Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat niin ilkeitä?

Vierailija
05.11.2020 |

Joka puolella kiusaamista (itse asiassa työpaikkakiusaamista on meillä eniten maailmassa), vttuilua, huono-osaisille ilkkumista... Eduskuntakin on aivan uskomaton aikuisten päiväkoti...

Missään muualla maailmassa en ole törmännyt vastaavaan käytökseen aikuisilla ihmisillä. Tuntuu että enemmän kuin joka toinen ihminen on jotenkin narsistinen.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisethan on lepsuja verrattuna muihin. Me ei vaan peitetä sitä. Muualla jauhetaan pskaa selän takana jatkuvasti, mutta ollaan niin kaveria ja yhtä hymyä kun henkilö on itse paikalla.

Ei kaikki ole.

Vierailija
22/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monissa maissa asiat ovat paremmin mutta uskon että syntymälläni tänne on joku tarkoitus enkä siksi aio muuttaa ulkomaille.

Samma tääl härveldää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ääri-ilmiöitä käytöksessä. Paljolti huonon itsetunnon ja vapaan kasvatuksen tulosta. Osa kiusaa ja osa on sairaalloisen ujoja. Mistään länsimaailmasta ei löydä sekä niin tökerökäytöksisiä ja ujoja ihmisiä. Autistinen käytös on suomalaisille tyypillistä, johtuu peruskäytöstapojen puutteesta.

Voisiko olla myös että Suomessa aletaan tasapäistämään lapsia jo päiväkodissa, ei saa olla sellainen kuin on. Hyväksyvyys ja ymmärtäminen erilaisia kohtaan on aika harvinaista. Ujous on pohjimmiltaan herkkyyttä eikä sitä pitäisi demonisoida kuten nyt tehdään (kokemusta on). Enemmän lempeyttä ja hyväksyvää ymmärrystä kaikkia kohtaan, ei se ole hirveän vaikeaa.

Vierailija
24/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä koulutetaan liikaa. Mitä käy, kun äly ei riitä? Kiusataan muita.

Vierailija
25/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilaisuus ja sosialismi ovat tasapäistäviä, kumpikin omalla tavallaan. Tämäkin vaikuttaa siihen, että suomalaiset ovat kovia ja ilkeitä toisilleen.

Vierailija
26/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushlick kirjoitti:

Näin tämän televisiossa, en usko tai se ei ole mahdollista että kenelläkään on tälläistä psykoosia.

Suomessa on perhe jolla on vaikutusvaltaa ja paljon identiteettiä väritetyssä suomessa.

Minulle ollaan opetettu selvin lausein että miksi tämä suomalainen perhe on ihmiskunnan syöpä ja en voinut olla ymmärtämättä niitä lauseita De Facto värityksestä. Samalla kuin minulle opetettiin tämä niin minulle opetettiin miten englannin kuningatar synkronoi jaloutta tämän perheen funktioihin ja muihin asioihin ja sen miten he ovat rakentaneet feminismin. Tämä sama perhe luo kateutta suomessa ja se on mieleltään mätä ja egoistinen.... tämä kateus taas tuo kiusaamista suomalaiseen systeemiin ja siitä eteenpäin sivilisaatioon. Jokainen tietää youtube videopätkän japanista jossa sanotaan että Turku on suomen "sushi".

Äitini eikä iskäni ole koskaan tälläistä puhunut minulle. Näin tämän televisiossa ja samalla televisiossa sanottiin siinä ohjelmassa että minun jalohopeaC-l-i-p-p-e-r metalli ollaan varastettu ja miksi se ollaan varastettu.

En ole ikinä nähnyt mitään niin sisältöä täynä olevaa tunnin mittaista televisio-ohjelmaa ja niin väritettyä. Noh... amerikalla on maapallon suurimmat tai siis kaikki jalohopean varannot jonka avulle se televisio ohjelma tehtiin.

Euroopalla on maapallon suurimmat jalokullan varannot. Just joo!"oon psykoosissa"

Ei ole psykoottista sanoa että michangelo tai kuka lie joka maalasi vatikaanikirkon katon niin ei olisi onnistunut siinä värityksessä ilman Jumalaa.

Vierailija
27/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää toisia niin toisilta ei sitä ymmärrystä heru sitten millään tavalla. "On ainoastaan minun näkökulmani"

Mä en jaksa tommoista asennetta.

Vierailija
28/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luterilaisuus ja sosialismi ovat tasapäistäviä, kumpikin omalla tavallaan. Tämäkin vaikuttaa siihen, että suomalaiset ovat kovia ja ilkeitä toisilleen.

Lisäksi lestadiolaisuus vaikuttaa kaikkialla Suomessa. Myös Pohjanmaan ulkopuolella. Lonkerot ovat juurtuneet niin syvälle yhteiskuntaan ja varsinkin yritysmaailmaan. 

