Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naureskeleeko mies kavereiden kanssa naiselle, joka on lähettänyt viestejä,

Vierailija
21.02.2014 |

joissa kertoo haluavansa seksiä miehen kanssa -siis tarjoaa seksiseuraa miehelle? Exäni väitti että minusta tulee vitsien kohde ja alennan itseni, kun sai tietää, että olen tehnyt niin (minulta, ei ulkopuolisilta). Seksiä ei niillä kerroilla kuitenkaan tullut, joskus aiemmin kyllä. Olenko tyhmä, kun olen ajatellut, että se voisi hivellä itsetuntoa, kun on haluttu? Kyse on siis ihan aikuisista ihmisistä. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että tykkää että vieläkin haluut häntä. Lapsellista olis naureskella vanhalle seksikumppanille.

Vierailija
2/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri esitteli maanantaina kun sen joku hoito oli lähetellyt pillunsa kuvia.

Itse en muille näyttelisi henkilökohtaisia viestejä ja kukaan ei ole ikinä lähetellyt tissi tai pillu kuvia mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mielipiteitä tai arveluita, ehkä jopa kokemuksia? Aloin pelätä tuota, kehtaanko liikkua enää missään...

ap

Vierailija
4/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti tyypistä ja siitä onko kiinnostunut sinusta.

Vierailija
5/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuppaa viestejäni kavereille näyttämään. Oli ne sitten seksiviestejä tai mutsin mitäsullekuuluu-viestejä. Jos joku miunulle tuollaisia näyttäisi, niin tuskin lähettäjä vitsin kohteeksi tai naurunalaiseksi joutuisi. Tiedä sitten mikä on tilanne teineillä, mutta omissa 30+ piireissä se menisi öpaut noin.

Vierailija
8/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea sanoa, kun ei tyyppiä tunne. Itse voin sanoa, että tuttavapiirissä on ihan neljääkymppiä lähenteleviä miehiä, jotka ihan varmasti näyttäisivät kavereille ihan retostellakseen. Jotkut miehet ei oikeasti koskaan kasva aikuisiksi, jos yksikään.

Vierailija
9/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet haluttu? Sinähän siinä olet kerjännyt säälittävästi seksiä. Joo varmasti nauraa.

Vierailija
10/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjouksesi ei johtanut seksiin, niin sehän tarkoitaa sitä että sinua ei haluttu ja on paljon mahdollista että viestejäsi on naureskeltu oikein isommalla porukalla.

Vierailija
11/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulisin nussimaan. Ne viestit eivät kuulu ulkopuolisille.

t. Mies

Vierailija
12/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johtanut tällä kertaa, aiemmin meillä on ollut seksiä. Tosin vähän aikaa sitten mies sanoi, että voisimme tavata jossain vaiheessa. Onko nainen siis säälittävä, jos tarjoaa seksiä eikä saa sitä?

Ap

Vierailija
13/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:12"]

Itse tulisin nussimaan. Ne viestit eivät kuulu ulkopuolisille.

t. Mies

[/quote]

Kiitos karun lohduttavista sanoistasi :)

Ap

Vierailija
14/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:00"]

Olet haluttu? Sinähän siinä olet kerjännyt säälittävästi seksiä. Joo varmasti nauraa.

[/quote]

Se mies on haluttu...

Ap

Vierailija
15/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kolme parasta kaveria on miehiä ja ne kertoo mulle kaikki niille tulevat viestit akoilta ja pyytää tulkittee. Pari tuukko meille lämmittään ;) viestiä oon myös saanu tulkita. Jos akka on ollu harakka ollaan naurettu ja jos joku kaunis nii mietitty mitä mies vastaa :P

Miinustakaa vaan mä nyt oon tällanen miesten paraskaveri housut jalas.

Vierailija
16/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lihava ja hirveän ylipainoinen ja lähettelet viestiä Mr suomelle niin voit joutua naurun alaiseksi. Jos olet miss suomi ja lähettelet viestejä selvästi ylipainoiselle, saat tusin myöskään vastauksia, toisista syistä. Ja kaikkea tuolta väliltä sitten.

Vierailija
17/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ap.... Et sä tarvi mitään miestä tai sen himoa todistelemaan sulle itsellesi tai muillekaan mitään tai oikeuttamaan sun oloasi täällä.

Ole nyt ihan rauhassa vain itseksesi jonkin aikaa ja opettele rakastamaan ensin itseäsi, sitten olet valmis tasapainoiseen suhteeseen.

Taidat olla kovin nuori vielä?

Jokatapauksesa, se että joku pelkästään haluaa vain seksiä kanssasi ei tee sinusta ilmaista prostituoitua parempaa, ei se nosta sun arvoa eikä takuulla tee sua onnelliseksi, päinvastoin.

Vierailija
18/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:32"]

Jos olet lihava ja hirveän ylipainoinen ja lähettelet viestiä Mr suomelle niin voit joutua naurun alaiseksi. Jos olet miss suomi ja lähettelet viestejä selvästi ylipainoiselle, saat tusin myöskään vastauksia, toisista syistä. Ja kaikkea tuolta väliltä sitten.

[/quote]

No, tässä jutussa mä olen se tasokkaampi, selvästi, kaikilla mittareilla. Siksi tämä onkin niin noloa. Meillä on siis historiaa keskenämme, en kinua uudelta tuttavuudelta.

Ap

Vierailija
19/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis exälles tekstaat ja kerjäät seksiä? no iha varmaan nauraa kavereiden kans ku et päästä irti ja oot helppo ja sua voi käyttää hyväks.

Nyt nostat kytkintä sitte vaikka ja etit jonku jonka kans on vaa loistavaa seksiä.

Vierailija
20/29 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä viestin kirjoitusasu vaikuttaa paljon siihen miten mies käyttäytyy. Jos laitat jollekin humoristisen tai pikkusievästi vihjailevan viestin on varmempaa ettei mies naureskele kavereiden kans kuin jos laitat jonkun suoran ja rivon ehdotuksen.

Esim. "laitoin just saunan lämpiämään, tuutko peseen ainakin selän?" verrattuna

"täällä olis kostea pillu tarjolla" 

Ymmärrätkö? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän