Työskentelen osastonsihteerinä- haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (32)
Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?
Ei ole kokem.lisää. En ole tyksissä;).
.
Mikälainen on ilmapiiri työpaikallasi? Onko palkkaa mahdollista korottaa vai onko palkkaluokka tms sidonnainen?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:54"]
Sairaanhoitajilla ja osastonsihteereillä on sama esimies: ylihoitaja
[/quote]
Kyllä mä sen tiedän. Tarkoitin kysyä että tunnetko itse itsesi ylempiarvoiseksi kuin sairaanhoitajat. Sellasite ossien kanssa on raskasta työskennellä, koska asenne on marttyyrimainen "minä en ole kenenkään juoksutyttö". Tosiasiassa ossi joutuu kuitenkin aika paljon kipittämään ympäri sairaalaa. Hän voi poistua työtuoliltaan mitä ei välttämättä voi tehdä se hoitaja, joka valvoo epävakaasti voivaa potilastaan. Jos työyhteisö on terve, kiitollisuutta ja arvostusta on molempiin suuntiin: hoitajakin arvostaa sihteeriä joka ehtii niin moneen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:54"]
Sairaanhoitajilla ja osastonsihteereillä on sama esimies: ylihoitaja
[/quote]
Meillä on sihteereillä omat esimiehet, huomattavasti mukavampaa kun esimies tietää mitä sihteerin työ oikeasti on.
Jos ei ole tarvittavaa koulutusta, palkasta lähtee siivu pois. Näin esim. harjoittelijoilla ja sijaisilla.
Ilmapiiri pääosin hyvä, mutta löytyy myrkyttäjiäkin. Palkka taitaa nousta viiden vuoden välein kokem.lisillä.
Minä tykkään olla ns. juoksutyttö. Sihteeri suurella sydämellä.
Onko palkassasi kokemuslisät? Aina kun näen työpaikkailmoituksia esim Tyksiin niin palkka on vain joku 1800e !?!