Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli omasta mokasta?

Vierailija
21.02.2014 |

Olen asiakaspalvelija pienessä erikoisliikkeessä. Aloitin muutama kuukausi sitten ja olen tehnyt melkoisen määrän tyhmiä mokia :( asiakas on poistunut tilanteista ihan hyvillä mielin eikä niistä ole onneksi koitunut suurempia seuraamuksia. Paitsi omaan päähäni nämä epäonnistumiset jäävät kaivelemaan pitkäksi aikaa ja joskus vievät yöunet täysin :( en vain pääse yli häpeän tunteesta joka näistä mokista seuraa. Miten voisin jättää nuo fiilikset taakse? Töissä sitten taas pelottaa milloin teen seuraavan munauksen. Ja kyllä olen luonteeltani vähän perfektionisti.

Tsemppiä anyone? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko jättää ne taakse, koska muuten et kehity työntekijänä. Kaikki mokailevat ja sinähän korjasit mokasi, koska asiakas oli tyytyväinen. Mokista oppii!

Vierailija
2/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu tietoiseen läsnäoloon, mindful(l)nes(s)iin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkon tekeem niin välillä tulee virheitä, meille kaikille. Siihen pyrin, etten sama virhettä tee. Virheitä tulee aina, ja pitää vain yrittää parantaa. Toki virheitä tulee, mutta omasta mielestäni huomaan ainakin 10 kertaisesti virheitä, ennekuin on myöhäistä, Suurin osaihmisitä suhtautuu kuiteskin niihin ymmärtäväisesti. 26 vuotta sanomalehdessä takana, ja kyllä virheitä on tullut.

Vierailija
4/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheistä oppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä