Rumin naisen nimi
Listataan tähän rumimpia naisten nimiä jota tiedät. :D Suomen päästä.
Kommentit (601)
Minäpä minä kirjoitti:
Semmoinen wt niminen, 1970 syntynyt, Kaksi tytärtä, toisen nimi Veronica ja sukunimi tyyliin Virtanen ja samaa tasoa on toisenkin lapsen nimi. Kertoo valitettavan paljon vanhempien koulutustasosta ym. :D
Mamma wt syntynyt 1970 -luvulla. Juu en pidä ko. ihmisestä , tyhmä kuin kinnas mutta lasten nimet vaan on älyttömiä. Häpeäisin olla joku Patricia Nieminen :)
Sirkku
Pulmu
Raili
Raila
Raija
Raisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinikka. Tulee aina mieleen punakka. Onko vielä kertaakaan mainittu?
Runollinen.
Eino Leino on tehnyt runon jonka nimi on Sinikan laulu.
Toivo Kuula on säveltänyt sen.
Aivan valtavan hieno. Kannattaa kuunnella esim. Soile Isokosken esittämänä.
Tango Sinikalle taas on Toivo Kärjen sävellys, jota ovat laulaneet mm. Taisto Tammi ja Reijo Taipale. Ammattipiireissä kappale kulkee nimellä Tango punakalle. Trio Erektus levytti Tango punakalle -nimisen kappaleen, mutta kyseessä on ilmeisesti eri kappale.
421/465, älä sitten katso peiliin jos et itseäsikään halua tavata☺️.
Kaarina, Kristiina, Anu, Maire, Sari
Vierailija kirjoitti:
Jorma
En ole tiennytkään että Jorma on naisen nimi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on pahin, Pirjokin on ruma mutta jotenkin myös hauska. Arkisen rumia ovat Mervi, Merja, Sari. Tuire on yhtä nätti kuin 'pieru'
Jaana, Hannele, Riitta, ihan kamalia.
Mirva, Virve, Pihla, hyi hitto, kuin eritteitä.
Jenna, Minna, Sanna, Jonna - näitä on miljardi tusinassa.Eipäs ole. Päivi on ihanan, sensuellin, hillityn älykkään kaunottaren nimi. ❤ Terkut hälle sinne jonnekin. ❤
Rumin nimi koko maailmassa :)
-Kira, ira
-Jessikat, jennikat, janikat yms. ja niiden c-variaatiot
-Jenni, janni
-Adeliinat, adelet, odessat, adessat yms.
Muutenkin tuollaiset uudet "hienot" nimet
-Erjat, arjat, irmelit ja näiden kaltaiset
Tosin ruma on ehkä vähän turhan jyrkkä sana kuvaamaan mun mielipidettä näitäkään kohtaan, ovat nimissä listan viimeisinä, jos pitäisi mieluisuusjärjestykseen laittaa😂
Vierailija kirjoitti:
hyyi kirjoitti:
Ursula
HYI Vi**u
Tiedän 2 Ursulaa. Molemmat todellisia vaaleita kaunottaria. Ursula symbolisoi minulle aina suurta kaunotarta.
Vaikka tunnen yhden mukavan Ursula-nimisen naisen, tulee Ursula aina kuitenkin symboloimaan minulle tätä:
KAIJA oli joskus v.ttumainen koulukiusaaja, siitä juontaa nimi-inho. S;tanan Papu-Kaija
Ruusu
Irmeli
Ilmatar
Janna
Martina
Tuohan onkin kiva ja harvinainen nimi.