Onko sipsejä, joissa on vähän vähemmän suolaa kuin esim. Estrelloissa? Mitä sipsejä syötte?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
En syö sipsejä juurikaan mutta joskus harvoin kun ostan, ostan niitä kartanon perunalastuja. Niissä on paksummat viipaleet, joten eivät ainakaan maistu hirveän suolaisilta. Tykkään myös bataattilastuista, en muista valmistajaa niistä, pussi on tosi pieni, oisko 80g.
Kartanon perunalastuissa on näköjään 1,3 prosenttia suolaa. Onhan se vähemmän kuin 2 prosenttia.
http://syohyvaa.fi/tuotevertailut/kategoriat/snack-tuotteet/perunalastu…
Järjestä suolan mukaan
Joskus (ehkä vuosituhannen taitteen paikkeilla?) oli hetken aikaa myynnissä vähäsuolaisia (sipsiasteikolla) sipsejä. Olivatkohan dippisipsejä nimeltään? Ehkä Taffelin? Muistaako kukaan? Saispa niitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä suolan mukaan
En osaa
Älä syö sipsejä. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Älä syö sipsejä. Ongelma ratkaistu.
En melkein syökään, paitsi ehkä 3 kertaa vuodessa. Silloinkin hirveä suolamäärä hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestä suolan mukaanEn osaa
Klikkaat otsikkoa jossa suolamäärä
Mun lempisipsejä on Estrellan suolalla ja etikalla maustetut sipsit sekä Taffelin uudelleen markkinoille palannut ysäriherkku San Diego. Mutta olispa noistakin olemassa niitä tavallisia pusseja, ei vain jättipusseja. San Diegosta on olemassa pikkupussi, mutta se on liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Mun lempisipsejä on Estrellan suolalla ja etikalla maustetut sipsit sekä Taffelin uudelleen markkinoille palannut ysäriherkku San Diego. Mutta olispa noistakin olemassa niitä tavallisia pusseja, ei vain jättipusseja. San Diegosta on olemassa pikkupussi, mutta se on liian pieni.
San Diego maistuu ihan kiveshieltä, siksi se on lempparini!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
San Diego maistuu ihan kiveshieltä, siksi se on lempparini!
Jos jollakulla on sen makuista kiveshikeä, niin kannattaa varmaan käydä lääkärillä!
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin... mutta niissä on juuri se 2 prossaa. En löytänyt Lidlin vertaistuotteen suolamäärää netistä. ap
Proletariaatin edustajana teen itse sipsini. Eipä ole varaa valmiisiin.
Uunipellille vain viipaloituja perunia ja suolaa ja öljyä päälle.
Julmettu sipsinhimo tuli tästä ketjusta!
Eikös ole olemassa pansuolalla suolattuja lastuja?
Just ajattelin samaa eilen! Kiitti ap ja tuotevertailun linkittäjä, terveyssipsit löytyivät!
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole olemassa pansuolalla suolattuja lastuja?
Oli kai joskus ennen, onko vielä?
Vierailija kirjoitti:
Just ajattelin samaa eilen! Kiitti ap ja tuotevertailun linkittäjä, terveyssipsit löytyivät!
Mihin sipseihin päädyit? ap
En syö sipsejä juurikaan mutta joskus harvoin kun ostan, ostan niitä kartanon perunalastuja. Niissä on paksummat viipaleet, joten eivät ainakaan maistu hirveän suolaisilta. Tykkään myös bataattilastuista, en muista valmistajaa niistä, pussi on tosi pieni, oisko 80g.