Naureskeleeko mies kavereiden kanssa naiselle, joka on lähettänyt viestejä,
joissa kertoo haluavansa seksiä miehen kanssa -siis tarjoaa seksiseuraa miehelle? Exäni väitti että minusta tulee vitsien kohde ja alennan itseni, kun sai tietää, että olen tehnyt niin (minulta, ei ulkopuolisilta). Seksiä ei niillä kerroilla kuitenkaan tullut, joskus aiemmin kyllä. Olenko tyhmä, kun olen ajatellut, että se voisi hivellä itsetuntoa, kun on haluttu? Kyse on siis ihan aikuisista ihmisistä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:42"]
Mun mielestä viestin kirjoitusasu vaikuttaa paljon siihen miten mies käyttäytyy. Jos laitat jollekin humoristisen tai pikkusievästi vihjailevan viestin on varmempaa ettei mies naureskele kavereiden kans kuin jos laitat jonkun suoran ja rivon ehdotuksen.
Esim. "laitoin just saunan lämpiämään, tuutko peseen ainakin selän?" verrattuna
"täällä olis kostea pillu tarjolla"
Ymmärrätkö?
[/quote]
Viesteissä on muitakin kuulumisia ja henkilökohtaista asiaa ja maininta, että seksi tulee kysymykseen tai että mulla on tarjolla hellyyttä ja seksiä.
Ap
Miksi sulla on hänelle tarjolla hellyyttä ja seksiä?
Itselläni paljon miespuolisia kavereita ja valitettava tosiasia on se, että tyttöystäviä ja vaimoja kunnioitetaan, panokavereille ja seksinkinuajille nauretaan ja kerrotaan roiseja yksityiskohtia ja nauretaan porukassa. Kannattaa siis aina miettiä kannattaako lähetellä ihan mitä vaan kelle tahansa.
Miksi haluat hivellä sen miehen itsetuntoa? Onko hänellä se heikko? Miksi olet se auttaja?
Haluttu mies, jonka itsetuntoa pitää hivellä. Kuulostaa kummalliselle.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:12"]
Itse tulisin nussimaan. Ne viestit eivät kuulu ulkopuolisille.
t. Mies
[/quote]
Kiitos karun lohduttavista sanoistasi :)
Ap
[/quote]
Eipä mitiä. En itse koskaan ole henkilökohtaisista asioistani muille kailottanut, ja minulle uskottu on minulla pysynyt.
Kyllä ne kertoo. Mulle kävi näin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:48"]
Miksi sulla on hänelle tarjolla hellyyttä ja seksiä?
[/quote]
Olemme olleet ystäviä ja puhuneet paljon henkilökohtaisista, vaikeista asioista. Tykkäsin seksistä hänen kanssaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:38"]
siis exälles tekstaat ja kerjäät seksiä? no iha varmaan nauraa kavereiden kans ku et päästä irti ja oot helppo ja sua voi käyttää hyväks.
Nyt nostat kytkintä sitte vaikka ja etit jonku jonka kans on vaa loistavaa seksiä.
[/quote]
Ei exä vaan seksisuhde.
Ap