Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä miesystäväni tyttärestä, mutta pojasta tykkään

Vierailija
05.11.2020 |

Tyttö on typerä ja harrastustensa/kiinnostuksen kohteidensa perusteella tulevaisuuden b.im.bo.
Poika taas on fiksu ja kiinnostunut älyllisistä asioista.

Onko pelkoni realistinen tytön suhteen? Voiko hänestä tulla fiksu aikuinen? En pidä tyhmistä ihmisistä ja nyt kauhistelen, miten yhteiselo tulevaisuudessa sujuu.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia, että tytöt ovat tuollaisia ja pojat päinvastaisia.

Vierailija
2/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, heistä kumpikaan ei pidä sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rakentavasta kommentista!

Ap

Vierailija
4/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ole hyvä. Rakentava kommentti rakentavaan aloitukseen.

Vierailija
5/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla enemmän sinussa kuin tytössä. Ehkä kannattaisi miettiä mikä sinua vaivaa normaalissa tytössä, joka on kiinnostunut ulkonäöstä ja kavereista.

Vierailija
6/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa olla enemmän sinussa kuin tytössä. Ehkä kannattaisi miettiä mikä sinua vaivaa normaalissa tytössä, joka on kiinnostunut ulkonäöstä ja kavereista.

Olenko minä siis ollut lapsena epänormaali, kun minua ei kiinnostanut ulkonäköjutut ja sosiaalisuus? Olin vetäytynyt ja hiljainen. Vihasin jo lapsena ihmisiä, koska he olivat suurimmaksi osaksi niin typeriä ja vastenmielisiä. Onko se siis normaalia, että hyväksyy kaiken ympärillään kyseenalaistamatta mitään? Siinä tapauksessa olen mielelläni epänormaali.

Ap

Vierailija
7/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä siis ollut lapsena epänormaali, kun minua ei kiinnostanut ulkonäköjutut ja sosiaalisuus? Olin vetäytynyt ja hiljainen. Vihasin jo lapsena ihmisiä, koska he olivat suurimmaksi osaksi niin typeriä ja vastenmielisiä. Onko se siis normaalia, että hyväksyy kaiken ympärillään kyseenalaistamatta mitään? Siinä tapauksessa olen mielelläni epänormaali.

Ap

Kuka sinä olet tuomitsemaan tämän tytön kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia? Jos olet puoliksikaan niin älykäs kuin annat ymmärtää, niin tiedät varmaan, ettei ihminen päätä, että mistä pitää ja mistä ei.

Vierailija
8/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että projisoit vain omat pettymyksesi tähän tyttöön, joka nuoruudellaan, spontaaniudellaan ja elämänhalullaan viestittää niin kipeästi niistä mahdollisuuksista, jotka sinulta livahtivat ohi ajat sitten.

Vierailija
9/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minäkin olin tuollainen lapsi kuin sinä, ap. Silti pidin ja pidän nytkin itseäni yhtä normaalina kuin muita. Ei ole typeriä tai parempia ihmisiä vaan on ihmisiä, joilla on erilaisia kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
10/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi heteroutta!

Vierailija
11/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rakastat vihata ihmisiä?

Pitäisköhän sun hiukan miettiä noita päänsisältöjäsi. Tekivätkö ne typerät ja vastenmieliset ihmiset sinulle jotain pahaa?

Miten ajattelit itse pärjätä vertailussa heihin, nyt kun on sinun vuorosi olla arvioitavana?

Vierailija
12/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että projisoit vain omat pettymyksesi tähän tyttöön, joka nuoruudellaan, spontaaniudellaan ja elämänhalullaan viestittää niin kipeästi niistä mahdollisuuksista, jotka sinulta livahtivat ohi ajat sitten.

Totta kai olen pettynyt. Koko ajatusmaailmani on ollut vinksallaan lapsesta asti. Olen katkera siitä, että muut ovat luonnostaan positiivisia ja tyhjäpäisiä, joita ei paljon maailman murheet paina. Kunpa itsekin olisi syntynyt sellaiseksi.

Ap

Vierailija
13/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen pettynyt. Koko ajatusmaailmani on ollut vinksallaan lapsesta asti. Olen katkera siitä, että muut ovat luonnostaan positiivisia ja tyhjäpäisiä, joita ei paljon maailman murheet paina. Kunpa itsekin olisi syntynyt sellaiseksi.

Ap

Puhut ilmeisesti huolettomuudesta, mikä on normaalia nuorille, ja toki myös monelle aikuiselle. Sen voi myös oppia, oletko kokeillut terapiaa?

Vierailija
14/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rakastat vihata ihmisiä?

Pitäisköhän sun hiukan miettiä noita päänsisältöjäsi. Tekivätkö ne typerät ja vastenmieliset ihmiset sinulle jotain pahaa?

Miten ajattelit itse pärjätä vertailussa heihin, nyt kun on sinun vuorosi olla arvioitavana?

En mä rakasta vihata ihmisiä. Kärsin siitä.

Ap

Vierailija
15/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lähinnä olet omahyväinen, koetat vaan pukea sen jotenkin ylevämpään asuun.

Vierailija
16/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että keskustelet miehen kanssa, että mitä tyttären kanssa voisi tehdä, ettet sinä vihaisi ja pitäisi häntä vastenmielisenä. Luulen, että mies osaa ratkaista ongelman.

Vierailija
17/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, tuohan on juuri jatkoa sinun ’rakentavalle bimbo-aloituksellesi.

Kuulostat kyllä, ap, melkoiselta bimbolta.

Vierailija
18/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin tai juttelemaan jonnekin. Olet aika sekaisin itsesi kanssa.

Hae apua.

Olet ihan hyvä omana itsenäsi ja se tyttö on ihan hyvä omana itsenään.

Anna olla.

Ei sun tarvi mikään ennustaja olla.

Vierailija
19/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, tuohan on juuri jatkoa sinun ’rakentavalle bimbo-aloituksellesi.

Kuulostat kyllä, ap, melkoiselta bimbolta.

Tämä onkin ensimmäinen kerta, kun joku kutsuu minua bimboksi. Yleensä sanovat älykkääksi, mutta ehkä he vain luulevat ja sinä olet se, joka tietää.

Ap

Vierailija
20/31 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin tai juttelemaan jonnekin. Olet aika sekaisin itsesi kanssa.

Hae apua.

Olet ihan hyvä omana itsenäsi ja se tyttö on ihan hyvä omana itsenään.

Anna olla.

Ei sun tarvi mikään ennustaja olla.

Sepä se ongelma onkin, kun koen ettei ammattiapukaan auta kohdallani. Tyttö tulee pärjäämään elämässä minua paremmin, siitä ei ole epäilystäkään. Somediivoille elämä on paljon antoisampaa.

Ap