...

No miehesi saa ohjeet lääkäriltä ja herättäkää lasta kerran pari yön aikana ja tarkastakaa onko yli tokkurainen.

Ikävä juttu,mutta kolmen lapsen äitinä olen kokenut saman...monet kerrat ;)

Tsemppiä teille.

Vierailija
4/5 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oli selkeät aivotärähdyksen oireet koska kysyi koko ajan samaa asiaa eikä muistanut vaikka sille vastattiin siihen. Hän ei oksentanut mutta yöllä piti herättää 4 h välein. Jos ei olisi herännyt tai olisi vastaillut jotain ihan sekavia olisi joutunut viemään sairaalaan!

Vierailija
5/5 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin ovat tulossa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi