Mitä aiot laittaa lasiin kun Biden voitto tänään varmistuu?
Itse ajattelin laittaa lasiin wiskiä. Jenkkiwiskiä ei ole, joten laitan jotain seuraavista:
Connemara 12y
Caol Ila 12y
Lagavulin 16y
Bowmore 17y
Hibiki Japanese Harmony
Kommentit (51)
Juodaan Presidentti-kahvia.
Ei sen kummosemmin juhlita, olipa voittaja sitten Trump tai Biden.
Ei juuri vaikuta tavallisen suomalaisen elämään mitenkään, mutta valtakunnan ja Euroopan tasolla koskettaa kylläkin kaikkien suomalaisten elämää.
Ja mitenhän tämä oikein koskettaa tavallista suomalaista? Ei niin mitenkään, joten jatkan normaalisti elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla paha kauneusvirhe, ettei amerikkalaista viskiä.
Ei ole. Bourbon on vain väkevää kusta.
Vierailija kirjoitti:
Mennään maku edellä.
En laita lasiin mitään mutta ottaahaan USA pari askelta nyt järkiperäisempään suuntaan. Meni Trumpin aikana tilanne ihan hulluksi, kun pressa päästeli suustaan mitä sattui.
Näin tavallisen tallaajan korvaan kuulostaa heprealta nuo viskimerkit.
Itse nautiskelen joskus skottiviskiä ja sekin lahjaksi saatua.
Jenkkiviskeistä tunnen vain Jack Daniels Oldin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän tämä oikein koskettaa tavallista suomalaista? Ei niin mitenkään, joten jatkan normaalisti elämääni.
No saadaan yksi hullu pois ydinaseiden laukaisunappien äärestä. Merkitsee ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään maku edellä.
Jeps, ei jenkkiviskiä voi verrata skottilaiseen. Kaikki jenkkiviskit ovat lyhyen kypsennyksen tuotosta, boubouta ei juuri edes kypsenetä.
Aivan toista ovat skottilaiset pitkään tammitynnyreissä kypsystetyt turpeiset ja savuisset viskit.
Todellisia makunautintoja. Niitä nautiskellaan, ei niistä itseään kukaan räkäkänniin juo.
Ei voi juhlia kummankaan valitsemista, surkeita molemmat.
Eikä siellä todellakaan ole nuorempia poliitikoita, joita presidenttiys kiinnostaisi?
Neljä vuotta on aika pitkä aika 78-vuotiaalle.
A) Minua ei kiinnosta hevonpaskaakaan sen kehitysmaan kehitysvammaiset presidentit
B) Minä olen menossa huomenna töihin joten en jouda ryyppäämään
C) Kannattaa hankkia oma elämä jos joku jenkkien pressanvaali on noin tärkeä juttu
Onhan tuo Biden selvästi fiksumman oloinen heppu kuin Trump, joten eiköhän USA:n politiikka nyt normalisoidu eli muutu samantapaiseksi kuin se oli Obaman aikanakin.
Vierailija kirjoitti:
En enää tänään mitään. Huomenna kuohuvaa.
Näinpä, Toivottavasti äänet on huomenillalla laskettu suht.koht. loppuun, voi sen ja vkonlopuna alkajaisksi korkata kuohuviinipullon.
Ihan jo tunnen suussani kuohiviinin ihanat kuplat, joista nautimme saunan jälkeen, ennen iltapalaa ja iltapalan seurana. Taidankin ostaa kokonaista kaksi pulloa kuohuvaa...
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Biden selvästi fiksumman oloinen heppu kuin Trump, joten eiköhän USA:n politiikka nyt normalisoidu eli muutu samantapaiseksi kuin se oli Obaman aikanakin.
Obaman aikana saivat lähi-idän sekaisin jonka seurauksena nousi Isis ja saatiin eurooppaan läjäpäin valepakolaisia.
Bidenin voitto ei varmitsu tänään.
Äänten laskenta joillakin alueilla vie vielä päiviä.
Ja vaikka Biden sattuisikin voittamaan äänissä, niin sirkuspelle Rumppi vie asian oikeuteen ja voitosta taistellaan lujasti ja verisesti.
Kukahan mahtaa Usaa johtaa ensi vuoden alussa, millainen lie lainsäädäntö jos presidenstistä ei päästä yksimielisyyteen?
Ja äänet voivat mennä vielä loppujen lopuksi ihan tasan.
Kun seurailee tuota äänten laskentaa, niin Biden ei ole mitenkään vahvassa johdossa, Rumppi tulee aivan kannoilla.
Saas nähdä, miten tässä käy...