Vierailija
29/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen ihan samaa.

Itse yritän olla optimistinen toisia kohtaan, mutta minut lytätään heti, kun tulee siihen mahdollisuus.

Vierailija
30/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu. be/A3JP75eupiI

Vierailija
31/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luterilaisuus ja sosialismi..."

Näiden kahden sekoitustahan me olemme, ennemmän tai vähemmän. Mutta minkäs teet. Jos olisimme syntyneet Intiaan, olisimme hinduja jne.

Vierailija
32/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on hyvällä tuulella, niin toiset ajattelevat siihen liittyvän jotain kieroilua. Virnuilevan heille...

Pakko siinä on oppia naamaria vääntämään vähintään neutraaliin asentoon.

Vierailija
33/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monessa maassa olet asunut ja käynyt töissä, ap?

Vastaan, vaikken ole ap.

Olemme asuneet Suomen lisäksi viidessä eri maassa ja on kyllä todettava, että henkisesti latistavin ilmapiiri on ollut Suomessa. Suomi on edelleen rakas ja synnyinmaa, mutta jokin siellä on painostavaa. Sosialismi? Kyräilevä ilmapiiri? Edes Saksassa ei vastaavaa ollut, maassa joka muuten on ehkä vähän jäykkä ja jörö.

Jotain empatiaa tai lämpöä voisi olla enemmän ihmisten kesken.

Jotenkin luotetaan vain systeemin antavan ihmisille sen välittämisen ja lämmön, kaveria ei mielellään auteta ja ihmisten on pärjättävä omillaan. Edes aviopuoliso ei saisi auttaa toistaan joidenkin kannanottojen mukaan. Onhan se elämä historiallisesti ollut ankaraa Suomessa, eikä ilmastokaan tässä ole tullut avuksi. Toisaalta asiat nykypäivänä ovat suurimmaksi osaksi hyvin. Silti jostain syystä asenteet vaikuttavat koventuneen. Ehkäpä sitä hyvinvointia ovat tulleet jakamaan ilmaiskyytiläiset, mikä on saanut ihmiset varuilleen ja jopa toisiaan vastaan?

Vierailija
34/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa kiittää Ruotsia ja Venäjää. Ja pimeyttä ja geenejä ja ei-tuoretta ravintoa, jota on pitänyt tuhansia vuosia talviajat mättää.

Vierailija
35/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luterilaisuus ja sosialismi..."

Näiden kahden sekoitustahan me olemme, ennemmän tai vähemmän. Mutta minkäs teet. Jos olisimme syntyneet Intiaan, olisimme hinduja jne.

Jos minä olisin syntynyt intiaan niin minä olisin Bodhisatva Kush Gang.

Vierailija
36/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia, kun ahdistaa niin kiusaaminen on helppo tapa purkaa pahaa oloa.

Näin arvelen.

Vierailija
37/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Empatiaa tai lämpöä voisi olla enemmän ihmisten kesken."

Komppaan! Kerranhan täällä vain eletään, joten miksei vähän leppoisampi voisi olla suhtautuminen kanssakulkijoihimmekin?

Vierailija
38/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapiiri on nykyään inhottavan kova. Joskus kasarilla oli helvetisti rennompaa.

Ei ole olemassa mitään staattista suomalaista. Ihminen on yhtä kuin ajan henki, muuttuu koko ajan.

Puolet suomalaisista on kommunisteja henkisesti. Kolmasosa on kokoomushörhöjä.

Oikeasti maltillisia on ehkä kymmenesosa, korkeintaan. Nykyilmapiiri on mitä on.

Ihmisiä raapii kun ei ole enää mitään yhteistä tarinaa. Ei uskontoa, ei maata, ei kansaa.

Vain yksilöitä tyhjiössä. Ikään kuin koeputkessa.

Vierailija
39/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä puolivuotinen pimeyskin vaikuttaa meihin.

Vierailija
40/104 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko tätä "suomalaiset on huonoja" -jaskaa. Siellä trollitehtaalla varmaan toivotaan, että antaudutaan suosiolla jollekin globaalille jaskennukselle.

Tosiasiassa täällä on tosi vähän varkaita ja huijareita ylipäätään ja laatua koitetaan tehdä kun ammatissa ollaan. Luonto on kaunista ja ihmisiä sopivasti. Sosiaalinen elämä on monipuolista eikä mitään "mennään uskonnon takia sinne tänne".

Täällä on kaikki aika hyvin paitsi että ärsyttää noi ihmiset, jotka koko ajan valittaa "suomalaisuudesta" niin kuin ap. Jos oikeasti inhoaisi täällä oloa niin pysyisi muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi