Rumin naisen nimi
Listataan tähän rumimpia naisten nimiä jota tiedät. :D Suomen päästä.
Kommentit (598)
anita
nimestä tulee mieleen punakka rouva jonka nimeä huudetaan kaljakassien kera ostarilla "anittaaa, nittaaa tuu täänne älä kaadu"
Vierailija kirjoitti:
KAIJA oli joskus v.ttumainen koulukiusaaja, siitä juontaa nimi-inho. S;tanan Papu-Kaija
Mä tunnen ihan aikuisen Kaijan ja on myös kiusaaja, halveksii ystäviään selän takana, edessä päin mielin kielin hymy korvissa, kieli ruskeana. Onkohan kyseessä sama ihminen, osaan hyvin uskoa että tämäkin tantta on ollut aikanaan koulukiusaaja!
Vierailija kirjoitti:
anita
nimestä tulee mieleen punakka rouva jonka nimeä huudetaan kaljakassien kera ostarilla "anittaaa, nittaaa tuu täänne älä kaadu"
Kumpi tässä nyt onkaan rumaa, nimi vai kaljakassit.
Irmeli, orvokki, pirjo, pipsa, peppi
Sari, Kirsi. Ikävä kyllä en ole yhtään mukavaa noiden nimistä tavannut!
Mun nimeni on Tiina ja olen syntynyt - 87. Taisi olla jotain top 10 -nimiä silloin, vaikka vielä suositumpi nimi taisi olla juuri 60- ja 70-l. taitteessa.
Omassa lapsuudessani ja yläasteaikoina oli luokalla aina useampi Tiina, Sanna, Minna, Tiia, Maiju, Heini, Jonna ja Jenna, Suvi... Blaah. Meneehän tämä, mutta mieluummin olisin ottanut vähän harvinaisemman nimen.
Tosin Tiina-kirjojen myötä monella on Tiinasta reipas mielikuva.
Martina, ihan ehdottomasti. Muutkin väännökset rumista miesten nimistä kauheita, mutta tuo Martti - Martina ylittää kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Martina, ihan ehdottomasti. Muutkin väännökset rumista miesten nimistä kauheita, mutta tuo Martti - Martina ylittää kaikki muut.
No ei mene noin.
Jonna
Jenna
Sanna
Jessica
Jenny
Ripsa
Pipsa
Pirjo
Sirpa
Pirkko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAIJA oli joskus v.ttumainen koulukiusaaja, siitä juontaa nimi-inho. S;tanan Papu-Kaija
Mä tunnen ihan aikuisen Kaijan ja on myös kiusaaja, halveksii ystäviään selän takana, edessä päin mielin kielin hymy korvissa, kieli ruskeana. Onkohan kyseessä sama ihminen, osaan hyvin uskoa että tämäkin tantta on ollut
Minulla on kaksi Kaija nimistä ystävää.Todella ihania ja rehellisiä ihmisiä. Ja eivätkä ainakaan puhu eivätkä kirjoittele ilkeällä tavalla toisista ihmisistä. Myös lukiossa oli luokkatoverina Kaija. Hänkin mukava ja avoin koulutoveri.
Milla, sopii hyvin kissan nimeksi mutta aikuiselle vähän niin ja näin