Mätsi nuoruuden rakkauden kanssa
Noniin, tilanne on se, että mätsäsin nuoruuden rakkauden kanssa, ensin mies oli tosi iloinen että laitoin hänelle viestiä ja kuulumisia vaihdettiin puolin ja toisin, kunnes nyt miehestä ei kuulu mitään. En siis ole laittanut viestiä, koska saa mieskin osallistua. Voi että, haluaisin niin kuulla mitä hänelle kuuluu. Ero tapahtui siksi, että lähdettiin eri paikkakunnille opiskelemaan. Kerran olen kuullut kaverilta, että mies on kysellyt perääni. Nyt asutaan 2h ajomatkan päässä toisistamme. Mitä teen deletoinko miehen vai odotanko viestiä?
Kommentit (30)
Älä deletoi, mutta älä aktiivisesti odotakaan mitään. Vanhojen "hoitojen" kanssa ei todellakaan kannata kiirehtiä suuntaan eikä toiseen. Hän ei välttämättä ole tällä kertaa mitenkään "suhdemielessä" kiinnostunut sinusta, vaan halusi vain kuulla, mitä sinulle nykyisin kuuluu, kun nyt yllättäen otit yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla perässä riippuva. Jos toisesta ei kuulu aktiivisesti. Ehkä voisin pitää pari päivää hiljaisuutta ja sitten kysyä kuulumisia. Voisiko se toimia vai heittää pyyhe kehään. Ap
Kumman viestiin viime viestittely päättyi? Mihin sävyyn hän kirjoitti, kyseli aktiivisesti vai vastaili lyhyesti?
Kyseli aktiivisesti kuulumisia ja laittoi viestiä että on kavereiden kanssa mutta vastaa myöhemmin koska olen Se. Ja sen jälkeen siis aktiivisesti viestitteli ja kyseli kuulumisia ja lapsistani myös.
Nyt kiukuttaa kun miehestä ei sitten kuulukkaan...
No niin, eli selvästi oli iloinen siitä, että löysitte yhteyden uudestaan. Unohda tuollaiset laskelmoinnit ja riippuvaisuushöpinät, jos haluat olla hänen kanssaan yhteydessä niin ole. Siis jos välissä on kerran mennyt vuosia, niin ei kai tätä tarvi nyt päivässä tai kahdessa ratkaista mihinkään päin.
Paljonko aloittajalla on ikää? Kuvittelen mielessäni teinipissiksen.
Tollanen yliajattelu vaan pilaa suhteen mahdollisuuden. Pysy positiivisena ja laita viestiä just niinkuin ite haluat, älä ala pelaamaan ja laskelmoimaan.
Aloittelijalla ikää 40+ ja teini-ihastuminen 20vuotiaana.
Ap
Nauroin mätisäkkisanailulle.
On se kumma kun ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Mies olisi voinut kertoa mitä hänelle kuuluu. Jos on yhtään käytöstapoja, pitäisi ymmärtää, ettei tuollaisen tärkeän ihmisen kohtaamisen jälkeen vain haihduta paikalta. En jäisi enää odottelemaan.
Kaipa mun täytyy vaan olla odottamatta mitään. Ehkäpä elämä on vaan mennyt ohi tästä jutusta.
Eli en dumppaa, mutta en viestitäkkään mitään.
Mutta on se vaan hyvän näköinen edelleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaipa mun täytyy vaan olla odottamatta mitään. Ehkäpä elämä on vaan mennyt ohi tästä jutusta.
Eli en dumppaa, mutta en viestitäkkään mitään.
Mutta on se vaan hyvän näköinen edelleen.
Ap
Eli et halua olla tekemisissä. Ekasta viestistäsi sai kyllä eri käsityksen.
Up